پاسخگویی همه روزه از ۸تا۲۴

پاسخگویی همه روزه از ۸تا۲۲

همین حالا تماس بگیرید

۰۹۱۲۰۲۶۹۷۵۴

پاسخگویی همه روزه از ساعت۸تا۲۴

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

همین حالا تماس بگیرید

۰۲۱-۲۸۴۲۷۱۸۰

پاسخگویی همه روزه از ساعت۸تا۲۲

قیمت گذاری تخصصی ماشین

قیمت گذاری تخصصی ماشین ؛قیمت خودرو کارکرده تحت تاثیر پارامتر های مختلفی که معرف کیفیت کلی خودرو می باشد از قیمت صفر آن تعیین می شود.

با اینکه افراد در صورت تامین بودجه مورد نظر تمایل به خرید خودرو صفر دارند اما بازار خرید و فروش خودرو های کارکرده نیز بسیار پر رونق است. چرا که علاوه بر قیمت پایین افراد بسیاری هستند که علاقه زیادی به خرید خودرو های کلکسیونی دارند در نتیجه این افراد از مشتریان ثابت این بازار محسوب می شوند. با توجه به اینکه قیمت خودرو کارکرده از یک مسیر ثابتی پیروی نمی کند و به عوامل مختلفی وابسته است، لذا در اکثر مواقع تعیین قیمت واقعی و منصفانه آن در حوزه تخصصی افراد عادی نمی باشد.

در نتیجه برای تعیین قیمت دقیق آن بهترین گزینه ارجاع به کارشناس مراکز مرتبط با این امر می باشد. برای این منظور بهترین مرکز، مرکز کارشناسی خودرو است. در این مقاله به شما به صورت کلی بیان می کنیم که چگونه در این مراکز خودرو مورد نظر کارشناسی و تعیین قیمت می شود. در نتیجه برای کسب اطلاعات بیشتر توصیه می کنیم تا پایان این مقاله با تابش خودرو همراه باشید.

قیمت گذاری تخصصی ماشین
قیمت گذاری تخصصی ماشین

مهم ترین عوامل تعیین قیمت گذاری تخصصی ماشین

خودرو با اینکه یک کالای سرمایه ای در ایران محسوب می شود. و افراد در اکثر مواقع به عنوان سرمایه به آن نگاه می کنند اما در اصل یک کالای مصرفی می باشد. به بیان دیگر در اثر مصرف و استهلاک دچار افت قیمت می شود.

جدا از سال تولید مواردی از قبیل:

  • قیمت خودرو صفر همان خودرو که توسط ستاد تنظیم بازار اعمال می شود.
  • کارکرد خودرو به کیلومتر
  • رنگ و بدنه خودرو
  • تصادفی بودن خودرو
  • قطعات فابیرک و تعمیری بودن آن
  • رنگ بدنه و شاسی ها
مهم ترین عوامل تعیین کننده قیمت خودرو
قیمت گذاری تخصصی ماشین

و… مواردی هستند که نقش کلیدی در تعیین قیمت نهایی خودرو دست دوم دارند. اما شناخت دقیق این موارد و بررسی سلامت خودرو همان گونه که اشاره شد توسط متخصص خبره انجام می شود. در نتیجه خریدار و یا فروشنده برای تعیین دقیق قیمت خودرو خود بهتر است ان را برای بررسی به کارشناس ارجاع دهد.

تعیین قیمت گذاری تخصصی ماشین دست دوم چگونه انجام می شود؟

یکی از مواردی که در تعیین قیمت ها موثر است بررسی رنگ و بدنه خودرو است. تعیین رنگ بدنه خودرو و قسمت های رنگ شده نشانگر ضربه و یا تصادفی بودن خودرو است که می تواند ایرادات مهم و پنهان خودرو را آشکار کند. انجام این کار به کمک تجربه و تماس دسترس و چشمی انجام می شود اما برای تععین دقیق تر ان از دستگاه هایی با دقت اندازه گیری بالا استفاده می کنند. این دستگاه ها ضخامت رنگ بدنه خودرو را تشخیص می دهند که به کمک آن می توان نقاط رنگ شده را مشخص کرد.

کارکرد خودرو

در برخی مواقع فروشنده با دستکاری کیلومتر شمار سعی در کمتر دیده شدن کارکرد ماشین دارد که می توان با دستگاه خاصی میزان صحیح ان را تعیین نمود.

مهلت اعتبار بیمه

در برخی مواقع فروشنده وقتی اعتبار بیمه خودرو رو به اتمام است اقدام به فروش خودرو می کند. خودرو هایی با این مشخصات به نسبت خودرو های دارای بیمه با کیفیت یکسان ارزانتر معامله می شوند.

وضعیت فنی و موتوری خودرو

موتور پلمپ و کارکرد سالم بدون شک گرانتر از خودرو های دارای ایراد است.

برخی آپشن های خودرو

خودرو های تولید شده به نسبت سال تولید دارای آپشن های کارخانه ای می باشند و یا امکان دارد صاحب خودرو بعد ها امکاناتی به آن اضافه نماید که قیمت خودرو را افزایش می دهد.

قیمت گذاری تخصصی ماشین
قیمت گذاری تخصصی ماشین

قیمت آنلاین خودرو

همه روزه بسیاری از افرادی هستند که قصد خرید و فروش خودرو را دارند. در نتیجه با توجه به اینکه در برخی مواقع اطلاعی از قیمت روز خودرو ندارند امکان دارد در این معامله دچار ضرر زیان شوند. برای این منظور بهترین تعیین قیمت خودرو، از نگاه کارشناسان است. خودروهایی که با قیمت کارشناسی شده ارائه می شوند هم برای خریداری و هم فروشنده دارای برگ برنده می باشند. چرا که افراد با اطمینان بیشتری برای خرید ان اقدام می کنند.

لذا برای افرادی که مراجعه به مراکز کارشناسی مقدرو نمی باشند می توانند از طریق آنلاین نیز اقدام نمایند. برای این منظور می تونید وارد سایت تابش خودرو شده و اطلاعات کامل خواسته شده در رابطه با خودرو خود را وارد نمایید. همکاران ما در اسرع وقت و با بررسی موارد ذکر شده در صورت صحت اطلاعات وارده قیمت کارشناسی خودرو شما را تعیین می کنند.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *