پاسخگویی همه روزه از ۸تا۲۴

پاسخگویی همه روزه از ۸تا۲۲

همین حالا تماس بگیرید

۰۹۱۲۰۲۶۹۷۵۴

پاسخگویی همه روزه از ساعت۸تا۲۴

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

همین حالا تماس بگیرید

۰۲۱-۲۸۴۲۷۱۸۰

پاسخگویی همه روزه از ساعت۸تا۲۲

کارشناسی خودرو شهرک غرب

کارشناسی خودرو شهرک غرب :وقتی که می‌ خواهید ماشین خرید و فروش کنید؛ کارشناسی خودرو بخش مهمی است که حتما باید آن را رعایت کنید، زیرا اگر کارشناسی را به انجام نرسانید، نمی توانید متوجه ایراداتِ خودرو بشویید و متحمل ضرر خواهید شد. تابش خودرو یکی از معتبرترین منابعی است که می‌ توانید برای کارشناسی به آنجا مراجعه کنید یا به صورت تلفنی برای کارشناسی درخواست بدهید تا تیم ما در زمان مشخص در مهلت تعیین شده حاضر شوند و کارشناسی خودرو شهرک غرب را برایتان به انجام برسانند.

منظور از کارشناسی خودرو چیست؟

قبل از اینکه بخواهیم راجع به کارشناسی خودرو شهرک غرب با شما صحبت کنیم، اول باید در مورد این موضوع صحبت کنیم که کارشناسی خودرو دقیقا چیست. کارشناس یکسری بررسی های مربوط به آپشن های مختلف خودرو را انجام می دهد که معمولاً در چنین حالتی خودرو را از لحاظ فنی، موتور، رنگ و تمامی آپشن ها مورد بررسی قرار می‌ دهند و قبل از خرید و فروش؛ این کار را انجام می دهند تا اگر قبلا آسیبی به ماشین وارد شده بود، متوجه آن بشوند و هیچکدام از افرادی که در معامله هستند، ضرر نکنند.

کارشناسی فنی خودرو چه مواردی را شامل می شود؟

احتمالا برای کارشناسی ماشین، شما بیشتر از همه در مورد کارشناسی فنی خودرو چیزهایی شنیده اید. اگر می خواهید کارشناسی خودرو را به انجام برسانید، باید بدانید که در قسمت فنی چه چیزهایی مورد بررسی قرار می‌ گیرد.

اولین چیزی که در قسمت فنی مورد بررسی قرار می‌ دهند، موتور خودرو است. موتور، اصلی ترین قطعه یا عضو داخل خودرو به حساب می‌ آید که باید سلامت حداکثری داشته باشد و باید بیشتر از همه به آن توجه شود. ظاهر موتور هرچقدر که تمیز تر باشد یا صدای آن کمتر باشد، شاید برای شما بهتر به نظر برسد اما این کارشناس متخصص است که می تواند نظر نهایی را به شما اعلام کند. زمانی که می خواهند خودرو را بررسی کنند، تمام موارد مختلف از جمله روغن سوزی، کمپرس و سلامت موتور مشخص می شود تا اگر مشکلی وجود دارد، شما مجبور به پرداخت هزینه بالا نباشید و از همان اول از آنها اطلاع پیدا کنید.

کارشناسی خودرو شهرک غرب
کارشناسی خودرو شهرک غرب

کارشناسی گیربکس یکی دیگر از مواردی است که تیم متخصصان کارشناسی خودرو شهرک غرب با تجربه های زیادی که دارند، آن را بررسی می‌ کنند. گیربکس ها می توانند دنده ای یا اتومات باشند که برای هرکدام؛ متخصصین مختلف و دستگاه های متفاوت وجود دارند که عملکرد آنها را بررسی می‌ کنند. البته اگر در گیربکس های اتومات مشکلی وجود داشته باشد‌ فقط کارشناسان حرفه ای می توانند آن را تشخیص بدهند. اگر کارشناس متوجه این موضوع نشود، شما باید در این مورد هزینه بالایی را پرداخت کنید. به خاطر همین است که تابش خودرو را به شما معرفی کردیم تا به منابع غیر قابل اطمینان مراجعه نکنید.

در کارشناسی فنی، کارکرد خودرو هم مورد بررسی قرار می گیرد که برای بررسی آن از دستگاه دیاگ استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید: مرکز تشخیص رنگ خودرو

کارشناسی خودرو شهرک غرب
کارشناسی خودرو شهرک غرب

چگونه کارشناسی خودرو را در محدوده شهرک غرب به انجام برسانیم؟

اگر در منطقه شهرک غرب زندگی می کنید، می توانید از تیم متخصص ما کمک بگیرید. سایت تابش خودرو یکی از معتبرترین منابعی است که مدت طولانی در این زمینه فعالیت می کند. شما می توانید در صفحه اصلی سایت، راه های ارتباطی با ما؛ آدرس و شماره تماس را پیدا کنید. همچنین می توانید فرم مربوط به درخواست کارشناسی را به طور کامل پر کنید. بعد از اینکه با ما تماس بگیرید، محل مورد نظر برای شما مشخص می‌ شود و حدودا نیم ساعت بعد، متخصصین ما به آن جا اعزام می‌ شوند و مراحل مربوط به کارشناسی به طور دقیق انجام می گردد.

بیشتر بخوانید: قیمت خودرو کارکرده

کارشناسی خودرو شهرک غرب
کارشناسی خودرو شهرک غرب

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم که به طور کامل در مورد کارشناسی خودرو شهرک غرب با شما صحبت کنیم و اطلاعات ویژه ای را در اختیارتان قرار دهیم. اگر شما بتوانید کارشناسی دقیق برای ماشین خود داشته باشید؛ قطعاً در آینده متحمل ضرر و زیان نمی شوید و می توانید طبق قیمت و ارزش واقعی، خرید و فروش خودرو را انجام دهید که هر دو طرف راضی باشید؛ البته به شرطی که زیر نظر متخصصین این کار را به انجام برسانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *