پاسخگویی همه روزه از ۸تا۲۴

پاسخگویی همه روزه از ۸تا۲۲

همین حالا تماس بگیرید

۰۹۱۲۰۲۶۹۷۵۴

پاسخگویی همه روزه از ساعت۸تا۲۴

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

همین حالا تماس بگیرید

۰۲۱-۲۸۴۲۷۱۸۰

پاسخگویی همه روزه از ساعت۸تا۲۲

کارشناسی خودرو مرزداران

کارشناسی خودرو مرزداران :زمانی که قصد دارید خودرو جدیدی بخرید، حتما باید از قبل تمام جوانب را بررسی کنید و مطمئن شوید که خودرویی سالم خریداری کرده اید. یکی از راه هایی که به شما کمک می کند تا به این اطمینان صددرصدی برسید، از طریق کارشناسی خودرو است. در این مقاله تصمیم گرفتیم که راجع به کارشناسی خودرو مرزداران با شما صحبت کنیم و اطلاعات دقیقی را در اختیارتان قرار دهیم تا با اطمینان خاطر بیشتر این کار را به انجام برسانید.

منظور از کارشناسی خودرو چیست؟

زمانی که می خواهید خودروی جدید بخرید، باید یک سری ویژگی ها را در آن را بررسی کنید‌. درست است که خودتان از آن خودرو بازدید می کنید اما شما نمی توانید متوجه همه ویژگی‌ های فنی، آپشن‌ ها، سلامت موتور، بدنه؛ گیربکس و موارد اینچنینی بشوید، زیرا در حوزه ماشین متخصص و ماهر نیستید. در چنین حالتی متخصصان به شما کمک می کنند تا بتوانید با افزایش اطلاعات خود، متوجه نقص ها و مشکلات خودرو بشوید و بهتر عمل کنید.

کارشناس خودرو به شما کمک می کند که تمام ویژگی ها را بررسی کنید؛ حتی اگر قصد فروش خودرو را هم داشته باشید، باز هم کارشناس کمک می کند تا قیمت تعیین کنید که مطابق با ارزش واقعی خودرو هست و هم شما و هم فرد خریدار از آن رضایت داشته باشید و هیچ کدام متحمل ضرر نشوید. اگر هم در مرزداران زندگی می کنید، کارشناسی خودرو مرزداران در این زمینه به شما کمک خواهد کرد.

کارشناسی خودرو مرزداران
کارشناسی خودرو مرزداران

آیا آپشن های خودرو هم در کارشناسی آن بررسی می‌ شود؟

یکی از موارد بسیار مهمی که مخصوصاً در مورد خودروهای گران‌ قیمت وجود دارد، آپشن های موجود در آن است. زمانی که خودرویی گران خریداری می کنید، بخش زیادی از قیمت بالای آن به خاطر آپشن هایی مثلِ سیستم سرمایش و گرمایش صندلی، سانروف، ال سی دی و موارد این چنینی است. در چنین حالتی باید یک فرد متخصص کنارتان باشد تا این آپشن ها را به طور دقیق برایتان بررسی کند. اگر هر کدام از آنها کوچکترین ایرادی داشته باشند، در قیمت تفاوت زیادی به وجود خواهد آمد. از طرفی شما به همه این آپشن ها واقف نیستید و فرد متخصص این کار را برایتان به انجام می رساند.

آیا خود فرد کارشناس قیمت را هم تعیین می‌ کند؟

زمانی که کارشناسی خودرو را به انجام می‌ رساند، می‌ توانید خودتان درخواست دهید که برای شما قیمت اصلی را مشخص کنند. قیمت با توجه به سلامت موتور، رنگ، بدنه، ویژگی های فنی و تست رانندگی برای شما تعیین می گردد تا بتوانید به فرد خریدار یا فروشنده به توافق برسید و خرید و فروش را به انجام برسانید.

بیشتر بخوانید: مرکز تشخیص رنگ خودرو

کارشناسی خودرو مرزداران
کارشناسی خودرو مرزداران

آیا تصادف خودرو از طریق کارشناسی مشخص می‌ شود؟

همه چیز بستگی به تبحر و تجربه فرد کارشناس و همچنین دقت دستگاه هایی دارد که استفاده می کند. مثلاً فرض کنید که یک خودرو قبلا تصادف کرده و روی آن صاف کاری انجام شده و بعضی از صافکاران و نقاشان آنقدر ماهر هستند و به گونه‌ای نتیجه کار را برای شما از آب در می آورند که زمانی که دستگاه مخصوص تشخیص رنگ خودرو قرار می‌ گیرد، هیچگونه برجستگی را در آن‌ ها نشان نمی‌ دهد و تمام سطوح عدد یکسان را نمایش می دهند. در چنین حالتی باید به تجربه و تخصص فرد کارشناس اعتماد کرد، زیرا او می‌ تواند تشخیص دهد که آیا دستگاه اعداد درست را نشان داده است یا نه.

پس به خاطر همین است که به شما توصیه می کنیم برای کارشناسی به هر جایی مراجعه نکنید و سعی کنید که حتما به یک تیم متخصص مراجعه کنید. متخصصانی که در مراکز ما فعالیت می کنند، همگی در این زمینه تخصص کافی دارند. کافی است که شما با ما تماس بگیرید تا محل دقیقی برای کارشناسی مشخص شود و در عرض نیم ساعت تیم ما به محل اعزام خواهند شد.

بیشتر بخوانید: قیمت خودرو کارکرده

کارشناسی خودرو مرزداران
کارشناسی خودرو مرزداران

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم تا به طور کامل در مورد کارشناسی خودرو مرزداران با شما صحبت کنیم و اطلاعات دقیقی را در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید از سلامت خودرو اطمینان حاصل کنید و قیمتی متناسب با ویژگی های خودرو مشخص کنید که هیچ کدام متحمل ضرر و زیان نشده و خرید خوب و مطوئنی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *