پاسخگویی همه روزه از ۸تا۲۴

پاسخگویی همه روزه از ۸تا۲۲

همین حالا تماس بگیرید

۰۹۱۲۰۲۶۹۷۵۴

پاسخگویی همه روزه از ساعت۸تا۲۴

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

همین حالا تماس بگیرید

۰۲۱-۲۸۴۲۷۱۸۰

پاسخگویی همه روزه از ساعت۸تا۲۲

کارشناسی خودرو میتسوبیشی

برای انجام کارشناسی خودروی میتسوبیشی در هر جای ایران می توانید با کارشناسان تابش خودرو تماس بگیرید. کارشناسان ما پس از درخواست کارشناسی خودرو توسط شما، 30 دقیقه بعد به محل مورد نظر برای کارشناسی و بررسی سلامت خودرو اعزام می شوند. کارشناسی خودرو توسط کارشناسان تابش خودرو شامل بررسی رنگ و بدنه، بررسی گیربکس، بررسی موتور، بررسی سیستم تعلیق و فرمان، بررسی تجهیزات الکترونیکی و آپشن های خودرو می باشد. پس از انجام کارشناسی خودرو، یک گزارش از نحوه عملکرد خودرو دریافت خواهید کرد و در نهایت قیمت دقیق مورد نظر شما توسط متخصصین تابش خودرو مشخص خواهد شد.

زمانی که میخواهید خودرو خارجی خریداری کنید، باید حساسیت بیشتری نسبت به آن داشته باشید، زیرا خودروهای خارجی آپشن های بیشتری دارند و شما قرار است پول زیادی هزینه کنید. از طرفی اگر یکی از این آپشن ها مشکل داشته باشد یا قطعات آسیب دیده باشند، باید هزینه زیادی را متحمل شوید تا آنها را تعویض یا تعمیر کنید. به خاطر همین در این مقاله تصمیم گرفتیم که راجع به این موضوع صحبت کنیم و کارشناسی خودرو میتسوبیشی را برایتان توضیح دهیم. پس با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: مرکز تشخیص رنگ خودرو

کارشناسی خودرو میتسوبیشی
کارشناسی خودرو میتسوبیشی

کارشناسی خودرو میتسوبیشی شامل چه مواردی می شود؟

زمانی که شما می خواهید این خودرو را کارشناسی کنید، موارد مختلفی مورد بررسی قرار می گیرد. تست هایی از جمله تست دیاگ توسط یک کارشناس متبحر و متخصص، تست موتور، تست گیربکس، تست ایربگ ها، سیستم تعلیق و سیستم ترمز همگی باید بررسی شوند. در واقع اگر هر گونه مشکلی وجود دارد، باید هر چه سریع تر شناخته شده و برطرف گردد. تست تخصصی هر خودرو متفاوت است و کارشناسی فقط برای آن خودرو با دیاگ خاص خودش انجام می شود.
از دیگر تست های این خودرو تست آپشنال و تشخیص آپشن های اورجینال از آپشن های متفرقه است. زمانی که شما کارشناسی خودرو را انجام می دهید، یعنی از خودرو بازدید می کنید و تست های تخصصی را روی آن انجام می دهد که گاهی اوقات بعضی از آنها نیاز به دستگاه‌ دارند‌؛ پس اگر آپشنی غیر فابریک بوده و یا اورجینال نباشد، حتما باید آن را شناسایی کنید و به خریدار گزارش  دهید.

همچنین خیلی از افراد در کارشناسی خودرو میتسوبیشی اعتقاد دارند که حتما باید به مرکز تشخیص رنگ خودرو مراجعه کرد، چراکه شاید آسیب ها خیلی حرفه ای پوشانده شده باشند، پس بهتر است که برای محافظه کاری این کار را هم انجام دهید. از طرفی هم زمانی که کارشناسی به طور دقیق و کامل انجام شده باشد؛ قیمت گذاری به درستی صورت میگیرد و هزینه های مختلف مربوط به استهلاک و سرویس مشخص خواهد شد.

آیا با کارشناسی می توان متوجه کم کردن کارکرد کیلومتر شمار شد؟

یکی از مواردی که باعث می شود تصمیم به کارشناسی خودرو میتسوبیشی بگیرید، تست خودرو با دستگاه دیاگ است که اگر خطا اتفاق بیفتد، یعنی کارکرد کیلومتر شمار دست کاری شده است‌. حتی خیلی از این دستگاه ها می‌ توانند تشخیص دهند که چقدر این کیلومتر شمار مورد دستکاری قرار گرفته است‌. البته کار با این دستگاه و تشخیص اینکه دستگاه گزارش درستی داده است یا نه، نیازمند نظر کارشناس است. تا با آزمایش چندین پارامتر دیگر و با توجه به تجربه شخصی که دارد، متوجه شود که آیا کارکرد خودرو تغییر کرده یا خیر.

کارشناسی خودرو میتسوبیشی
کارشناسی خودرو میتسوبیشی

چه دستگاه هایی برای کارشناسی خودرو استفاده می شوند؟

بالاتر هم توضیح دادیم که برای تست دیاگ از دستگاه استفاده می‌ کنند؛ اما برای تشخیص رنگ دیجیتال روی بدنه هم حتماً باید از دستگاه مخصوص آن استفاده شود. برای بررسی وضعیت های دیگر یعنی قسمت های فنی خودرو هم دستگاه استفاده می کنند؛ البته شما نباید فقط به دستگاه بسنده کنید. چون که تجربه کارشناس هم اهمیت بسیار زیادی دارد تا بتواند صحت و درستی اطلاعات دستگاه را به شما گزارش دهد.

بیشتر بخوانید: قیمت خودرو کارکرده

کارشناسی خودرو میتسوبیشی
کارشناسی خودرو میتسوبیشی

کلام آخر

وقتی که می خواهید اقدام به خرید یک خودرو گران قیمت کنید؛ کارشناسی آن اهمیت بسیار زیادی دارد. در این مقاله راجع به یک خودروی محبوب صحبت کردیم و در مورد کارشناسی خودرو میتسوبیشی اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دادیم. اگر شما نزد یک فرد متخصص مراجعه کنید و کارشناسی را دقیق انجام دهید، مطمئن باشید که در آینده متحمل ضرر و زیان نمی شوید. بالاتر هم به شما گفتیم سایت ما یعنی تابش خودرو می تواند بهترین گزینه برای انجام کارشناسی تان باشد تا با خیال راحت خرید خود را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *