پاسخگویی همه روزه از ۸تا۲۴

پاسخگویی همه روزه از ۸تا۲۲

همین حالا تماس بگیرید

۰۹۱۲۰۲۶۹۷۵۴

پاسخگویی همه روزه از ساعت۸تا۲۴

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

همین حالا تماس بگیرید

۰۲۱-۲۸۴۲۷۱۸۰

پاسخگویی همه روزه از ساعت۸تا۲۲

افزایش امنیت خودرو

یکی از وسایلی که همیشه در معرض سرقت قرار دارد و همیشه مورد توجه سارقان می‌باشد، خودرو است. به همین خاطر، مالکین خودرو همیشه به فکر افزایش امنیت خودرو هستند. علاوه بر خودرو، وسایل و تعلقات آن نیز به تأمین امنیت نیاز دارد. در این مقاله به بررسی روش‌های تأمین امنیت خودرو و راه‌های محافظت از آن در برابر هرگونه سرقت می‌پردازیم.

حتما بخوانید: مراکز تشخیص رنگ خودرو

راههای تأمین امنیت خودرو

با پیشرفته شدن روش‌های سرقت سارقان به راحتی می‌توانند به خودروهایی که از امنیت کافی برخوردار نیستند دست برد بزنند، پس باید به دنبال ابزارهای پیشرفته امنیتی باشیم تا بتوانیم امنیت خودروی خود را تأمین کنیم.

افزایش امنیت خودرو

حتما بخوانید:خرید خودرو

 

جی پی اس، مهمترین وسیلهی تأمین امنیت خودرو

جدیدترین و مدرن‌ترین وسیله برای افزایش امنیت خودرو، جی پی اس است. با این‌که قفل پدال یا دزدگیر از به سرقت رفتن خودرو جلوگیری می‌کنند، اما وجود جی پی اس در خودرو باعث می‌شود به هنگام به سرقت رفتن خودرو به راحتی بتوانیم آن را ردیابی کنیم و از موقعیت مکانی آن آگاه شویم.

 

افزایش امنیت خودرو

جتما بخوانید:کارشناسی ماشین

قفل کاپوت، وسیلهای برای مراقبت از دستگاههای داخلی خودرو

درون کاپوت یا محفظه‌ی موتور خودرو قطعات ارزشمندی نظیر باتری، رایانه‌ی خودرو و این قبیل لوازم وجود دارد که سارقین به راحتی می‌توانند به آن‌ها دست پیدا کنند. برای محافظت از لوازم موجود در کاپوت و محفظه‌ی موتور می‌توان از قفل کاپوت استفاده کرد که می‌توان در کنار قفل موجود در روی کاپوت خودرو امنیت آن را افزایش داد.

قفل کاپوت

قفل پنل، وسیلهای برای افزایش امنیت خودرو و تجهیزات صوتی آن

به دلیل پیشرفت تکنولوژی و استفاده از سیستم‌های صوتی گران قیمت و مدرن، این لوازم نیز بیشتر مورد توجه سارقین قرار می‌گیرد. به همین دلیل برای تأمین امنیت سیستم صوتی خودروی خود می‌توانید از قفل پنل استفاده کنید و از سرقت تجهیزات سیستم صوتی خود جلوگیری کنید.

قفل پنل

قفل پدال و فرمان، وسیلهای برای افزایش امنیت خودرو

قفل پدال و فرمان می‌توانند باعث افزایش امنیت خودرو شوند. به علت این‌که باز کردن قفل پدال و فرمان کاری مشکل و زمان بر است، حتی ممکن است سارق با مشاهده‌ی قفل پدال وفرمان از به سرقت بردن خودرو منصرف شود. زیرا به وسیله‌ی قفل پدال و فرمان، مهم‌ترین ابزارات خودرو غیرقابل استفاده می‌شود و درواقع، سارق را با مشکل روبه رو می‌کند. این وسیله برای افزایش امنیت خودروهایی مانند پراید که امنیت کافی ندارند بسیار مهم است.

قفل پدال و فرمان

رینگهای گران قیمت، لوازم مورد توجه سارقان

افرادی که خودروهای گران قیمت دارند یا به تازگی لاستیک‌های خود را تعویض کرده یا رینگ‌های گران قیمت خریداری کرده‌اند، می‌توانند از قفل رینگ برای افزایش امنیت خودرو استفاده کنند. قفل‌های رینگ دو نوع متفاوت دارند که یک مدل از قفل‌های رینگ حالت پیچ مانندی دارد که به رینگ وصل می‌شود که برای بازکردن آن نیاز به آچار مخصوص وجود دارد. اما، نوع دوم آن که حالت پیشرفته دارد، وسیله‌ای به شکل چنگال است که هم لاستیک و هم رینگ را قفل می‌کند.

لاستیک زاپاس، وسیلهای که به راحتی مورد سرقت قرار میگیرد

معمولا کارخانه‌ های خودرو سازی قسمتی را برای قرار دادن لاستیک زاپاس خودرو در نظر می‌گیرند و با توجه به این که جدا کردن لاستیک زاپاس از جایگاه مخصوص خود کار آسانی است، یکی از لوازمی که بیشتر مورد توجه سارقان قرار میگیرد لاستیک زاپاس خودرو است ولی می‌توان با قفل کردن لاستیک زاپاس به بدنه‌ی خودرو از سرقت آن جلوگیری کرد.

لاستیک زاپاس

سیستم ضد سرقت، وسیلهای برای افزایش امنیت خودرو

سیستم‌های ضد سرقت و دزدگیرها وسایلی هستند که یا کارخانه آن‌ها را روی خودرو نصب می‌کند و یا درصورتی که بر روی خودرو موجود نباشد می‌توان آن را بر روی خودرو نصب کرد. بنابراین، می‌توانید با نصب دزدگیرهای پیشرفته و سیستم‌های ضد سرقت مدرن از به سرقت رفتن خودروی خود جلوگیری کنید و امنیت کلی خودروی خود را افزایش دهید.

حتما بخوانید:فروش خودرو

سخن آخر

برای این که بتوانیم در برابر سارقان از خودروی خود محافظت کنیم باید امنیت خودروی خود را افزایش دهیم، در بین تمامی راه‌های افزایش امنیت خودرو، استفاده‌ی همزمان از ردیاب و دزدگیر می‌تواند تا حد زیادی امنیت خودروی شما را افزایش دهد. درواقع، با نصب ردیاب بر روی خودرو می‌توانید حتی در صورت به سرقت رفتن خودرو از موقعیت مکانی خودروی خود آگاهی یابید.

بنابراین، می‌توانید با استفاده از این ابزارها امکان سرقت خودروی خود را به حداقل برسانید و امنیت خودروی خود را افزایش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *