پاسخگویی همه روزه از ۸تا۲۴

پاسخگویی همه روزه از ۸تا۲۲

همین حالا تماس بگیرید

۰۹۱۲۰۲۶۹۷۵۴

پاسخگویی همه روزه از ساعت۸تا۲۴

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

همین حالا تماس بگیرید

۰۲۱-۲۸۴۲۷۱۸۰

پاسخگویی همه روزه از ساعت۸تا۲۲

کارشناسی خودرو هیوندای اکسنت

برای انجام کارشناسی خودروی هیوندای اکسنت در هر جای ایران می توانید با کارشناسان تابش خودرو تماس بگیرید. کارشناسان ما پس از درخواست کارشناسی خودرو توسط شما، 30 دقیقه بعد به محل مورد نظر برای کارشناسی و بررسی سلامت خودرو اعزام می شوند. کارشناسی خودرو توسط کارشناسان تابش خودرو شامل بررسی رنگ و بدنه، بررسی گیربکس، بررسی موتور، بررسی سیستم تعلیق و فرمان، بررسی تجهیزات الکترونیکی و آپشن های خودرو می باشد. پس از انجام کارشناسی خودرو، یک گزارش از نحوه عملکرد خودرو دریافت خواهید کرد و در نهایت قیمت دقیق مورد نظر شما توسط متخصصین تابش خودرو مشخص خواهد شد.

برای خرید خودروهای خارجی باید خیلی بیشتر حواستان را جمع کنید؛ زیرا کوچکترین اشتباه یعنی نیاز پیدا کردن به تعویض قطعات یا تعمیر آنها؛ که بدون شک هزینه بسیار زیادی برایتان خواهد داشت. پس بهتر است که از همان اول به طور کاملاً جدی کارشناسی ماشین را به انجام برسانید تا اگر ایراد فنی بود، هرچه سریع‌تر بتوانید آن را پیدا کرده و برطرف کنید تا در آینده متحمل ضرر نشوید. به همین خاطر در این مقاله تصمیم گرفتیم راجع به کارشناسی خودرو هیوندای اکسنت با شما صحبت کنیم.

کارشناسی خودرو هیوندای اکسنت
کارشناسی خودرو هیوندای اکسنت

توضیحات کلی در مورد عرضه هیوندای در ایران

قبل از کارشناسی خودرو هیوندای باید توضیحات کلی در مورد آن داشته باشیم. این خودرو برای کشور کره است. ایرانی ها اوایل دهه هشتاد شمسی با آن آشنایی پیدا کردند. نسل دوم آنها روی خط مونتاژ کرمان عرضه شد. مدت زمانی عرضه آنها به کشور ایران دچار وقفه شد اما دوباره از سال ۲۰۱۴ هیوندا اکسنت وارد ایران شد و مدل‌های جدیدی را از آن تولید کردند؛ مدل هایی که مونتاژ شده بودند یا وارداتی بودند و از لحاظ آپشن‌ ها و مشخصات فنی دیگر تفاوت هایی داشتند.

طراحی داخلی و ظاهری خودروی هیوندا

در کارشناسی خودرو هیوندای اکسنت یکی از مواردی که باید به آن توجه شود، طراحی ظاهری و داخلی آن است. این خودرو جزو جدیدترین خودرو هایی است که ظاهر آن قدیمی به نظر می رسد. یعنی طراحی قدیمی و کلاسیک در آن به کار رفته شده است و کم کم چهره آن دستخوش تغییر شده است. در قسمت بیرونی خودرو شما دو عدد چراغ با حالت اخمو و عصبانی را می بینید که در سمت جلو قرار گرفته اند و از نظر خیلی‌ ها به عظمت و جذابیت این خودرو اضافه می‌ کنند‌.
به هر حال طراحی ظاهری این خودرو آنقدر خوب بود که خیلی ها از خرید آن استقبال می کنند و تمایلشان برای خرید فقط همین ظاهر است.

تفاوت هیوندای اکسنت مونتاژ شده با هیوندای اکسنت اصل

شاید به سراغ خرید هیوندای اکسنت مونتاژ شده بروید اما باید تفاوت آنها را بدانید که خودش مبحث مهمی در کارشناسی خودرو هیوندا اکسنت به حساب می آید. انواع مونتاژ شده در شرکت کرمان به بازار عرضه می شوند. البته نسخه یا ورژن فول آپشن هم شبیه به این خودروها هستند‌. اگر بخواهیم این نسخه را با دیگر نمونه های اصل در دنیا مقایسه کنیم، باید بگوییم گرم کن صندلی جلو و تودوزی چرم صندلی در این موارد وجود ندارد.
سامانه بلو هم که در آن استفاده شده کاملاً پیش فرض است و قابلیت تنظیم جریان نیست اما همه امکانات دیگر در آن وجود دارد. مثلا استارتر دکمه ای، سانروف، مانیتور، دوربین عقب و سنسور GPS فعال، حالت کنترل پایداری، ضد واژگونی، کامپیوتر سفر، سیستم تهویه اتوماتیک، ۶ عدد کیسه هوای ده نقطه‌ای، سنسور نور و دی لایت در نوع مونتاژ شده هم تعبیه شده اند.

کارشناسی خودرو هیوندای اکسنت
کارشناسی خودرو هیوندای اکسنت

مشخصات فنی

در کارشناسی خودروی هیوندا اکسنت باید به مشخصات فنی هم اشاره شود؛ مثلاً قدرت خودرو ۱۲۲ اسب بخار است، گشتاور آن ۱۵۶ نیوتن بوده، شتاب صفر تا صد آن در عرض ۱۱.۴ ثانیه اتفاق می افتد. موتور آن نیز مجهز به تنفس طبیعی است، گیربکس اتوماتیک ۴ سرعته هم در آن وجود دارد. محور محرک دیفرانسیل جلو بوده و در هر ۱۰۰ کیلومتر ۶.۴ لیتر بنزین مصرف می کند.

نتیجه گیری

زمانی که می خواهید خودرو گران قیمتی خریداری کنید، حتما باید در مورد کارشناسی ماشین اطلاعات کسب کنید تا بتوانید قیمت خودرو کارکرده را به دست بیاورید. در این مقاله تصمیم گرفتیم و کارشناسی خودرو هیوندای اکسنت را به شما معرفی کرده و در مورد مشخصات فنی ظاهری آن به شما بیشتر صحبت کردیم و تفاوت آن را با انواع مونتاژ شده توضیح دادیم. در واقع اگر به سایت ما یعنی تابش خودرو مراجعه کنید، متوجه می شوید که کارشناسان مجرب ما می توانند در سریع ترین زمان ممکن مشکلات خودروی شما را پیدا کنند و از خسارت های بعدی جلوگیری نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *