پاسخگویی همه روزه از ۸تا۲۴

پاسخگویی همه روزه از ۸تا۲۲

همین حالا تماس بگیرید

۰۹۱۲۰۲۶۹۷۵۴

پاسخگویی همه روزه از ساعت۸تا۲۴

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

همین حالا تماس بگیرید

۰۲۱-۲۸۴۲۷۱۸۰

پاسخگویی همه روزه از ساعت۸تا۲۲

فروش خودرو کیا اسپورتیج

فروش خودرو کیا اسپورتیج :زمانی که می‌ خواهید اقدام به خرید خودرو کنید، یکی از نکاتی که باید مد نظر قرار دهید، بررسی همه آپشن ها و مشخصات خودرو است؛ مخصوصا اگر قرار باشد که خودروی گران قیمتی خریداری کنید، بسیار مهم است که همه این موارد را بررسی کنید اما بررسی آنها را نمی توانید خودتان به تنهایی انجام دهید و حتماً باید از کارشناسان متخصص کمک بگیرید. در این مقاله تصمیم گرفتیم که یک سری مشخصات کلی در مورد فروش خودرو کیا اسپورتیج در اختیارتان قرار دهیم تا اگر قصد کارشناسی و خرید و فروش این خودرو را دارید، با اطلاعات بیشتری وارد عمل شوید.

توضیحات کلی در مورد کیا اسپورتیج

قبل از اینکه راجع به کارشناسی خودرو با شما صحبت کنیم، اول باید اطلاعاتی در مورد این خودرو را در اختیارتان قرار دهیم تا اگر قصد فروش خودرو کیا اسپورتیج را دارید یا می‌ خواهید آن را خریداری کنید، نگاه دقیق تری داشته باشید. این خودرو ها تقریبا از سال ۲۰۱۱ وارد بازار های جهانی شدند و در ایران هم طرفداران بسیار زیادی پیدا کردند.

علت آن هم این است که از لحاظ ظاهری طراحی بسیار مدرن و جوان پسندی دارند. مشتریان ایرانی معمولا از ماشین هایی با ظاهر شاسی بلند و پر قدرت بیشتر لذت می برند که کیا اسپورتیج هم توانسته در این زمینه بسیار عمل کند. به خاطر همین خرید و فروش این خودرو در ایران بسیار زیاد اتفاق می افتد. حتی تشابهات زیادی با هیوندای توسان دارد اما تفاوتش این است که از آن اسپرت تر و راحت تر عمل می‌ کند و قابلیت‌ های آن بهتر و بیشتر است. در نتیجه اگر می خواهید فروش خودرو کیا اسپورتیج را انجام دهید، حتما باید به این موارد اشاره کنید.

فروش خودرو کیا اسپورتیج
فروش خودرو کیا اسپورتیج

این خودرو ها محصول کره جنوبی هستند و جزو با کیفیت ترین خودرو های تولیدی در کل دنیا به حساب می آیند‌. ورود این ماشین ها به کشور ایران به صورت واردات غیر رسمی انجام شد و در مدل های مختلف، اپشن های متفاوتی را از این خودرو شاهد هستید که اگر بخواهید کارشناسی ماشین را به صورت تخصصی انجام دهید، همه این آپشن ها برایتان بررسی می‌ شود. به طور کل آپشن هایی که در کیا اسپورتیج بیشتر مورد توجه قرار می گیرد، گرمکن و سردکن صندلی، نمایشگر خیلی بزرگ و با کیفیت و کنترل کروز است.

مشخصات فنی کیا اسپورتیج

برای فروش خودرو کیا اسپورتیج، در مورد مشخصات فنی آن هم باید اطلاعات کافی داشته باشید. این خودرو ها چهار سیلندری با ظرفیت ۲.۴ لیتر هستند، قدرت آن ها ۱۷۷ اسب بخار و گشتاور آنها ۲۲۷ نیوتن متر است. گیربکس اتوماتیک دارند که نیرو را به تمام چرخ های خودرو ارسال می کنند. برای شتاب صفر تا صد فقط به ۱.۴ ثانیه نیاز است. حداکثر سرعت آن ها نیز ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت است، برای مصرف سوخت هم باید بگوییم که در هر ۱۰۰ کیلومتر حدود ۹.۶ لیتر بنزین مصرف می کنند.

چه امکانات و تجهیزات دیگری در این خودرو وجود دارد؟

هنگام فروش خودرو کیا اسپورتیج، توجه به امکانات و تجهیزات باعث می‌ شود که قیمت نهایی تغییر پیدا کند‌. کیا اسپورتیج در نسخه های وارداتی آپشن های مختلفی دارد، از جمله سیستم کنترل ایستایی هنگام سربالایی، کنترل سرعت در سرپایینی، سیستم کنترل پایداری و کشش، حسگر های پارک، کروز کنترل، چهار حالت رانندگی، سنسور فشار باد تایر، اتولایت، تنظیم ارتفاع برای چراغ های جلو، فرمان برقی، نمایشگر ۷ اینچی لمسی، دوربین عقب، رهیاب، بلوتوث، کیسه هوای پرده ای و جانبی، کیسه هوای جلو، تنظیم برقی صندلی راننده، سردکن صندلی های جلو، روکش صندلی چرمی، سقف پانوراما، سانروف، آینه جانبی تاشو برقی و شیشه بالابر آنتی ترپ. تمام مواردی که همانطور که گفته شد همگی می توانند قیمت خودرو کارکرده تاثیر گذار باشند.

تمام آپشن هایی که ذکر شدند، در کارشناسی خودرو مورد بررسی قرار می گیرند و به صورت جداگانه می توانید به مرکز تشخیص رنگ خودرو مراجعه کنید تا از لحاظ بدنه و رنگ خودرو هم برایتان کارشناسی انجام شود.

فروش خودرو کیا اسپورتیج

کلام آخر

در این مقاله در مورد فروش خودرو کیا اسپورتیج با شما صحبت کردیم و سعی کردیم اطلاعات کاملی در این زمینه در مورد این خودروها در اختیارتان قرار دهیم. همچنین برایتان توضیح دادیم که شما می توانید کارشناسی ماشین را به گونه ای انجام دهید تا هنگام فروش با هیچ مشکلی مواجه نشوید. ناگفته نماند که‌ تمام امکانات مربوط به کارشناسی تخصصی ماشین در نمایندگی ما یعنی تابش خودرو انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *