پاسخگویی همه روزه از ۸تا۲۴

پاسخگویی همه روزه از ۸تا۲۲

همین حالا تماس بگیرید

۰۹۱۲۰۲۶۹۷۵۴

پاسخگویی همه روزه از ساعت۸تا۲۴

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

همین حالا تماس بگیرید

۰۲۱-۲۸۴۲۷۱۸۰

پاسخگویی همه روزه از ساعت۸تا۲۲

کارشناسی خودرو هایما

برای انجام کارشناسی خودروی هایما در هر جای ایران می توانید با کارشناسان تابش خودرو تماس بگیرید. کارشناسان ما پس از درخواست کارشناسی خودرو توسط شما، 30 دقیقه بعد به محل مورد نظر برای کارشناسی و بررسی سلامت خودرو اعزام می شوند. کارشناسی خودرو توسط کارشناسان تابش خودرو شامل بررسی رنگ و بدنه، بررسی گیربکس، بررسی موتور، بررسی سیستم تعلیق و فرمان، بررسی تجهیزات الکترونیکی و آپشن های خودرو می باشد. پس از انجام کارشناسی خودرو، یک گزارش از نحوه عملکرد خودرو دریافت خواهید کرد و در نهایت قیمت دقیق مورد نظر شما توسط متخصصین تابش خودرو مشخص خواهد شد.

کارشناسی خودرو جزء مباحثی است که اهمیت بسیار زیادی دارد. زمانی که شما می خواهید خودروی جدید خریداری کنید، حتما باید کارشناسی آن را به موقع و دقیق انجام دهید، زیرا اگر این اتفاق نیفتد، ممکن است در آینده متوجه آسیب ها و صدماتی باشید که جبران ناپذیر هستند و باید هزینه گزافی برای آنها پرداخت کنید. از طرفی خودرو هایما هم جزو خودرو های پرطرفدار است و به خاطر همین در این مقاله تصمیم گرفتیم که راجع به کارشناسی خودرو هایما با شما صحبت کنم و اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار دهیم. پس با ما همراه باشید.

کارشناسی خودرو هایما
کارشناسی خودرو هایما

ویژگی های فنی خودرو هایما

در مورد کارشناسی خودرو هایما بهتر است که اول به ویژگی های فنی آن اشاره داشته باشیم. این خودرو با موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ است که حجم موتور آن ۱۷۹۵ سی سی است. قدرت آن ۱۷۰ اسب بخار بوده و ۵۵۰۰ دور در دقیقه دارد. حداکثر گشتاور آن ۲۳۰ نیوتن متر در ۴۵۰۰ دور در دقیقه است. حداکثر سرعت آن هم ۱۷۰ کیلومتر در ساعت است، از لحاظ مصرف سوخت و بنزین باید بگوییم که مصرف بنزین داخل شهر و بیرون شهر آن به صورت میانگین ۹.۶ لیتر در هر صد کیلومتر است. باک این خودرو هم ۶۱ لیتر ظرفیت دارد.

آپشن ها و تجهیزات خودرو هایما

در کارشناسی ماشین یا کارشناسی خودروهایی مثل هایما باید به آپشن ها و تجهیزات فنی آن دقت کنید. زمانی که شما به یک فرد کارشناس مراجعه می کنید و تمام این آپشن ها متناسب با ماشینی که خریداری کرده‌اید یا می‌ خواهید بخرید را برایتان بررسی می کنند تا ببینند که عیب و نقصی وجود دارد یا خیر. در چنین حالتی شما زودتر متوجه مشکل می شوید و تصمیم می گیرید که اقدام به خرید آن ماشین کنید یا نه.

در مورد آپشن ها و تجهیزات این ماشین باید بگوییم که هایما گزینه های رفاهی را در نظر می‌ گیرد. مثلاً شما فرمان برقی در اختیار دارید که قطعا رانندگی را برایتان راحت‌تر می‌ کند، یک عدد نمایشگر ۷ اینچی لمسی همراه با رهیاب ماهواره ای داخل آن قرار گرفته و چراغ ها و برف پاک کن هوشمند هستند. تهویه مطبوع اتوماتیک دارد. دوربین ۳۶۰ درجه داخل آن طراحی شده، آینه وسط الکتروکرومیک است و می‌ تواند فاصله تا مانع را به خوبی برای شما نشان دهد. آینه های جانبی همگی برقی با سیستم تاشو هستند. چراغ های مخصوص روز برای آنها طراحی شده است و شما می توانید ارتفاع چراغ ها را از داخل ماشین تنظیم کنید.

کارشناسی خودرو هایما
کارشناسی خودرو هایما

استارت بدون کلید، نشانگر فشار باد تایرها، کروز کنترل، صندلی راننده مجهز به تنظیمات برقی و گرمکن برای صندلی های جلو، سانروف چند حالته برقی همگی جزء ویژگی های این ماشین هستند که در کارشناسی خودروی هایما باید مورد بررسی قرار بگیرد. البته  اگر نسخه موتور با تنفس طبیعی را خریداری کرده باشید، ممکن است که بعضی از ویژگی ها در آن وجود نداشته باشد، مثلاً دوربین ۳۶۰ درجه در آن ها نیست اما به هر حال آپشن های قابل توجهی هم دارد‌ البته با تمام مواردی که در بالا برایتان توضیح دادیم و آپشن هایی که گفتیم، باید حواستان باشد که در پروسه کارشناسی حتماً به مرکز تشخیص رنگ خودرو هم مراجعه کنید تا مطمئن شوید که خودرو قبلا تصادف نکرده یا رنگ نداشته باشد.

کارشناسی خودرو هایما
کارشناسی خودرو هایما

کلام آخر

در این مقاله راجع به کارشناسی خودرو هایما اطلاعات زیادی به دست آوردید و متوجه شدید که آپشن ها و تجهیزات این خودرو چه مواردی هستند و در نتیجه زمانی که برای کارشناسی به مکان مربوطه مراجعه می کنید، خیالتان راحت است که تمامی آپشن ها و تجهیزات بررسی شده است. دقیقا می توانید قیمت دقیقی را به عنوان قیمت خودرو کارکرده در نظر بگیرید، بدون اینکه نگرانی و دغدغه داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *