پاسخگویی همه روزه از ۸تا۲۴

پاسخگویی همه روزه از ۸تا۲۲

همین حالا تماس بگیرید

۰۹۱۲۰۲۶۹۷۵۴

پاسخگویی همه روزه از ساعت۸تا۲۴

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

همین حالا تماس بگیرید

۰۲۱-۲۸۴۲۷۱۸۰

پاسخگویی همه روزه از ساعت۸تا۲۲

کارشناسی خودرو هیوندای جنسیس

برای انجام کارشناسی خودرو خودرو هیوندای جنسیس در هر جای ایران می توانید با کارشناسان تابش خودرو تماس بگیرید. کارشناسان ما پس از درخواست کارشناسی خودرو توسط شما، 30 دقیقه بعد به محل مورد نظر برای کارشناسی و بررسی سلامت خودرو اعزام می شوند. کارشناسی خودرو توسط کارشناسان تابش خودرو شامل بررسی رنگ و بدنه، بررسی گیربکس، بررسی موتور، بررسی سیستم تعلیق و فرمان، بررسی تجهیزات الکترونیکی و آپشن های خودرو می باشد. پس از انجام کارشناسی خودرو، یک گزارش از نحوه عملکرد خودرو دریافت خواهید کرد و در نهایت قیمت دقیق مورد نظر شما توسط متخصصین تابش خودرو مشخص خواهد شد.

بیشتر بخوانید: مرکز تشخیص رنگ خودرو

کارشناسی خودرو هیوندای جنسیس
کارشناسی خودرو هیوندای جنسیس

بدون شک زمانی که شما می خواهید یک خودروی جدید مخصوصا یک خودرو گران قیمت خریداری کنید، احتمالا حساسیت زیادی در مورد آن به خرج می دهید. این که در مورد اطلاعات فنی آن چیزهای مختلف بدانید، باعث می شود تا خرید بهتری هم انجام دهید. در این مقاله قصد داریم که در مورد کارشناسی خودرو هیوندای جنسیس با شما صحبت کنیم که بدون اغراق یکی از جذاب‌ترین خودروهای دنیا است. البته باید بدانید که چگونه این کارشناسی را به انجام برسانید تا به درستی تجهیزات این خودرو را مورد بررسی قرار دهید.

اطلاعات کلی در مورد هیوندای

قبل از اینکه به سراغ کارشناسی ماشین هیوندای جنسیس بروید، ابتدا باید اطلاعات کلی در مورد خودروهای هیوندا داشته باشید. هیوندا یک کمپانی بسیار معروفی دارد و جزو غول‌ های خودروسازی است که اولین بار در نمایشگاه نیویورک معرفی شد. علاقه مندان زیادی به خودروهای تولیدی این شرکت جذب شدند. تا سال ۲۰۱۳ نسخه اصلی خودروی هیوندا روی خط تولید بود و کم کم انواع و اقسام و مدل های مختلف از آن تولید شدندکه در ادامه در مورد جنسیس بیشتر توضیح خواهیم داد.

کارشناسی خودرو هیوندای جنسیس
کارشناسی خودرو هیوندای جنسیس

مشخصات فنی خودرو هیوندای جنسیس

در مورد کارشناسی خودرو هیوندای جنسیس حتما باید به مشخصات فنی آن هم اشاره کنیم تا شما اطلاعات کلی در این مورد داشته باشید. معمولا این خودرو ها در ۲ تیپ کوپه و سدان در بازار تولید می شود. هر دو مورد طرفداران زیادی دارند و رقابت بین هر دوی آنها بسیار زیاد است. نسل اول این خودروها ۶ سیلندر بوده و ظرفیت آنها ۳.۳ و ۳.۸ لیتری است.‌ نوع دیگری از آنها که به کشور ایران هم وارد شد؛ ظرفیت ۳.۸ لیتری دارند. البته یک سری کمپانی های غیررسمی هم نسخه ۶ سیلندر را در بازار ما وارد کردند‌. موتورهای شش سیلندرِ این خودرو حالت هفتی شکل یا V شکل دارند. حجم آنها ۳۳۷۸ سی سی، گشتاور آنها ۳۵۸ نیوتن متر است و توانایی تولید ۲۹۰ اسب بخار را هم دارند.

بیشتر بخوانید: قیمت خودرو کارکرده

کارشناسی خودرو هیوندای جنسیس
کارشناسی خودرو هیوندای جنسیس

در مورد دیگر اطلاعات راجع به ویژگی های فنی که در خرید و فروش خودرو هم موثر است، باید بگوییم که یک جعبه دنده ۶ سیلندره اتومات داخل آنها قرار گرفته و کمپانی تولید کننده آن آیسین سیکو است که باعث می شود نیروی تولید شده به چرخ های عقب وارد شود. البته این جعبه دنده ها در نسخه کوپه توسط شرکت ZF تولید می‌ شوند که این تنها تفاوت اصلیِ بینِ آنها است. شتابِ صفر تا صدِ این خودروها حدود ۷ ثانیه طول می کشد که با توجه به وزن بالا به اندازه ۱.۸ تن، مدت زمان کاملا مطلوبی است. مصرف بنزین آنها هم در هر ۱۰۰ کیلومتر؛ بین ۹.۵ تا ۱۰ لیتر است. حداکثر سرعت آن هم ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت است.

فضای داخلی خودرو

یکی دیگر از مواردی که در کارشناسی خودرو هیوندای جنسیس باید به آن اشاره کنیم، فضای داخلی کابین است که یک فضای کاملا باز، آزاد و بزرگ و جادار را خواهید دید و داخل آن کاملا احساس راحتی می‌ کنید. در واقع اگر یک مسافرت طولانی داشته باشید، هرگز از قرار گرفتن داخل این ماشین خسته نمی شوید. شاید تنها ایرادی که وجود داشته باشد، این است که کیفیت آن نسبت به رقبای آلمانی اش کمی پایین تر می باشد؛ اما به هر حال متریال خوبِ چوب و چرمی که در ساخت فضای داخلی اش به کار رفته قابل تحسین بوده و شبیه به طراحی های ژاپنی است.

بیشتر بخوانید: فروش خودرو در تهران

کارشناسی خودرو هیوندای جنسیس
کارشناسی خودرو هیوندای جنسیس

داشبوردی که در فضای داخلی آن هست از چرم با رنگ قهوه‌ای است که جذابیت آن را دوچندان می کند. کنسول میانی، تهویه مناسب و سیستم صوتی جزو موارد قابل توجه هستند. اگر یک نکته منفی در طراحی داخلی آن بگوییم، باید ساعت دیجیتالی با پس زمینه آبی را نام ببریم که خیلی ها بر این عقیده هستند اگر به جای آن یک ساعت آنالوگ استفاده می شد، جذابیت بیشتری را به خودرو می داد.

کارشناسی خودرو هیوندای جنسیس
کارشناسی خودرو هیوندای جنسیس

 

نتیجه گیری

در این مقاله به طور خلاصه بیان کردیم که ویژگی‌ های فنی و فضای داخلی هیوندای جنسیس چگونه است. اگر شما هم می‌ خواهید که کارشناسی خودرو هیوندای جنسیس را به درستی انجام دهید، نه تنها باید راجع به مواردِ گفته شده اطلاعات داشته باشید، بلکه باید از یک متخصص هم کمک بگیرید تا ماشین به طور کامل برایتان بررسی شود. سایت ما یعنی تابش خودرو هم در این زمینه فعالیت می‌ کند و کارشناسی خودرو را به صورت کاملا دقیق و حرفه ای برایتان انجام می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *