پاسخگویی همه روزه از ۸تا۲۴

پاسخگویی همه روزه از ۸تا۲۲

همین حالا تماس بگیرید

۰۹۱۲۰۲۶۹۷۵۴

پاسخگویی همه روزه از ساعت۸تا۲۴

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

همین حالا تماس بگیرید

۰۲۱-۲۸۴۲۷۱۸۰

پاسخگویی همه روزه از ساعت۸تا۲۲

کارشناسی خودرو نارمک

کارشناسی خودرو نارمک : کارشناسی جزء مباحث مهمی است که قبل از خرید خودرو حتماً باید در مورد آن توافق کنید. یعنی هم شما، هم فرد خریدار یا فروشنده باید به این نتیجه برسید که به کارشناسی مورد اعتماد مراجعه کنید. مرکز تابش خودرو یکی از قابل اعتمادترین مراکزی است که در زمینه کارشناسی ماشین ها فعالیت می کند. اگر می خواهید کارشناسی خودرو نارمک را به انجام برسانید، حتماً به ما مراجعه کنید. در این مقاله تا انتها ما را همراهی کنید تا توضیحات بیشتری برایتان داشته باشیم.

آیا بدون کارشناسی متحمل ضرر و زیان می شویم؟

قبل از اینکه به طور مشخص در مورد کارشناسی خودرو نارمک با شما صحبت کنیم، باید بگوییم که آیا کارشناسی ضرورت دارد یا خیر؟ قطعاً که شما بدون کارشناسی باید ضرر و زیان پرداخت کنید. زمانی که خودرویی خریداری می‌ کنید، اگر آن خودرو از قبل تصادفی باشد، بدون کارشناسی نمی توانید متوجه این موضوع شوید.

کارشناسی خودرو نارمک
کارشناسی خودرو نارمک

حتی شاید گاهی اوقات فرد صافکار آنقدر همه چیز را تمیز از آب در آورده باشد که فرد کارشناس متوجه این موضوع نشود؛ مگر اینکه یک کارشناس خبره، متخصص و ماهر باشد‌ به خاطر همین است که به شما توصیه می‌ کنیم به متخصصین تیم ما در تابش خودرو مراجعه کنید اما اگر کارشناسی انجام نشود، بعد از مدتی متوجه می شوید یکسری معایب داخل ماشین وجود دارد که برای تعمیر یا تعویض آنها باید هزینه زیادی پرداخت کنید.

مثلا اگر گیربکس اتومات مشکل داشته باشد و شما از این موضوع مطلع نباشید، باید هزینه زیادی را پرداخت کنید و آن را تعمیر یا تعویض کنید.

آیا آپشن ها هم در کارشناسی خودرو مورد بررسی قرار می گیرد؟

یکی از مواردی که در کارشناسی خودرو نارمک به انجام می رسد، بررسی تمام آپشن ها است؛ مخصوصا اگر خودروی گران قیمتی خریداری کنید، همه آپشن ها باید مورد بررسی قرار گیرد تا از سلامت آنها اطمینان حاصل شود. وسیله یا دستگاهی به نام دیاگ وجود دارد که از طریق آنها هر گونه ایراد فنی یا برقی خودرو در آپشن‌ های آن مشخص می‌ شود. مثلا اگر کیسه هوا، سیستم ترمز و دیگر آپشن ها مشکل داشته باشد، از طریق این دستگاه آن را تشخیص می دهند.‌

البته فقط دستگاه مهم نیست، بلکه تبحر و تجربه فرد کارشناس هم اهمیت بسیار زیادی دارد. این مورد برای خودروهای گران بسیار حائز اهمیت است. در نتیجه باید به مرکزی مراجعه کنید که تمام گزینه ها و آپشن های خودرو گران قیمت شما را بشناسد.

بیشتر بخوانید: قیمت خودرو کارکرده

کارشناسی خودرو نارمک
کارشناسی خودرو نارمک

و به بررسی آن ها بپردازند که در تعیین قیمت نهایی تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت، زیرا اگر یک آپشن کوچک هم خراب باشد، تغییر قیمت زیادی را شاهد خواهید بود که علاوه بر اینکه تمامی این موارد مورد بررسی قرار می‌ گیرد، موارد دیگری مثل سیستم گرمایش، سرمایش، سنسور ها، سرد کن و گرمکن صندلی، سانروف و موارد این چنینی هم بررسی می‌ شود که البته این مواردی که گفتیم، می تواند از طریق دستگاه دیاگ یا به صورت دستی مورد بررسی قرار بگیرد.

برای کارشناسی در تابش خودرو  باید چه کار کنیم؟

خوشبختانه تیم متخصص ما راه‌های ارتباطی راحتی را در اختیار شما قرار داده اند. اگر به صفحه اصلی سایت ما مراجعه کنید، با آدرس و شماره تلفن مواجه شده و راه های ارتباطی با ما را متوجه خواهید شد. همچنین فرم مربوط به کارشناسی خود را پر کنید. بعد از اینکه تماس بین ما حاصل می شود، محلی برای کارشناسی خودرو نارمک مشخص می گردد.

حدودا ۳۰ دقیقه بعد کارشناسان به محل مورد نظر اعزام می‌ شوند و تمامی موارد از جمله کارشناسی فنی، موتور، رنگ، بدنه و تست رانندگی برای شما انجام می شود و اگر هم بخواهید ارزش و قیمت واقعی خودرو به شما اعلام می گردد.

بیشتر بخوانید: مرکز تشخیص رنگ خودرو

کارشناسی خودرو نارمک
کارشناسی خودرو نارمک

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم که به طور کامل در مورد کارشناسی خودرو نارمک با شما صحبت کنیم و اطلاعات ویژه‌ای را در اختیارتان قرار دهیم تا اگر قصد کارشناسی خودرو دارید، بدانید که دقیقا باید چه کار کنید.

اگر در نارمک زندگی می کنید، کارشناسی خودرو توسط تیم ما در محلی که از قبل به شما اطلاع داده می شود، انجام می شود و تمامی موارد بررسی می گردد تا بتوانید از  معامله سود ببرید و هر دو طرف راضی باشید و خوشنود بمانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *