پاسخگویی همه روزه از ۸تا۲۴

پاسخگویی همه روزه از ۸تا۲۲

همین حالا تماس بگیرید

۰۹۱۲۰۲۶۹۷۵۴

پاسخگویی همه روزه از ساعت۸تا۲۴

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

همین حالا تماس بگیرید

۰۲۱-۲۸۴۲۷۱۸۰

پاسخگویی همه روزه از ساعت۸تا۲۲

مرکز کارشناسی خودرو آنلاین

مرکز کارشناسی خودرو آنلاین چیست؟ اگر شما نیز من جمله متقاضیان خرید انواع خودرو های دست دوم هستید مسلما توجه به کارشناسی ماشین مورد نظر یکی از مهم ترین مواردی است که باید به آن توجه نمایید.

در حال حاضر استفاده از خودرو شخصی به یکی از ملزومات زندگی عصر حاضر تبدیل شده است. اما با توجه به قیمت بالای و شرایط خریدار امکان خرید اتومبیل صفر برای کلیه متقاضیان مهیا نمی باشد. در این میان بهترین گزینه برای این افراد خرید اتومبیل کارکرده با قیمت مناسب می باشد. روزانه چندین هزار دستگاه اتومبیل دست دوم در نمایشگاه های سراسر کشور خرید و فروش می شود که باید در انتخاب و خرید آن هوشمندانه عمل نمود.

بر این اساس یکی از بهترین گزینه هایی که می توانید هوشمندانه خرید کنید مراجعه به کارشناس خبره و متخصص در این حوزه می باشد. اگر شما نیز از جمله همراهانی هستید که قصد خرید و فروش خودرو دست دوم را دارید و یا می خواهید در این حوزه اطلاعاتی را کسب نمایید، این مقاله برای شماست. پیشنهاد می کنیم تا پایان این بخش از مقاله با تابش خودرو همراه باشید.

مرکز کارشناسی خودرو آنلاین
مرکز کارشناسی خودرو آنلاین

در کارشناسی آنلاین خودرو به چه مواردی پرداخته می شود؟

وقتی گفته می شود خودرو مورد نظر کارشناسی شده است یعنی به لحاظ فنی و ظاهری توسط کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گرفته است. از جمله مواردی که در این موارد به آن پرداخت می شود شامل موارد زیر می باشد:

  • بررسی فنی و موتوری

در این بخش کارگرد موتور به صورت کلی مورد بررسی قرار می گیرد. ئاز جمله بررسی های انجام شده در این بخش شامل: نحوه کارکرد موتور، روغن سوز، روغن ریزی موتور، بررسی باتری و دینام موتور، تست گیربکس، واشر سرسیلندر، کیسه هوای، کمپرسور موتور، سیستم تعلیق و… می باشد.

بررسی این موارد به کمک تجهیزات تخصصی و توسط کارشناسان خبره در این زمینه انجام می پذیرد.

مرکز کارشناسی خودرو آنلاین
مرکز کارشناسی خودرو آنلاین

در این بخش کارشناس به کمک ذکاوت و تجهیزات در دسترس قسمت های رنگ شدگی خودرو، قطعات تعویضی استوک و فابریک، رنگ شدگی سقف و شاسی ها را مورد بررسی قرار می دهد. رنگ خودرو شاید  به خودی خود مهم تلقی نشود اما نشانگر تصادفی بودن ماشین است که می تواند آسیب های جدی فنی خودرو را نمایش دهد.

  • بررسی کارکرد کیلومتر

یکی از شگرد هایی که فروشندگان و دلالان برای کم کارد بودن ماشین به کار می برند دستکاری کیلومتر شمار می باشد. کارشناسان زبده کیلومتر شمار و کارکرد خودرو را مورد بررسی قرار داده و کارکرد آن را برآورد می کنند.

  • تست دیلگ

امروزه کلیه ماشین مجهز به سیستم های کامپیوتری موسوم به ecu می باشند. در این سیستم کلیه اطلاعات کامپیوتری خودرو از جمله:

مسافت طی شده، عملکرد سنسور ها، میزان سوخت مصرفی، پارامتر های موتور و گیربکس، مشکلات سیستم برقی، عملکرد سنسور ها و… ثبت می شود. این اطلاعات توسط دستگاه دیاگ قابل بررسی است.

  • تست رانندگی

در این بخش سلامتی قسمت هایی از جمله ترمز ها، سیستم تعلیق، ترمز ها، جلوبندی و سیستم ایمنی خودرو مورد بررسی قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: مرکز تشخیص رنگ خودرو

مرکز کارشناسی خودرو آنلاین
مرکز کارشناسی خودرو آنلاین

بهترین مرکز کارشناسی خودرو آنلاین در ایران

بهترین مرکز کارشناسی خودرو آنلاین مراکزی می باشند که کلیه خدمات اشاره شده را در کمترین زمان و با دقت کافی انجام داده و تحویل دهند. در این میان یکی از معتبر ترین این مراکز می توان به تابش خودرو اشاره کرد. کلیه همراهان گرامی می توانند بهترین خدمات کارشناسی و فروش خودرو را از طریق کارشناسان مربوطه در این بخش دریافت نمایند.

پس از طی کارشناسی های انجام شده توسط متخصصین حوزه های مختلف در این مرکز برگه کارشناسی اعطا می گردد. در این برگه کلیه گزارشات مبنی بر بررسی های فنی و بدنه انجام شده ذکر شده است.لازم به ذکر است که اعتبار برگه کارشناسی خودرو تا 24 ساعت می باشد.

پرداخت هزینه مرکز کارشناسی خودرو آنلاین در خرید خودرو دست دوم

اقدام به خرید خودرو دست دوم بدون در نظر گرفتن ویژگی های فنی و و شاخصه های موثر بر قیمت آن امری غیر معقول می باشد. در نتیجه با بررسی خودرو مورد نظر به لحاظ فنی و بدنه توسط کارشناسان خبر و کارکشته می توانید خودرو مورد نظر را به صورت کامل آنالیز کنید.

طی این فرایند کلیه عیوب و مشکلات خودرو آشکار می شود. پس نتیجه می گیریم که اگر از جمله خریداران و یا فروشندگان می باشید می توانید با منصفانه ترین قیمت اقلام مورد نظر را خرید و فروش نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *