پاسخگویی همه روزه از ۸تا۲۴

پاسخگویی همه روزه از ۸تا۲۲

همین حالا تماس بگیرید

۰۹۱۲۰۲۶۹۷۵۴

پاسخگویی همه روزه از ساعت۸تا۲۴

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

همین حالا تماس بگیرید

۰۲۱-۲۸۴۲۷۱۸۰

پاسخگویی همه روزه از ساعت۸تا۲۲

کارشناسی خودرو ولنجک

کارشناسی خودرو ولنجک :بدون شک وقتی که می‌ خواهید خودرویی بخرید یا آن را بفروشید، حتماً باید کارشناسی را برایش به انجام برسانید. در واقع زمانی که کارشناسی خودرو انجام می‌ شود، تمام ایرادات آن مشخص می گردد و اگر افت قیمت داشته باشد، به شما اطلاع رسانی خواهد شد‌. مرکز ما هم با عنوان تابش خودرو در این زمینه سابقه طولانی دارد و کارشناسی خودرو را در مناطق مختلف از جمله ولنجک برایتان انجام می‌ دهد.

اگر می خواهید با کارشناسی خودرو ولنجک بیشتر آشنا شوید، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

چرا به کارشناسی خودرو نیاز داریم؟

دلایل مختلفی وجود دارد که ما توصیه می‌ کنیم حتما کارشناسی را به انجام برسانید. این روزها تولیدات و واردات خودرو بیش از پیش افزایش پیدا کرده است و تمامی نکات فنی باید مورد بررسی قرار بگیرد. درست است که پیشرفت های زیادی اتفاق افتاده اما راه های زیادی هم برای پوشاندن عیب و ایرادات وجود دارد. گاهی خودرویی را خریداری می کنید که قبلا تصادف داشته و صافکاری روی آن انجام شده اما متوجه این موضوع نمی‌ شوید. حتی ممکن است کارشناسان تازه کار هم این موضوع را تشخیص ندهند و فقط یک کارشناس با تجربه متوجه آن بشود.

به خاطر همین است که توصیه می کنیم کارشناسی خودرو را در محلی قابل اطمینان انجام دهید تا جلوی کلاهبرداری و فروش خودروهای سرقتی گرفته شود و مطمئن شوید که خودرو قبلاً تصادف نداشته یا قطعه ای در آن تعویض نشده یا صافکاری نقاشی روی آن اتفاق نیافتاده است که هر کدام از این موارد باعث می‌ شود تا جلوی ضرر و زیان را بگیرید.

بیشتر بخوانید: قیمت خودرو بازار

کارشناسی خودرو ولنجک
کارشناسی خودرو ولنجک

منظور از تست دیاگ در کارشناسی چیست؟

قطعا مکانیکی های زیادی دور و بر شما هستند که تست دیاگ خودرو را انجام می دهند. این تست جزو مواردی است که در کارشناسی خودرو ولنجک آن را برای شما انجام خواهند داد. تست دیاگ برای خودروهای مدرن رواج بیشتری دارد که در آن از دستگاهی به نام دستگاه دیاگ استفاده می کنند تا کارشناسی فنی خودرو را به انجام برسانند.

در واقع از طریق آن دستگاه، بدون اینکه بخواهند قطعات خودرو را بیرون بیاورند، متوجه ایرادات درونی آن می شوند اما صنعت خودروسازی باید خودروها را به گونه ای تولید کند که امکان تست کردن با این دستگاه ها در آنها وجود داشته باشد. به خاطر همین است که این قابلیت برای خودروهای مدرن وجود دارد.

دستگاه دیاگ چه ایراداتی را نشان می دهد؟

این دستگاه ها قابلیت تشخیص مشکلات مختلف در ماشین را دارند. اگر هرگونه مشکلی در سنسور اکسیژن، سنسور abs، برق خودرو، سنسور کاتالیزور یل روغن گیربکس وجود داشته باشد به راحتی از طریق این دستگاه مشخص می‌ شود. اگر سیستم دیاگ درست تنظیم شده باشد، یک سری کدها برای آن تعریف می‌ شود که ایرادات وسیع‌ تری را از قطعات پیدا می‌ کند.

در واقع این دستگاه ها به گونه ای طراحی شده اند که امکان کد خوانی در خودروهای جدید را دارند. در حقیقت هر چقدر که تکنولوژی پیشرفته تر باشد و خودروها هم پیشرفته تر باشند، دستگاه ها قابلیت این را دارند که به روز رسانی شوند، فقط باید آنها را به اینترنت متصل کنید و به آخرین نسخه ارتقا بدهید‌.

بیشتر بخوانید: مرکز تشخیص رنگ خودرو

کارشناسی خودرو ولنجک
کارشناسی خودرو ولنجک

آیا آپشن ها هم در کارشناسی مورد بررسی قرار می‌ گیرند؟

یکی دیگر از مواردی که در کارشناسی خودرو ولنجک مورد بررسی قرار می‌ گیرد، آپشن های خودرو است. این موضوع برای خودروهای گران‌قیمت اهمیت بسیار زیادی دارد، زیرا اگر هرگونه نقص و ضعفی در هر کدام از آپشن ها مثل سیستم سرمایش و گرمایش صندلی، سانروف، آینه برقی و موارد این چنینی وجود داشته باشد؛ قیمت به شدت تغییر خواهد کرد.

به خاطر همین است که ما توصیه می‌ کنیم کارشناسی خودرو را انجام دهید تا با استفاده از دستگاه و همچنین تجربه فرد کارشناس، به طور کامل همه جوانب بررسی شود و قیمت واقعی مشخص گردد و هیچ کدام از طرفین متحمل ضرر و زیانی نشوند.

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم که به طور کامل در مورد کارشناسی خودرو ولنجک با شما صحبت کنیم و اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار دهیم. کارشناسی جزو اقدامات بسیار مهمی است که قبل از خرید خودرو حتما باید آن را به انجام برسانید تا متوجه ایرادات آن بشوید. در نتیجه تصمیم می گیرید که در صورت وجود ایراد و نقص فنی، خودرو را با قیمت پایین تر خریداری کنید یا اینکه از خرید آن صرف نظر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *