پاسخگویی همه روزه از ۸تا۲۴

پاسخگویی همه روزه از ۸تا۲۲

همین حالا تماس بگیرید

۰۹۱۲۰۲۶۹۷۵۴

پاسخگویی همه روزه از ساعت۸تا۲۴

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

همین حالا تماس بگیرید

۰۲۱-۲۸۴۲۷۱۸۰

پاسخگویی همه روزه از ساعت۸تا۲۲

کارشناسی خودرو نیسان ماکسیما

کارشناسی خودرو نیسان ماکسیما:برای انجام کارشناسی خودروی نیسان ماکسیما در هر جای ایران می توانید با کارشناسان تابش خودرو تماس بگیرید. کارشناسان ما پس از درخواست کارشناسی خودرو توسط شما، 30 دقیقه بعد به محل مورد نظر برای کارشناسی و بررسی سلامت خودرو اعزام می شوند. کارشناسی خودرو توسط کارشناسان تابش خودرو شامل بررسی رنگ و بدنه، بررسی گیربکس، بررسی موتور، بررسی سیستم تعلیق و فرمان، بررسی تجهیزات الکترونیکی و آپشن های خودرو می باشد. پس از انجام کارشناسی خودرو، یک گزارش از نحوه عملکرد خودرو دریافت خواهید کرد و در نهایت قیمت دقیق مورد نظر شما توسط متخصصین تابش خودرو مشخص خواهد شد.

ماکسیما جزو خودروهایی است که خیلی از شما آرزو دارید تا آن را سوار شوید. اما شاید به خاطر این که اطلاعات کافی در موردش ندارید، تصمیم قطعی برای خرید نمی گیرید. اگر قدرت مالی دارید که ماکسیما خریداری کنید، باید بگوییم که خرید ماکسیما می تواند تصمیم درستی باشد اما قبل از آن بهتر است که در مورد کارشناسی خودرو نیسان ماکسیما اطلاعاتی داشته باشید تا قیمت خودرو کارکرده را به طور دقیق دربیاورید. با ما همراه باشید تا این اطلاعات را در اختیارتان قرار دهیم.

کارشناسی خودرو نیسان ماکسیما
کارشناسی خودرو نیسان ماکسیما

توضیحاتی در مورد تولید خودرو نیسان ماکسیما

برای کارشناسیِ دقیقِ خودرو نیسان ماکسیما بهتر است که توضیحات کلی در مورد این خودرو داشته باشیم. در واقع ماکسیما اولین بار در سال ۱۳۸۰ به عنوان یک خودروی لوکس و قدرتمند وارد بازار شد. از سال ۱۳۸۱ عرضه آن به صورت رسمی آغاز گردید. در همان اوایل دو نوع از این ماشین به صورت دستی و اتوماتیک وارد بازار شدند‌. حدوداً ده سال داخل ایران مونتاژ شد و جزو محبوب ترین خودروها در بین ایرانیان نام گرفت.
انواع دست دوم و کارکرده این خودروها هم به چشم می خورد. سنسورها و سیستم های مختلفی داخل این خودرو طراحی شده است. انواع تیپ ها و مدل های نیسان ماکسیما در بازار وجود دارد که همگی از کیفیت بالایی برخوردار هستند و از لحاظ فنی و ظاهری کاملاً عالی ظاهر شده‌اند.

کارشناسی خودرو از لحاظ سلامت بدنه

در مورد کارشناسی خودرو نیسان ماکسیما باید بگوییم که بررسی سلامت آن در بدنه اهمیت بسیار زیادی دارد، زیرا روی قیمت خودرو تاثیر گذار است. شما در اولین مرحله باید به ظاهر و بدنه آن دقت کنید. اگر آثار صافکاری، آفتاب‌سوختگی، خط و خش یا رنگ شدگی  روی آن می بینید، یعنی روی قیمت خودرو تاثیر منفی خواهد گذاشت. پس باید همه این وضعیت ها را بررسی کرده و تجزیه تحلیل کنید تا در آینده به مشکل بر نخورید.

تست دیاگ و بررسی فنی

یکی دیگر از مواردی که در کارشناسی خودرو نیسان ماکسیما باید به آن دقت کنید، تست دیاگ است. در واقع کامپیوتر این خودروها سنسورهای زیادی دارند و حاوی بخش های مدرن تر از خودروهای دیگر هستند و شما می توانید روی آن ها گزینه ها و آپشن های ایمنی و رفاهی را تنظیم کنید. مثلاً آپشن هایی مثل رادار، نقطه کور، کروز کنترل، شیفتر پشت فرمان از این موارد به حساب می آید که در کارشناسی ماشین بررسی می‌شود.

دستگاه هایی هستند که می توانند سنسورهای خودرو را دریافت کنند و اطلاعات کافی را در اختیار کارشناسان خودرو قرار دهند.‌ متاسفانه خیلی از دلالان و سودجویان معمولاً کیلومتر شمار اتومبیل های نیسان ماکسیما را کم می کنند تا به قیمت بالاتری آن را به فروش برسانند؛ اما اگر شما به کارشناسان مجرب مثل کارشناسان سایت ما یعنی تابش خودرو مراجعه کنید، با این مشکل مواجه نخواهید شد.

از طرفی سنسور های کنترل کیلومتر هم داخل این ماشین ها تعبیه شده است و در کارشناسی خودرو از دستگاه دیاگ استفاده کرده و کارکرد واقعی آنها را می‌ سنجد. نیسان ماکسیما جزو آن دسته از خودروهایی است که سرویس و تعویض قطعات آن هزینه های خیلی بالایی دارد و در نتیجه بهتر است که شما از قبل آن را از لخاظ فنی دقیق و کامل بررسی کرده باشید‌ که اگر هم ارور یا خطایی روی دستگاه دیاگ پیدا شد، حتما آن را پیگیری کنید تا در آینده برای تعمیر نیاز به پرداخت هزینه بالا نداشته باشید.

کارشناسی خودرو نیسان ماکسیما
کارشناسی خودرو نیسان ماکسیما

کلام آخر

در این مقاله متوجه شدید که کارشناسی خودرو نیسان ماکسیما چگونه است و چه مواردی را باید مد نظر قرار دهید. البته هرچقدر هم که اطلاعات داشته باشید، نمی‌ توانید مانند کارشناسان با تجربه عمل کنید. به همین دلیل گفتیم که که از سایت ما یعنی تابش خودرو کمک بگیرید که کارشناسان بسیار مجرب در اختیار شما قرار می دهد و از طریق آن ها می توانید مشکلات خودرو خود را متوجه شده و تصمیم بگیرید که خریداری را انجام دهید یا خیر. برای اطمینان بیشتر میتوانید علاوه بر کارشناسی خودرو به صورت جداگانه به مرکز تشخیص رنگ خودرو هم مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *