پاسخگویی همه روزه از ۸تا۲۴

پاسخگویی همه روزه از ۸تا۲۲

همین حالا تماس بگیرید

۰۹۱۲۰۲۶۹۷۵۴

پاسخگویی همه روزه از ساعت۸تا۲۴

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

همین حالا تماس بگیرید

۰۲۱-۲۸۴۲۷۱۸۰

پاسخگویی همه روزه از ساعت۸تا۲۲

خرید خودرو اقساطی بدون پیش پرداخت

خرید خودرو اقساطی بدون پیش پرداخت خرید خودرو یکی از هدف های مالی برای اقشار مختلف جامعه در ایران می باشد که برای رسیدن به آن اقدامات لازم را انجام می دهند.

با توجه به افزایش قیمت تمام شده خودرو محصول رسیده به دست مشتری گران تر می باشد. در نتیجه کلیه افراد قادر به خرید خودرو مورد نظر صفر به صورت نقدی نمی باشند.

بر این اساس افراد می توانند یا خودرو کارکرده تهیه نمایند و یا خودرو مدل پایین تر با قیمت مناسب تر خریداری کنند. این فرایند باعث شد برخی مراکز با توجه به درخواست مشتریان برای خرید خودرو مورد نظر اقدام به فروش خودرو به صورت اقساطی نمایند.

خودرو اقساطی اصولا با قیمت بیشتر از قیمت تصویب شده در بازار عرضه می شود. و این فرایند به علت هزینه فرصتی است که مشتری ملزم به پرداخت آن می باشد. چرا که تورم در بازار خودرو بیش از سایر اجناس در سال های اخیر به چشم می خورد. و این میزان مبلغ باید به صورت عادلانه بین خریدار و فروشنده به توافق برسد.

اگر شما نیز قصد خرید خودرو به صورت اقساطی را دارید جدا از توجه به قیمت از سالم بودن آن نیز اطمینان حاصل نماید. همان گونه که در مقاله های قبل نیز به این موضوع پرداخت شد. بهترین گزینه قبل از خرید و فروش خودرو های کارکرده کارشناسی کردن آن است.

خودرو کارشناسی شده این اطمینان را در خریدار و فروشنده ایجاد می کند که با منصفانه ترین قیمت، خودرو مورد نظر را داد و ستد می کند.

خرید خودرو اقساطی بدون پیش پرداخت

معتبر ترین مرکز خرید خودرو اقساطی

یکی از بالاترین جستجو های اینترنتی در حوزه خرید خودرو به چشم می خورد، خرید خودرو اقساطی می باشد. امکان خرید اقساطی خودرو این امکان را به مشتری می دهد بتواند خودرو مد نظر خود را با پرداخت اولیه کمتر تهیه نماید. گرایش به خرید خودرو اقساطی در عین داشتن مزایایی برای خریدار و فروشنده باید از مراکز معتبر تهیه شود.

چرا که چه در خرید خودرو های صفر و چه در هنگام خرید خودرو های کارکرده احتمال ایراد مهم در خودرو وجود دارد. بر این اساس اگر قصد خرید خودرو را دارید بهتر است قبل از اقدام به خرید قطعی از سلامت آن اطمینان حاصل کنید.

در این میان مرکز تابش خودرو یکی از معتبر ترین مراکز خرید و فروش و کارشناسی خودرو در شهر تهران می باشد. در این مرکز جدا از بررسی و کارشناسی خودرو خرید و فروش نیز انجام می پذیرد.

این در صورتی است که این مرکز به علت ارتباط با معتبر ترین مراکز خرید و فروش خوردو در سراسر کشور می تواند در کمترین زمان خودرو مورد نظر شما را با شرایط مورد نظر و قیمت کارشناسی شده در اختیارتان قرار دهد. همچنین عزیزانی که قصد فروش دارند می توانند در کمترین زمان برای خودرو خود خریدار پیدا کنند.

قیمت خرید خودرو صفر در بازار های آزاد

قیمت خودرو صفر در بازار های آزاد طبیعتا بالاتر از قیمت کارخانه می باشد. این فرایند به این دلیل اتفاق می افتد که همواره تقاضا بر عرضه پیشی می گیرد. با این حال افرادی که از متقاضیان خرید خودرو صفر می باشند یا باید از سایت اعلام شده توسط دولت ثبت نام کنند
و یا به صورت آزاد از بازار های آزاد تهیه نمایند.

قیمت خودرو صفر در بازار های آزاد سراسر کشور رنج تقریبا ثابتی دارد. در نتیجه با اندکی جستجو و مقایسه قیمت ها می توانید بهترین و مناسب ترین مرکز را انتخاب نموده و ثبت خرید نمایید. در مرکز تخصصی تابش خودرو کلیه خدمات خرید و فروش انواع خودرو های صفر کارکرده با مناسب ترین قیمت ها انجام می شود.

برای اطلاع از لیست قیمت روز انواع خودرو های داخلی و خارجی می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

بیشتر بخوانید: خرید خودرو کارکرده

قیمت خودرو

قیمت کارشناسی شده خودرو کارکرده

سال تولید، تصادفی بودن خودرو، دور رنگ بودن، وضعیت بدنه، شاسی و موتور خودرو و… مهم ترین پارامتر های تعیین کننده قیمت خودرو های کارکرده می باشد. این در صورتی است در اکثر مواقع ما شاهد این هستیم که بسیاری از عیوب خودرو به علت فروش سریع تر با قیمت بالاتر توسط صاحب خودرو ابراز نمی شود. در این میان بهترین گزینه خرید هوشمندانه است. در خرید هوشمندانه شما با پرداخت مبلغی اندک خودرو مورد نظر را به دست کارشناسان فنی می سپارید.

کارشناسان خبره با کمک تجربه و ابزار آلات تخصصی خود خودرو مورد نظر را به لحاظ فنی و بدنه بررسی می کنند و منصفانه ترین قیمت آن را بیان می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *