پاسخگویی همه روزه از ۸تا۲۴

پاسخگویی همه روزه از ۸تا۲۲

همین حالا تماس بگیرید

۰۹۱۲۰۲۶۹۷۵۴

پاسخگویی همه روزه از ساعت۸تا۲۴

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

همین حالا تماس بگیرید

۰۲۱-۲۸۴۲۷۱۸۰

پاسخگویی همه روزه از ساعت۸تا۲۲

کارشناسی خودرو بسترن B30

کارشناسی خودرو بسترن B30 – برای انجام کارشناسی خودروی بسترن B30 در هر جای ایران می توانید با کارشناسان تابش خودرو تماس بگیرید. کارشناسان ما پس از درخواست کارشناسی خودرو توسط شما، 30 دقیقه بعد به محل مورد نظر برای کارشناسی و بررسی سلامت خودرو اعزام می شوند. کارشناسی خودرو توسط کارشناسان تابش خودرو شامل بررسی رنگ و بدنه، بررسی گیربکس، بررسی موتور، بررسی سیستم تعلیق و فرمان، بررسی تجهیزات الکترونیکی و آپشن های خودرو می باشد. پس از انجام کارشناسی خودرو، یک گزارش از نحوه عملکرد خودرو دریافت خواهید کرد و در نهایت قیمت دقیق مورد نظر شما توسط متخصصین تابش خودرو مشخص خواهد شد.

به دنبال اعمال تحریم ها علیه ایران و محدودیت انعقاد قرارداد با برخی خودرو سازی های بزرگ جهانی میدان برای ورود خودرو های چینی به ایران مهیا شد. خودرو های چینی با طراحی زیبا و قیمت مناسبی که داشتند به سرعت توانستند در بازار ایران جای باز کرده و محبوبیت بالایی کسب کنند.

هم اکنون ما شاهد تردد انواع خودرو های چینی در خیابان ها هستیم که شاید قیمت برخی از آنها همتراز با خودرو های داخلی و حتی کمتر نیز باشد. از نمونه خودرو هایی که طراحی کشور چین هستند می توان به خودرو بسترن B30 اشاره نمود.

این خودرو با طراحی زیبا و جادار خود در کنار مزیت هایی که در ادامه به آن پرداخت شده است یک خودرو مناسب برای استفاده شخصی است که قیمتی مناسب دارد. لذا در خرید آن همانند دیگر خودرو ها باید هوشمندانه عمل نمود چرا که کمترین ایراد در آن می تواند در تعیین قیمت نهایی آن موثر باشد. در نتیجه اگر تخص کافی در این زمینه را ندارید بهتر است قبل از ثبت نهایی خرید به مرکز کارشناسی خودرو بسترن B30 مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید: مرکز تشخیص رنگ خودرو

مشخصات فنی خودرو بسترن B30

خودرو بسترن B30 در سال 2016 در کشور چین طراحی و تولید شد. این خودرو در سال 1396 به بازار ایران راه پیدا کرد و امروزه نیز در داخل کشور مونتاژ می شود. این خودرو به لحاظ قیمت متناسب با خودرو های داخلی است لذا برخی امتیازات آن باعث می شود که در هنگام خرید بتوان هوشمندانه عمل کرد.

طبق تحقیقات انجام شده خودرو بسترن B30 همتراز با خودرو دناپلاس می باشد که محصولی از ایران خودرو است. همچنین به لحاظ امنیتی این خودرو دارای نمرات بالاتری نسبت به اپشن های امنیتی دارد و به لحاظ رانندگی راحت و فضای بزرگ درونی بهترین خودرو برای سفر های خانوادگی به شمار می رود.

سیستم HHC در این خودرو با این رنج قیمت باعث می شود که یک امتیاز مثبت نسبت به خودرو های همتراز خود داشته باشد. در نتیجه به حالت کلی اگر قصد خرید خودرو با اپشن های بالا و قیمت مناسب را دارید می توانید این خودرو را یکی از گزینه های مد نظر خود در نظر بگیرید.

بیشتر بخوانید: قیمت خودرو بازار

کارشناسی خودرو بسترن B30

قیمت خودرو بسترن B30

این خودرو به نسبت نمونه خودرو های هم سطح خود با قیمت مناسب تری در بازار خرید و فروش می شود. اما اگر قصد خرید خودرو کارکرده ]ن را دارید باید مواردی از جمله:

  • سال تولید و مدل خودرو

  • میزان سلامتی بدنه و فنی خودرو

  • بیمه خودرو

  • وضعیت لاستیک ها

  • آچار خوردگی باز شدن موتور

  • تعویض کاپوت

  • تصادفی بودن و میزان خسارت وارده به خودرو

را در نظر گرفت.

آما از انجایی که امکان بررسی و مشخص نمودن این بخش ها شای برای افراد عادی امکان پذیر نباشد در نتیجه بهترین گزینه برای تعیین قیمت و بررسی وضعیت آن مراجعه به مراکز کارشناسی خودرو است. متخصصین مربوطه در این مراکز با بررسی فنی و بدنه خودرو به کمک دستگاه های خاص و با تکیه بر علم و تجربه می توانند قیمت کارشناسی آن را تعیین نمایند.

با این وجود به علت نوسانات در قیمت خودو قیمت ها در سایت درج نشده است. کلیه عزیزان می توانند برای استعلام قیمت و مدل خودرو مورد نظر از طریق راه های ارتباطی با هماران ما در بخش مربوطه در تماس باشند.

کارشناسی خودرو بسترن B30
کارشناسی خودرو بسترن B30

بهترین کارشناسی خودرو بسترن B30 پایتخت

اگر گذری در خیابان ها و نمایشگاه های خودرو داشته باشید مسلما انواع خودرو ها را با مدل ها و طراحی های منحصر بفرد مشاهده خواهید نمود. جدا از خودرو های تولید داخل انواع خودروهای خارجی و وارداتی نیز در خیابان های شهر مانور می دهند. این خودرو ها جدا از اینکه به لحاظ ظاهری تفاوت های فاحشی با هم دارند به لحاظ فنی و بدنه نیز طراحی خاص خود را دارا می باشند.

بر این اساس اگر قصد کارشناسی برندی را داشته باشید باید به مراکزی مراجعه کرد که تخصص کافی در این زمینه را داشته باشد. بر این اساس یکی از مجهز ترین و معتبر ترین مراکز کارشناسی خودرو مرکز تابش خودرو می باشد. در این مرکز انواع خودرو ها زیر نظر باتجربه ترین کارشناسان کشوری و با کمک تخصی ترین تجهیزات روز دنیا بررسی شده و تعیین قیمت می شوند. خودرو بسترن B30 یکی از نمونه خودرو های خارجی است که در این مجموعه مورد کارشناسی قرار می گیرد.

  • تست رانندگی

  • تشخیص رنگ بدنه

  • مشخصات فنی و موتور

از جمله مواردی است که در این مرکز مورد بررسی قرار می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *