پاسخگویی همه روزه از ۸تا۲۴

پاسخگویی همه روزه از ۸تا۲۲

همین حالا تماس بگیرید

۰۹۱۲۰۲۶۹۷۵۴

پاسخگویی همه روزه از ساعت۸تا۲۴

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

همین حالا تماس بگیرید

۰۲۱-۲۸۴۲۷۱۸۰

پاسخگویی همه روزه از ساعت۸تا۲۲

کارشناسی خودرو سوزوکی ویتارا

برای انجام کارشناسی خودروی سوزوکی ویتارا در هر جای ایران می توانید با کارشناسان تابش خودرو تماس بگیرید. کارشناسان ما پس از درخواست کارشناسی خودرو توسط شما، 30 دقیقه بعد به محل مورد نظر برای کارشناسی و بررسی سلامت خودرو اعزام می شوند. کارشناسی خودرو توسط کارشناسان تابش خودرو شامل بررسی رنگ و بدنه، بررسی گیربکس، بررسی موتور، بررسی سیستم تعلیق و فرمان، بررسی تجهیزات الکترونیکی و آپشن های خودرو می باشد. پس از انجام کارشناسی خودرو، یک گزارش از نحوه عملکرد خودرو دریافت خواهید کرد و در نهایت قیمت دقیق مورد نظر شما توسط متخصصین تابش خودرو مشخص خواهد شد.

کارشناسی خودرو سوزوکی ویتارا
کارشناسی خودرو سوزوکی ویتارا

از جمله مهم ترین گام در خرید خودرو های خارجی و گران قیمت مخصوصا نمونه خودرو های دست دوم و کارکرده مراجعه به مرکز کارشناسی خودرو است. اما شاید برای خیلی از افراد این سوال مطرح شود که اهمیت کارشناسی چیست و چرا باید به این مراکز مراجعه کرد!؟

در جواب این سوال باید به این نکته همواره توجه کنیم که خودرو یک وسیله مصرفی است. در نتیجه هدف از خرید آن صرفا سرمایه گذاری نمی باشد و برای استفاده روزمره است. بر این اساس کوچکترین ایراد در بخش فنی و کارکرد آن می تواند هزینه روی دست مصرف کننده بگذارد.

لذا کارشناس قبل از تایید نهایی خرید با بررسی بدنه و بخش فنی خودرو می تواند قیمت کارشناسی خودرو را تعیین کند و خریدار را از سلامت خودرو باخبر سازد.

بیشتر بخوانید: مرکز تشخیص رنگ خودرو

کارشناسی خودرو سوزوکی ویتارا

یکی از محصولات محبوب تولیدی در شرکت ژاپنی سوزوکی خودرو سوزوکی ویتارا است که در سال 1988 به بازار های جهانی معرفی شد. این خودرو تاکنون در ژاپن، کانادا، اسپانیا، آرژانتین و غیره تولید شده است و در دهه های 80 به بازار ایران معرفی شد.

این خودرو به علت دارا بودن سیستم تعلیق 2 دیفرانسیل و 5 دنده دستی و 4 دنده اتوماتیک توانسته است از بین رقبای هم سطح خود برتری یابد. این مزیت باعث می شود که این خودرو در مسیر های آفرود پتانسیل خوبی را از خود نشان دهد. در نتیجه به علت مزایای این خودرو متقاضیان زیادی در بازار پیدا کرده است. لذا به علت آپشن هایی که در طراحی و تولید این خودرو به کار رفته است تعیین قیمت این نمونه مخصوصا مدل های دست دوم آن به تخصص بالاتری نیاز دارد.

بر این اساس توصیه می کنیم اگر قصد خرید خودرو سوزوکی ویتارا را دارید حتما آن را از مراکز معتبر به قیمت کارشناسی خریداری نمایید.

بیشتر بخوانید: قیمت خودرو کارکرده

کارشناسی خودرو سوزوکی ویتارا
کارشناسی خودرو سوزوکی ویتارا

کارشناسی تشخیص رنگ خودرو سوزوکی ویتارا

اولین اصلی که در مرکز کارشناسی خودرو به آن پرداخت می شود تشخیص رنگ خودرو است. همگی ما می دانیم هر گونه رنگ شدگی و آسیب در بدنه خودرو و حتی مشاهده آثار صافکاری روی بدنه می توانددباعث افت قیمت خودرو شود.

این مقوله در خودرو های مدل جدید و نمونه خودرو های خارجی بسیار مبلغ قابل توجهی است. در نتیجه شناسایی و تشخیص این عیوب می تواند به تایید قیمت عادلانه خودرو کمک کند. بر این اساس قبل از اینکه خودرو مورد نظر را به لحاظ بحث های فنی و نحوه کارکرد مورد بررسی قرار دهند ابتدا تشخیص رنگ می کنند.

این عمل به کمک دستگاه های خاص و با توصل به علم تجربه انجام می شود. به بیان دیگر راه های مختلفی برای تشخیص رنگ بدنه خودرو وجود دارد که مهم ترین آن به قرار زیر است.

  • تشخیص رنگ خودرو به کمک آهنربا

  • کارشناسی رنگ خودرو با دستگاه های مخصوص ضخامت رنگ

  • تشخیص رنگ خودرو به کمک جهت رنگ و به صورت چشمی

  • استفاده از بازتابش تصاویر از بدنه خودرو

کارشناسی خودرو سوزوکی ویتارا
کارشناسی خودرو سوزوکی ویتارا

معتبر ترین مرکز کارشناسی خودرو های خارجی در تهران

تفاوت در آپشن ها و طراحی و همچنین کیفیت قطعات مهم ترین تفاوت را بین خودرو های داخلی و خارجی ایفا می کند. بر این اساس اگر از خودرو های خارجی استفاده می کنید و قصد تعیین قیمت کارشناسی آن را دارید بهتر است به مراکز تخصصی در این زمینه مراجعه نمایید.

چرا که خودرو های خارجی دستگاه دیاگ و بخش فنی متفاوت تری نسبت به خودرو های داخلی دارند. در این میان یکی از معتبر ترین این مراکز، مرکز تابش خودرو می باشد. این مجموعه یکی از موفق ترین و معتبر ترین مراکز کارشناسی خودرو در پایتخت است که در زمینه کارشناسی، و خرید و فروش انواع خودرو های داخلی و خارجی از جمله خودرو سوزوکی ویتارا در کشور فعالیت دارد.

کلیه عزیزان می توانند برای بهره مندی از خدمات این مرکز از طریق راه های ارتباطی با این مجموعه در تماس باشند. همچنین ارائه خدمات آنلاین از قبیل تعیین قیمت کارشناسی آنلاین از مهم ترین خدمات این مرکز به شمار می رود. بر این اساس شما در هر کجای کشور باشید می توانید از طریق سایت تابش خودرو قیمت و ارزش واقعی خودرو خود را بدست آورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *