پاسخگویی همه روزه از ۸تا۲۴

پاسخگویی همه روزه از ۸تا۲۲

همین حالا تماس بگیرید

۰۹۱۲۰۲۶۹۷۵۴

پاسخگویی همه روزه از ساعت۸تا۲۴

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

همین حالا تماس بگیرید

۰۲۱-۲۸۴۲۷۱۸۰

پاسخگویی همه روزه از ساعت۸تا۲۲

کارشناسی خودرو نیاوران

کارشناسی خودرو نیاوران :زمانی که شما یک خودرو جدید خریداری می کنید یا می‌ خواهید خودروی خود را به فروش برسانید، حتما باید کارشناسی انجام شود اما باید خودتان از قبل بدانید کارشناسی شامل چه مواردی می گردد. در این مقاله راجع به کارشناسی خودرو نیاوران با شما صحبت می‌کنیم. سایت ما با عنوان تابش خودر  در زمینه کارشناسی ماشین فعالیت می کند و شما می توانید در کمترین زمان ممکن کارشناس را به محل مورد ‌‌‌نظر اعزام کنید و با دلی قرص خریدتان را انجام دهید.

کارشناسی خودرو چیست؟

قبل از اینکه راجع به کارشناسی خودرو نیاوران صحبت کنیم باید یک تعریف از آن ارائه دهیم. کارشناسی خودرو یعنی بررسی تمام مواردی که داخل خودرو است و می تواند روی قیمت آن تاثیر گذار باشد؛ یعنی خودرو به طور کامل از لحاظ فنی و ظاهری توسط متخصصین بررسی شده و کوچکترین ایرادات آن مشخص می‌ شود که شامل کارشناسی آپشن‌ ها، رنگ، بدنه، فنی، تست رانندگی و تعیین قیمت واقعی خودرو است.

کارشناسی خودرو نیاوران
کارشناسی خودرو نیاوران

آیا انجام کارشناسی خودرو واقعا لازم و ضروری است؟

قطعا بله. خرید خودرو کاری است که شما نباید بدون فکر و تحقیق آن را انجام دهید. شما به عنوان یک فرد عادی که در زمینه خودرو متخصص نیستید، نمی توانید متوجه ایراداتِ خودرو بشوید. مخصوصا اگر خودروهای گران قیمت تر خریداری کنید که آپشن های بیشتری دارند.

در چنین حالتی باید از متخصصان فنی کمک بگیرید تا آنها خودروی شما را به طور کامل بررسی کنند و ایرادات آن را بگویند که تغییرات زیادی را در معامله ایجاد خواهد کرد.‌ از طرفی اگر خودتان هم میخواهید ماشین بفروشید، حتماً باید کارشناسی را انجام دهید تا هر دو طرف از انجام این کار رضایت داشته باشید. در مورد کارشناسی خودرو نیاوران نیز می توانید به سایت ما مراجعه کنید.

آیا کارشناسی رنگ و بدنه هم جزء همین موارد است؟

در کارشناسی، تمام ویژگی های فنی خودرو، تست دیاگ، موتور و ویژگی های ظاهری خود را مورد بررسی قرار می گیرد. کارشناسی رنگ و بدنه هم جزو همین موارد به حساب می‌ آید که باید بررسی شود تا اطمینان حاصل گردد که قبلا تصادفی وجود نداشته و همه چیز کاملا سالم و سلامت است. البته شما می توانید به طور جداگانه به مرکز تشخیص رنگ خودرو مراجعه کنید و توصیه ما این است که کل کارشناسی های مربوط به خودرو را به صورت یکجا و در یک کارشناسی انجام دهید.

گاهی اوقات ممکن است خودرو تصادفی باشد اما آنقدر صافکار ماهر بوده باشد که هیچ چیز از ایراد خودرو مشخص نباشد اما کارشناسان ما می توانند متوجه این موضوع بشوند. تشخیص تمام این موارد زیر نظر افراد متخصص با دستگاه های پیشرفته است.

بیشتر بخوانید: مرکز تشخیص رنگ خودرو

کارشناسی خودرو نیاوران
کارشناسی خودرو نیاوران

عملکرد دستگاه تشخیص رنگ، طبق ضخامت رنگ مورد استفاده، انجام می گیرد. البته گاهی اوقات شما به یک کارشناس مراجعه می کنید و او هم نمی‌ تواند قادر به تشخیص باشد، زیرا کسانی که خودرو را رنگ کرده اند، عدد به دست آمده برای صخامت را در همه جا یکسان می کنند. البته کارشناسان متخصص می توانند متوجه این موضوع بشوند.

پس برای انجام کارشناسی ماشین به هر جایی اعتماد نکنید و سعی کنید تا از افرادی کمک بگیرید که مدت زمان طولانی در این زمینه فعالیت می‌ کنند، زیرا این روزها سودجویان زیادی در بازار خودرو هستند که می خواهند به هر نحوی ایرادات ماشین را بپوشانند اما شما باید برای جلوگیری از ضرر و زیان حتماً به محلی امن مراجعه کنید.

چگونه از تابش خودرو برای کارشناسی کمک بگیریم؟

اگر می خواهید کارشناسی خودرو نیاوران را به انجام برسانید، وارد سایت ما شوید. ‌فرم مربوط به کارشناسی خودرو را به طور کامل پر کنید تا با شما تماس گرفته شود و محل دقیق کارشناسی مشخص شود.

متخصصین ما در عرض ۳۰ دقیقه به محل اعزام می‌شوند و کارشناسی خودرویتان را انجام می دهند که تاثیر زیادی در تغییر قیمت خواهد داشت و باعث می شود که هر دو طرف بتوانند از معامله نفع ببرند و کسی متضرر نشود.

بیشتر بخوانید: قیمت خودرو کارکرده

کارشناسی خودرو نیاوران
کارشناسی خودرو نیاوران

کلام آخر

در این مقاله تلاشمان را کردیم تا به طور کامل در مورد کارشناسی خودرو نیاوران صحبت کنیم. اگر در منطقه نیاوران هستید، می توانید با تیم تابش خودرو تماس بگیرید تا متخصصین به محل اعزام شوند و کارشناسی را برایتان انجام دهند. تمام ویژگی های ماشین از لحاظ ظاهری و فنی، آپشن ها و ویژگی های دیگر مورد بررسی قرار می‌ گیرد و هر گونه ایرادی سریعاً به شما گزارش داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *