پاسخگویی همه روزه از ۸تا۲۴

پاسخگویی همه روزه از ۸تا۲۲

همین حالا تماس بگیرید

۰۹۱۲۰۲۶۹۷۵۴

پاسخگویی همه روزه از ساعت۸تا۲۴

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

همین حالا تماس بگیرید

۰۲۱-۲۸۴۲۷۱۸۰

پاسخگویی همه روزه از ساعت۸تا۲۲

کارشناسی خودرو لیفان

برای انجام کارشناسی خودروی لیفان در هر جای ایران می توانید با کارشناسان تابش خودرو تماس بگیرید. کارشناسان ما پس از درخواست کارشناسی خودرو توسط شما، 30 دقیقه بعد به محل مورد نظر برای کارشناسی و بررسی سلامت خودرو اعزام می شوند. کارشناسی خودرو توسط کارشناسان تابش خودرو شامل بررسی رنگ و بدنه، بررسی گیربکس، بررسی موتور، بررسی سیستم تعلیق و فرمان، بررسی تجهیزات الکترونیکی و آپشن های خودرو می باشد.

پس از انجام کارشناسی خودرو، یک گزارش از نحوه عملکرد خودرو دریافت خواهید کرد و در نهایت قیمت دقیق مورد نظر شما توسط متخصصین تابش خودرو مشخص خواهد شد.

هر بار که تصمیم گرفتید؛ خودرویی را خریداری کنید، بهتر است که اول برای کارشناسی اقدام کنید. در حققیت زمانی که کارشناسی خودرو را انجام میدهید، نگرانی‌ هایتان بابت صدمات خودرو برطرف خواهد شد و مطمئن هستید که یک فرد متخصص تمام ویژگی ها و مشکلات ماشین را بررسی کرده است‌. به همین خاطر در این مقاله تصمیم گرفتیم  به طور مشخص کارشناسی خودرو لیفان را برایتان توضیح دهیم. با ما همراه باشید تا در این باره اطلاعات مفیدی کسب کنید.

کارشناسی خودرو لیفان
کارشناسی خودرو لیفان

کارشناسی خودرو لیفان چه مزایایی دارد؟

شما زمانی که کارشناسی ماشین انجام می دهید، از مزایای آن بهره‌مند می‌ شوید. در مورد خودرو لیفان هم کمک گرفتن از d; کارشناس با تجربه و ماهر باعث می شود تا معامله بهتری داشته باشید. بازه قیمتی که برای خودرو در بازار هست، گسترده است‌ در نتیجه شاید کمی سردرگم شوید اما کارشناسی تکلیف شما را مشخص می‌ کند. زمانی که می خواهید یک خودروی دست دوم خریداری کنید، کارتان کاملا راحت تر می شود، معامله بهتر و سریع تر انجام می گیرد و همه چیز طبق مستندات پیش می رود. در نتیجه می توانید قیمت خودرو کارکرده را راحت تر تعیین کنید.

از طرفی علاوه بر ویژگی های ظاهری خودرو که خودتان دیده اید؛ یک کارشناس هم این کار را برایتان انجام می دهد و به طور دقیق تر شرایط را برایتان بررسی می‌ کند. حتی برای اطمینان بیشتر در کارشناسی می توانید به مرکز تشخیص رنگ خودرو به طور جداگانه مراجعه کنید و از هر لحاظی مطمئن شوید که انتخاب درستی انجام می دهید.

کارشناسی خودرو لیفان
کارشناسی خودرو لیفان

در کارشناسی خودرو لیفان چه مواردی بررسی می‌ شود؟

وقتی که شما خودرو لیفان خود را به کارشناسی می برید، همه قسمت های آن مورد بررسی قرار می‌ گیرد. قسمت هایی مانند داخل کابین، تجهیزات فنی، گیربکس، بدنه و رنگ توسط کارشناس بررسی می‌ شود و تمام ایرادات و نقص ها به شما گزارش خواهد شد. وضعیت فنی خودرو در کارشناسی لیفان اهمیت بسیار زیادی دارد، زیرا روی قیمت نهایی موثر است. در نتیجه اگر از لحاظ فنی آسیب وجود داشته باشد یا روی بدنه رنگ شدگی باشد، کارشناس سریع آن را می فهمد.

برای خودرو لیفان معمولا کارشناسی کامل بدنه و ستون، شاسی جلو و عقب، موارد مربوط به صافکاری بدون رنگ خط و خش ها تعویض هر کدام از قطعات صورت می گیرد.

اینکه خودروی لیفان از لحاظ موتور بررسی شود، اهمیت بسیار زیادی دارد و می تواند شما را مطمئن کند که خودرو سالمی خریداری کرده اید و می توانید مدت زمان طولانی از این خودرو استفاده کنید.
خودرو لیفان از خودرو های محبوب است و خرید و فروش آن زیاد انجام می‌ شود. پس کارشناس متبحر و ماهر هم باید کمک کند که شما در این مسیر دچار مشکل نشوید یا کلاهبرداری اتفاق نیفتد. تنها کاری که باید انجام دهید، این است که قیمت خودرو بازار را از قبل پیدا کنید تا بعد از اینکه کارشناسی به اتمام رسید، قیمت پیشنهاد شده را مورد بررسی قرار دهید. کارشناس به شما کمک می کند که با توجه به نقص ایراداتی که در خودرو دیده اید، قیمت مشخص برای خودرو را در نظر بگیرید تا هم شما و هم طرف مقابل رضایت داشته باشید.

کارشناسی خودرو لیفان
کارشناسی خودرو لیفان

کلام آخر

در این مقاله کارشناسی خودرو لیفان را برایتان توضیح دادیم و گفتیم که کارشناسی این خودرو مزایای بسیار زیادی دارد. در واقع زمانی که شما به کارشناسی مراجعه می کنید، تمام موارد از لحاظ فنی، آپشن ها، بدنه و ظاهر خودرو مورد بررسی قرار می گیرد و هر گونه ایراد را سریع می توانید متوجه شوید. پس در تعیین قیمت خودرو کارکرده اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت و از ضرر و زیان در آینده جلوگیری خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *