پاسخگویی همه روزه از ۸تا۲۴

پاسخگویی همه روزه از ۸تا۲۲

همین حالا تماس بگیرید

۰۹۱۲۰۲۶۹۷۵۴

پاسخگویی همه روزه از ساعت۸تا۲۴

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

همین حالا تماس بگیرید

۰۲۱-۲۸۴۲۷۱۸۰

پاسخگویی همه روزه از ساعت۸تا۲۲

فروش خودرو هیوندای سانتافه

فروش خودرو هیوندای سانتافه: یافتن بهترین خودرو توسط کارشناسان تابش خودرو پس از درخواست خرید و یا فروش خودرو کارشناسان متخصص شرکت، خودروهای مورد نظرتان را با مناسب ترین قیمت و در کمترین زمان ممکن در تمامی پلتفرم های خودرویی کشور پیدا میکنند.

خرید یا فروش خودرو تنها با یک بازدید کارشناسان شرکت بهترین خودروهای مورد نظرتان را از طرف شما بازدید می کنند و تمامی اطلاعات کامل را شامل تصاویر خودرو، وضعیت بدنه، وضعیت فنی و غیره را برای شما ارسال خواهند کرد.

تنظیم قولنامه خودرو بین طرفین، توسط کارشناس شرکت بین خریدار و فروشنده یک قولنامه رسمی توسط کارشناس شرکت تابش خودرو درمحل بازدید خودرو تنظیم می شود و خودروی مورد نظرتان با اطمینان از فرآیندهای قانونی نقل و انتقال خودرو توسط شما خریداری میشود.

گاهی اوقات خرید خودرو های خارجی و گران قیمت با ریسک‌ های بیشتری همراه است؛ چرا که شما این خودروها را خیلی نمی شناسید و مجبور هستید که از بعضی از بررسی ها صرف نظر کنید اما توصیه می‌ کنیم که این کار را انجام ندهید.

در این مقاله به اندازه کافی اطلاعات در مورد مشخصات این خودرو را در اختیارتان قرار می دهیم و راجع به فروش خودرو هیوندای سانتافه با شما صحبت می کنیم. همچنین برایتان توضیح خواهیم داد که به کجا مراجعه کنید تا بتوانید کارشناسی خودرو را به انجام برسانید تا یک خرید امن و مطمئن داشته باشید.

فروش خودرو هیوندای سانتافه
فروش خودرو هیوندای سانتافه

مشخصات و ویژگی های هیوندای سانتافه

ماشین ها در سراسر دنیا طرفداران خودشان را دارند. در شرایط مشابه این خودرو شبیه به کوپه اسپرت عمل می‌ کند و از لحاظ سرعت و موتور بسیار عالی هستند و جزو پرقدرت ترین ماشین های شاسی بلند به حساب می‌ آید. به خاطر همین است که خیلی از شما علاقه دارید به سراغ خرید این ماشین بروید. در مورد مشخصات آن به طور کلی می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

فضای جادار

داخل هیوندای سانتافه یک فضای جذاب، زیبا و جادار تعبیه شده و برای مسافرت های دسته جمعی گزینه بسیار عالی است. حتی ۷ نفر هم در این ماشین می توانند جا بگیرند و یک محفظه بار عالی هم برایتان در نظر دارد.

طراحی جذاب بدنه

قبل از اینکه بخواهید به کارشناسی ماشین مراجعه کنید، خودتان می توانید از لحاظ ظاهری، متوجه ویژگی های منحصر به فرد ماشین بشوید. طراحی و جذابیت ظاهری آن قطعاً شما را مجذوب خودش خواهد کرد. چراغ های کشیده، پنجره های بزرگ و جذاب، خطوط پویا و محرک روی ماشین، سپر ها و رنگ های بسیار شیک و بزرگ به جذابیت های آن اضافه کرده است. این طراحی شیک و جذاب باعث می شود که فروش خودرو هیوندای سانتافه خیلی سریع اتفاق بیفتد.

تجهیزات بسیار عالی

نسخه های فول آپشن هیوندای سانتافه قابلیت های بسیار زیادی دارند‌؛ مثلا تهویه مطبوع دوگانه، گرمکن و سردکن برای صندلی،  استارتر دکمه، صندوق عقب برقی، سقف پانوراما همراه با سانروف برقی، آینه الکتروکرومیک، ترمز پارک برقی، سامانه اتوپارک، نمایشگر کنسول میانی، نمایشگر پشت آمپر، صندلی های مجهز به حافظه الکترونیکی، چراغ شور، کروز کنترل، برف پاک کن و چراغ هوشمند، امکان انتخاب حالت های مختلف رانندگی و دوربین ۳۶۰ درجه از ویژگی های آن به حساب می آید.

زمانی که شما به مرکز کارشناسی خودرو مراجعه می کنید و یا می خواهید اقدام به فروش خودرو هیوندای سانتافه کنید، همه این موارد در نظر گرفته می شود. ویژگی های دیگر مثل کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، کیسه هوای جانبی، کیسه هوایی و پرده ای هم جزو مشخصات ماشین به حساب می‌آید که باید مورد بررسی قرار بگیرد. سیستم های صوتی، ورودی های usb، بلندگو و صفحه نمایش ۴.۲ اینچی هم جلسه کارشناسی برای بررسی خواهد شد.

فروش خودرو هیوندای سانتافه
فروش خودرو هیوندای سانتافه

برای کارشناسی خودرو ها به کجا مراجعه کنیم؟

اگر به فکر این هستید که هیوندا سانتافه بخرید یا حتی آن را بفروشید، در هر صورت باید به کارشناس مراجعه کنید. انجام کارشناسی های مختلف را می توانید در مراکز معتبر به انجام برسانید که یکی از آنها مرکز معاینه تابش خودرو است.

می توانید با تیم ما تماس بگیرید، درخواست کارشناسی داشته باشید و حدود نیم ساعت بعد برای شما مشخص می‌ کنند که در کجا حاضر شوید و کارشناسی خودروی خود را به انجام برسانید یا اینکه یک نفر برای بررسی سلامت خودروی شما اعزام خواهد شد و تمام تجهیزات و آپشن هایی را که گفتیم برایتان بررسی می‌ کند‌. البته شما می توانید به صورت جداگانه و شخصا به مرکز تشخیص رنگ خودرو مراجعه کنید اما به هر حال کارشناسان ما نیز می‌ توانند در این باره نظرات خود را اعلام کنند.
با انجام این کار شما می توانید متوجه قیمت خودرو کارکرده هم بشوید و راحت تر با طرف مقابل به قیمتی ثابت و توافق برسید.

کلام آخر

در این مقاله برایتان توضیح دادیم که فروش خودرو هیوندای سانتافه نیازمند مراجعه به کارشناسی است. زمانی که شما به کارشناسی مراجعه می کنید، تمام آپشن های خودرو بررسی می شود. از لحاظ بدنه، طراحی، آسیب ها و همه ویژگی هایی که دارد، مورد بررسی های دقیق قرار می گیرد. در نتیجه شما به عنوان مشتری و فروشنده می توانید اطلاعات زیادی به دست بیاورید و تصمیم قطعی خود را در این باره بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *