پاسخگویی همه روزه از ۸تا۲۴

پاسخگویی همه روزه از ۸تا۲۲

همین حالا تماس بگیرید

۰۹۱۲۰۲۶۹۷۵۴

پاسخگویی همه روزه از ساعت۸تا۲۴

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

همین حالا تماس بگیرید

۰۲۱-۲۸۴۲۷۱۸۰

پاسخگویی همه روزه از ساعت۸تا۲۲

کارشناسی خودرو فولکس پاسات

برای انجام کارشناسی خودروی فولکس پاسات در هر جای ایران می توانید با کارشناسان تابش خودرو تماس بگیرید. کارشناسان ما پس از درخواست کارشناسی خودرو توسط شما، 30 دقیقه بعد به محل مورد نظر برای کارشناسی و بررسی سلامت خودرو اعزام می شوند. کارشناسی خودرو توسط کارشناسان تابش خودرو شامل بررسی رنگ و بدنه، بررسی گیربکس، بررسی موتور، بررسی سیستم تعلیق و فرمان، بررسی تجهیزات الکترونیکی و آپشن های خودرو می باشد. پس از انجام کارشناسی خودرو، یک گزارش از نحوه عملکرد خودرو دریافت خواهید کرد و در نهایت قیمت دقیق مورد نظر شما توسط متخصصین تابش خودرو مشخص خواهد شد.

خرید خودرو خارجی از جمله خودرو فولکس پاسات به قیمت کارشناسی از جمله هوشمندانه ترین اقدام ها است. چرا که این خودرو ها در بازار آزاد به علت قیمت بالایی که دارند و به علت وارداتی بودن با قیمت های مختلفی معامله می شوند. در نتیجه قیمت ثابتی نمی توان برای آن در نظر گرفت. بر این اساس بهتر است خرید و فروش آن به قیمت منصفانه و کارشناسانه انجام گیرد. اگر شما نیز به دنبال خرید خودرو فولکس واگن و یا هر نوع خودرو خارجی و لوکس هستید پیشنهاد می کنم این مقاله را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید: مرکز تشخیص رنگ خودرو

کارشناسی خودرو فولکس پاسات
کارشناسی خودرو فولکس پاسات

قیمت خودرو فولکس پاسات

فولکس واگن از جمله شرکت های بزرگ خودرو سازی در جهان است و دفتر مرکزی آن در آلمان دایر است. خودرو فولکس پاسات یکی از خودرو های محبوب این شرکت خودرو سازی است که در سراسر جهان مشتریان خاص خود را دارا است.

ظاهری و طراحی زیبا در کنار کیفیت بالای آن سبب شده است این خودرو بتواند در بین خودرو های هم ردیف خود نبض بازار را به دست بگیرد. در نتیجه خرید و فروش آن در بازار های سراسر جهان از جمله ایران انجام می شود. لذا از آنجایی که امکان خرید صفر این خودرو برای کلیه افراد مقدور نمی باشد در نتیجه افراد می توانند نمونه های کارکرده آن را معامله نمایند.

از طرف دیگر خرید خودرو های دست دوم همواره با ریسک بالایی همراه است چرا که افراد تخصص کافی را در زمینه بررسی های کارشناسانه و تعیین قیمت عادلانه خودرو ندارند. بر این اساس بهترین گزینه مراجعه به مراکز کارشناسی و تعیین قیمت کارشناسی خودرو است.

کارشناسی خودرو فولکس پاسات
کارشناسی خودرو فولکس پاسات

کارشناسی خودرو فولکس پاسات

خودرو های فولکس پاسات در بازار های سراسر جهان درصد فروش بالایی را به خود اختصاص داده اند. علت این امر نیز کیفیت و ایمنی بالای این خودرو ها در کنار قیمت مناسب و آپشن های فوق العاده آن است.

دلایل ذکر شده سبب پیشی گرفتن این خودرو نسبت به رقبای خود شده است. به طوری که امروزه شاهد این هستیم که دیگر شرکت های خودرو سازی با الهام از این شرکت خودرو سازی اقدام به تولید محصول مشابه با فولکس واگن می کنند.

در نتیجه اگر شما نیز به دنبال خرید خودرو باکیفیت هستید بهتر است فولکس پاسات را در گروه گزینه های روی میز خود قرار دهید. اما مهم ترین اصلی که در خرید خودرو های لوکس و خارجی باید در نظر داشت قیمت متناسب با کیفیت آن است.

از آنجایی که این خودرو ها قیمت نسبتا بالایی دارند لذا کوچکترین عیب و ایراد می تواند باعث افت قیمت شدید در این نمونه ها شود. در نتیجه اکثر فروشندگان از بیان عیب و ایراد خودرو خودداری می کنند. بر این اساس بهترین کار مراجعه به مراکز کارشناسی خودرو و تعیین قیمت منصفانه و کارشناسی آن است.

بیشتر بخوانید: قیمت خودرو کارکرده

کارشناسی خودرو فولکس پاسات
کارشناسی خودرو فولکس پاسات

کارشناسی فنی و تست دیاگ خودرو های خارجی

یکی از مهم ترین بخش هایی که در مراکز کارشناسی خودرو انجام می شود تست دیاگ خودرو است. در این مرحله سیستم کامپیوتری خودرو را به دستگاه دیاگ وصل می کنند. این دستگاه قادر است کلیه بخش های کامپیوتری خودرو را کنکاش کرده و وضعیت سلامت و خطای آن را نمایش دهد.

دستگاه دیاگ برای خودرو های خارجی و داخلی متفاوت است. در نتیجه اگر از خودرو های خارجی استفاده می کنید برای کارشناسی خودرو بهتر است به مراکزی مراجعه نمایید که دارای این دستگاه باشند. در پایان کارشناسی برگه ای به متقاضی اعطا می شود که حاوی اطلاعاتی همچون قیمت کارشناسی خودرو است. مدت اعتیار این برگه محدود بوده و کاملا معتبر است.

بیشتر بخوانید: خرید و فروش خودرو

کارشناسی خودرو فولکس پاسات
کارشناسی خودرو فولکس پاسات

ارائه برگه کارشناسی خودرو فولکس واگن پاسات

کارشناسی خودرو های لوکس و خارجی در مراکز کارشناسی خاصی انجام می پذیرد. از جمله معتبر ترین این مراکز که در زمینه کارشناسی انواع خودرو های خارجی از جمله فولکس واگن در تهران فعالیت دارد، تابش خودرو می باشد. در این مرکز انواع خودرو ها را به کمک دستگاه های تخصصی و با تکیه بر دانش و تجربه بررسی می کنند.

در پایان نیز برگه ای تحت عنوان برگه کارشناسی به مشتری ارائه می شود. برگه کارشناسی خودرو شامل اطلاعاتی از قبیل سلامت فنی و بدنه خودرو و همچنین قیمت کارشناسی شده خودرو می باشد. کلیه همراهان گرامی می توانند برای دریافت برگه کارشناسی و همچنین تعیین قیمت آنلاین از طریق راه های ارتباطی با ما همراه باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *