پاسخگویی همه روزه از ۸تا۲۴

پاسخگویی همه روزه از ۸تا۲۲

همین حالا تماس بگیرید

۰۹۱۲۰۲۶۹۷۵۴

پاسخگویی همه روزه از ساعت۸تا۲۴

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

همین حالا تماس بگیرید

۰۲۱-۲۸۴۲۷۱۸۰

پاسخگویی همه روزه از ساعت۸تا۲۲

کارشناسی خودرو هیوندای توسان

کارشناسی خودرو هیوندای توسان – برای انجام کارشناسی خودرو هیوندای توسان  در هر جای ایران می توانید با کارشناسان تابش خودرو تماس بگیرید. کارشناسان ما پس از درخواست کارشناسی خودرو توسط شما، 30 دقیقه بعد به محل مورد نظر برای کارشناسی و بررسی سلامت خودرو اعزام می شوند. کارشناسی خودرو توسط کارشناسان تابش خودرو شامل بررسی رنگ و بدنه، بررسی گیربکس، بررسی موتور، بررسی سیستم تعلیق و فرمان، بررسی تجهیزات الکترونیکی و آپشن های خودرو می باشد. پس از انجام کارشناسی خودرو، یک گزارش از نحوه عملکرد خودرو دریافت خواهید کرد و در نهایت قیمت دقیق مورد نظر شما توسط متخصصین تابش خودرو مشخص خواهد شد.

آشنایی بیشتر با هیوندای توسان

هیوندای توسان یکی از کراس اوور های محبوب در داخل ایران می باشد که با توجه به آمار و ارقام نشان از آن دارد که واردات این خودرو به کشورمان نسبت به رقبای خود از واردات بیشتری برخوردار بوده است آن هم به دلیل استقبال خوب مردم نسبت به توسان بوده است .

خودرو سازی هیوندای بازار هدف خود را آمریکا قرار داده اند از این رو در نام گذاری اسامی خودرو ها از اسامی آمریکایی استفاده می کنند توسان هم از این قائده مستثنی نیست توسان یا به عبارت درست تر توکسان در منطقه ای از آمریکا در آریزونا گفته می شود .

مدل 2004 توسان که به آن ix35 هم گفته میشد یکی از خودرو هایی بود که توانست تا سال 2009 در کشور های زیادی تولید شود این خودرو در ایران با استقبال خوبی رو به رو شد اما در مدل 2010 تغییرات ظاهری زیادی انجام شد و طراحی خیلی جدید تر و زیباتر شد .

مشخصات فنی خودرو هیوندای توسان

پیشرانه 2 لیتری که دارای 164 اسب بخارقدرت و 250 نیوتن گشتاور دارد و دارای شتاب 0 تا صد 11.5 ثانیه ای می باشد مصرف سوخت هم به طور میانگین 8.5 لیتر در صد کیلومتر می باشد.

جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک و دیفرانسیل در جلو قرار دارد.

نهایت سرعت خودرو 170 کیلومتر در ساعت می باشد و دارای استاندارد یورو 5 می باشد .

طراحی داخلی و خارجی خودرو هیوندای توسان

در مدل 2010 توسان که هنوز هم در ایران از لحاظ طراحی مورد قبول خیلی ها می باشد توسط توماس بروکله طراحی گردیده است اما در مدل 2016 که شباهتی هم به سانتافه نیو دارد توسط پیتر شرایر طراحی شده است .

در جلوی خودرو جلو پنجره معروف هیوندای با لوگوی بزرگ آن دیده می شود که در بیشتر محصولات هیوندای وجود دارد ، چراغ های جلو به صورت کشیده وجود دارد که حس تهاجمی را القا می کند .

در نسل جدید توسان ابعاد بدنه و فضای داخل بزرگ تر شده است که در فضای داخل از منحنی های ظریف و ترکیب مانیتور داخل یک فریم فلزی جلوه خاصی به فضای داخل داده است .

درخودرو های کره ای لیستی از آپشن ها و امکانات وجود دارد که طبیعتا بر قیمت آن ها افزوده می شود سقف پانورامیک و آینه های جانبی جمع شونده سیستم باند که دارای 8 بلندگو می باشد و دارای مانیتور 5 اینچی که دارای دوربین دنده عقب می باشد .

ایمنی

توسان دارای 6 ایربگ می باشد و دارای پشت سری هوشمند نیز می باشد .

در نمونه های مجهز تر نیز دارای سیستم هشدار تشخیص اجسام و عابران پیاده در نواحی خودرو که در ترافیک‌ها و جابه جایی لاین اهمیت دارد وجود دارد

در نسل جدید هیوندای شاهد کیفیت سواری و ارامش داخل کابین که نشان از تجربه و دانشی هست که خودرو سازان کره ای طی این سال ها بدست اورده اند و در صدد بهبود آن هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *