پاسخگویی همه روزه از ۸تا۲۴

پاسخگویی همه روزه از ۸تا۲۲

همین حالا تماس بگیرید

۰۹۱۲۰۲۶۹۷۵۴

پاسخگویی همه روزه از ساعت۸تا۲۴

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

همین حالا تماس بگیرید

۰۲۱-۲۸۴۲۷۱۸۰

پاسخگویی همه روزه از ساعت۸تا۲۲

کارشناسی خودرو سعادت آباد

کارشناسی خودرو سعادت آباد :وقتی که شما یک خودروی جدید می خرید و حتی می خواهید خودروی خود را بفروشید، حتماً باید به کارشناسان مجرب و متخصص در این زمینه مراجعه کنید. کارشناسان ما در مرکز تابش خودرو بعد از اینکه درخواست کارشناسی شما به ثبت می‌رسد، در عرض نیم ساعت خودشان را به محل مورد نظر می‌ رسانند و تمام اقدامات مربوط به کارشناسی را برایتان انجام می دهند. اگر شما در منطقه سعادت آباد هستید، می توانید کارشناسی خودرو سعادت آباد را از طریق تیم سیار ما به انجام برسانید که در این مقاله بیشتر راجع به آنها توضیح خواهیم داد.

کارشناسی خودرو چه مواردی را شامل می‌ شود؟

زمانی که راجع به کارشناسی خودرو صحبت می‌ کنیم، باید بگوییم که چه مواردی را شامل می گردد تا بعدا در مورد خود مراکز هم صحبت کنیم. زمانی که می خواهید خودرو را برای کارشناسی به متخصص نشان دهید، موارد مختلفی را در آن مورد بررسی قرار می‌ دهند. تست های مختلفی روی خودرو انجام می دهند که یک مورد از آنها تست دیاگ است.

تست دیاگ باید توسط یک کارشناس متخصص انجام شود. بعد از آن به سراغ تست های مختلف مثلا تست موتور، تست سیستم تعلیق، گیربکس و سیستم ترمز می روند و تمام این موارد را برای تان بررسی می‌ کنند که تیم ما در تابش خودرو دقیقاً این کار را به بهترین شکل انجام خواهند داد. در واقع زمانی که همه ویژگی های فنی، بدنه، رنگ و آپشن ها مورد بررسی قرار گرفت، اگر هرگونه ایرادی وجود داشته باشد، به شما گزارش داده خواهد شد.

کارشناسی خودرو سعادت آباد
کارشناسی خودرو سعادت آباد

حتی تست های مربوط به آپشن ها یا تشخیص آپشن های اورجینال هم توسط کارشناسی خودرو سعادت آباد به انجام می رسد. در نتیجه زمانی که شما کارشناسی خودرو را انجام می دهید، این تست های تخصصی باعث می‌ شود که متحمل ضرر و زیان نشوید، حتی اگر یک آپشن در خودرو وجود داشته باشد که فابریک نیست، باز هم متوجه این موضوع خواهند شد و بعد از اینکه به شما گزارش می دهند، تصمیم تان را می گیرید که آیا می خواهید این خودرو را خریداری کنید یا نه‌.

آیا برای تشخیص رنگ خودرو باید به مراکز جداگانه ای مراجعه کنیم؟

اگر خودتان می خواهید این کار را خیلی تخصصی به انجام برسانید، می توانید به دو مکان معتبر مراجعه کنید و این کار را انجام دهید اما کارشناسی خودرو این کار را برایتان انجام می دهد و به صورت تخصصی رنگ خودرو را هم برای شما را بررسی می‌ کند: حتی اگر صافکاری و نقاشی به صورت خیلی حرفه‌ای هم روی ماشین انجام شده باشد، باز هم کارشناسان ما می‌ توانند این موضوع را متوجه شوند و قیمت‌گذاری دقیقی را برای شما به انجام برسانند.

آیا در پروسه کارشناسی همه چیز به تخصص و تجربه مرتبط است؟

تا حد زیادی ما باید روی تخصص و تجربه تیم متخصص تکیه کنیم. در واقع اگر این تجربه نباشد، کار دقیق پیش نمی رود. در کنارش شاید تشخیص رنگ بدنه یا دیگر مشکلات راحت نباشد که یک سری دستگاه وجود دارد که کار را راحت تر می کند. مرکز ما از آخرین دستگاه و تجهیزات استفاده می‌ کند تا بتواند تشخیص دقیقی داشته باشد؛ مثلا دستگاه تست دیاگ یکی از همین دستگاه هایی است که برای تشخیص رنگ دیجیتال و بدنه از آن استفاده می کنند و اگر بخواهند قسمت های فنی خودرو یا وضعیت هایی را مورد بررسی قرار دهند، هم از دستگاه استفاده می کنند.

در واقع دستگاه های پیشرفته و دقیق همراه با تجربه تیم متخصص می‌ تواند در کنار هم، کارشناسی دقیق را رقم بزند و شما قیمت نهایی و ارزش واقعی خودرو را متوجه شوید و بعد در نهایت تصمیم بگیرید که اقدام به خرید کنید یا خیر.

بیشتر بخوانید: مرکز تشخیص رنگ خودرو

کارشناسی خودرو سعادت آباد
کارشناسی خودرو سعادت آباد

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم که به طور جامعی در مورد اهمیت کارشناسی خودرو با شما صحبت کنیم. افرادی هم که در منطقه سعادت آباد زندگی می کنند، می توانتد کارشناسی خودرو خود را توسط تیم متخصص ما به انجام برسانند. بهتر است که شما هم این کار مهم را پشت گوش نیندازید، زیرا زمانی که می خواهید خودرو بخرید، مخصوصا اگر گران قیمت باشد، خودتان نمی توانید تمام ویژگی ها و آپشن‌ ها را بررسی کنید و نیازمند کمک یک تیم متخصص هستید که قطعا متخصصان تابش خودرو کمک خوبی خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *