پاسخگویی همه روزه از ۸تا۲۴

پاسخگویی همه روزه از ۸تا۲۲

همین حالا تماس بگیرید

۰۹۱۲۰۲۶۹۷۵۴

پاسخگویی همه روزه از ساعت۸تا۲۴

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

همین حالا تماس بگیرید

۰۲۱-۲۸۴۲۷۱۸۰

پاسخگویی همه روزه از ساعت۸تا۲۲

کارشناسی خودرو تویوتا Chr

کارشناسی خودرو تویوتا Chr – برای انجام کارشناسی خودرو تویوتا Chr در هر جای ایران می توانید با کارشناسان تابش خودرو تماس بگیرید. کارشناسان ما پس از درخواست کارشناسی خودرو توسط شما، 30 دقیقه بعد به محل مورد نظر برای کارشناسی و بررسی سلامت خودرو اعزام می شوند. کارشناسی خودرو توسط کارشناسان تابش خودرو شامل بررسی رنگ و بدنه، بررسی گیربکس، بررسی موتور، بررسی سیستم تعلیق و فرمان، بررسی تجهیزات الکترونیکی و آپشن های خودرو می باشد. پس از انجام کارشناسی خودرو، یک گزارش از نحوه عملکرد خودرو دریافت خواهید کرد و در نهایت قیمت دقیق مورد نظر شما توسط متخصصین تابش خودرو مشخص خواهد شد.
کارشناسی خودرو تویوتا Chr

آشنایی بیشتر با تویوتا Chr

خودروی سازی تویوتا یکی از محبوب ترین شرکت های خودرو سازی در جهان و ایران می باشد که طرفداران زیادی را به همراه دارد این خودرو سازی قدمت هشتاد ساله را به همراه دارد . یکی از بخش هایی که تویوتا را به غول این بخش تبدیل کرده است بخش خودرو های شاسی بلند است که با مدل لندکروز شروع به کار کرد و بعد از گذشت شصتو پنج سال تویوتا تصمیم به تولید مدل های کراس اوور گرفته است که طرفداران زیادی هم دارد.

طراحی داخلی و خارجی خودرو تویوتا Chr

تویوتا با توجه به شناخت بازار و نیاز بازار تصمیم گرفت مدل Chr را طراحی کند ، طراحی که در نوع خود کم نظیر می باشد و جلوه عامه پسند و طیف جوانان را در بر میگیرد.

خطوط منحنی بسیار زیاد در Chr باعث شده با یک خودروی متفاوت و خاص طرف باشیم چراغ های جلو به شکل منحنی به سمت لوگوی تویوتا روانه شده که نشان از سامورایی بودن این خودروی ژاپنی دارد . در این مدل از جلو پنجره استفاد نشده درسته توی چند سال اخیر جلو پنجره یکی از بخش های خاص برای طراحی استفاده می شود اما تویوتا تصمیم گرفته برای این مدل از جلو پنجره استفاده نکند که خلا آن هم در این مدل حس نشده است.

چراغ های عقب به شکل منحنی مثلثی قرار گرفته است که به خوبی فضای عقب و صندوق را پوشش داده است برای این مدل از یک اگزوز به شکل مخفی استفاده شده است .

در طراحی داخلی تویوتا نیاز رو را بررسی کرده و بهترین نتیجه را اعمال کرده که از یک نمایشگر استفاده شده که کارهای دکمه های داشبورد را انجام می دهد تا بتواند از دکمه های کمتری استفاده شود .

نوار LED آبی که دور داشبورد قرار گرفته جلوه خاصی به فضای داخل داده است . برای صندلی ها هم فضای نسبتا خوبی قرار گرفته که برای حد معمول خوب است .

طراحی داخلی و خارجی خودرو تویوتا Chr

مشخصات فنی

ارزان ترین مدل از تویوتا که در ایران وجود دارد از موتور 1.2 لیتری توربو شارژ استفاده می کند که صفر تا صد آن 11 ثانیه می باشد و مصرف سوخت آن 6 لیتر و در بزرگراه ها 5 لیتر در هر 100 کیلومتر می رسد .

در کشور های دیگر مثل انگلستان از مدل هیبریدی تویوتا Chr استفاده می شود اما در امریکا و کانادا مدل 1.8 لیتری مورد تقاضا می باشد .

تجهیزات ایمنی و رفاهی خودرو تویوتا Chr

صفحه نمایش هشت اینچی در بیشتر نسخه ها وجود دارد . اینترنت هوشمند ، بلوتوث ، وای فای ، پخش صوتی کیفیت قابل قبولی دارد دارای شش اسپیکر می باشد سنسور تشخیص باران ، دوربین عقب ، گرم کن عقب نیز برای صندلی های جلو می باشد .

از نظر تجهیزات ایمنی توانسته است 5 ستاره ایمنی کسب کند و با توجه به فناوری ترمز خودکار باعث شده چزوه ایمن ترین خودرو های مدل کراس اوور لقب گیرد همینطور دارای سیستم‌های حفظ تعادل خودرو، مثل vsc و trac، در کنار ترمزهای هوشمند ABS و EBA، به همراه جلوگیری از حرکت ناخواسته در شیب ، در تویوتا C-HR حضور دارد

تجهیزات ایمنی و رفاهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *