پاسخگویی همه روزه از ۸تا۲۴

پاسخگویی همه روزه از ۸تا۲۲

همین حالا تماس بگیرید

۰۹۱۲۰۲۶۹۷۵۴

پاسخگویی همه روزه از ساعت۸تا۲۴

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

همین حالا تماس بگیرید

۰۲۱-۲۸۴۲۷۱۸۰

پاسخگویی همه روزه از ساعت۸تا۲۲

کارشناسی خودرو تویوتا کمری

کارشناسی خودرو تویوتا کمری

کارشناسی خودرو تویوتا کمری

برای انجام کارشناسی خودرو تویوتا کمری در هر جای ایران می توانید با کارشناسان تابش خودرو تماس بگیرید. کارشناسان ما پس از درخواست کارشناسی خودرو توسط شما، 30 دقیقه بعد به محل مورد نظر برای کارشناسی و بررسی سلامت خودرو اعزام می شوند. کارشناسی خودرو توسط کارشناسان تابش خودرو شامل بررسی رنگ و بدنه، بررسی گیربکس، بررسی موتور، بررسی سیستم تعلیق و فرمان، بررسی تجهیزات الکترونیکی و آپشن های خودرو می باشد. پس از انجام کارشناسی خودرو، یک گزارش از نحوه عملکرد خودرو دریافت خواهید کرد و در نهایت قیمت دقیق مورد نظر شما توسط متخصصین تابش خودرو مشخص خواهد شد.

تاریخچه تویوتا کمری

این خودرو سال 1983 به‌عنوان جانشین مدل کرونا رونمایی شد. سدان ژاپنی در کنار برادر کوچک‌تر خود، کرولا، در اوایل دهه 70 میلادی تویوتا را به پرفروش‌ترین برند وارداتی آمریکا تبدیل کرد. تویوتا برای آن نامی جدید در نظر گرفت: کمری. این نام از واژه ژاپنی kanmuri به معنی تاج گرفته شده است. تویوتا میخواهد تفاوت‌هایی بین این سدان 4 در دیفرانسیل جلو و مدل قدیمی دیفرانسیل عقبی که جانشینش شده ایجاد کند. به همین دلیل نسل اول کمری در دو فرم بدنه سدان و لیفت‌بک ارائه شد و طولی برابر با 4460 میلی‌متر داشت. این عدد تقریباً 190 میلی‌متر کمتر از طول نسل فعلی کرولا است. نسل جدید کمری برای نخستین بار در طی سالیان دراز روی یک پلتفرم کاملاً جدید ساخته شده، این پلتفرم جدید در واقع همان معماری TNGA تویوتا است. زمان‌بندی این تغییر بزرگ در پلتفرم کمری بسیار خوب بود، چراکه هوندا آکورد جدید با دست پر برای رقابت با کمری آماده می‌شود. باور کنید یا نه، این دو رقیب قدیمی هیچ‌وقت در طول تاریخ دراز خود در یک سال به‌صورت همزمان بازطراحی نشده بودند.

کارشناسی خودرو تویوتا کمری

کارشناسی فنی تویوتا کمری

خیلی از شما به دلایل مختلف مثل عدم تامین هزینه خودروی صفر، ترجیح می دهید که خودروی دست دوم بخرید. اما شاید اطلاعات کافی در زمینه بررسی خودرویی که قصد خرید آن را دارید، نداشته باشید. همچنین ممکن است شما اصطلاحا “ماشین باز” باشید و از سیر تا پیاز اطلاعات فنی خودرو مطلع باشید. در هر صوتی استفاده از کارشناس خودرو یک امر واجب برای شماست. چرا که اکثر مواقع که مشتریان از تابش خودرو برای خدمات کارشناسی استفاده کرده اند، خودروی مورد نظر دارای نقص فنی بوده است. “ماشین باز” بودن شما خیلی خوب است ولی خیلی از نقص های موجود در خودرو با چشم و تجربه قابل مشاهده نیستند و حتما باید از دستگاه های مخصوص بررسی خودرو به علاوه تجربه کارشناسان خبره برای راهنمایی پیش از خرید استفاده کرد. به این نکته هم توجه داشته باشید که با توجه به شرایط فعلی کشور و فشار تحریم ها، تهیه دستگاه های بررسی قطعات خودرو کار به دلیل هزینه بالای آن، برای شخصی که فقط قصد یکبار استفاده از آن را دارد به صرفه نخواهد بود.

در نتیجه انجام کارشناسی و بررسی سلامت خودرو توسط تابش خودرو با دستگاه های پیشرفته انجام می شود و این باعث می شود اشتباهات انسانی کاهش یابد و نواقص خودرو آشکار شود.

مزایای تویوتا کمری

عملکرد بالا و مصرف سوخت کم – فعال بودن نماینده کمپانی تویوتا در ایران

معایب تویوتا کمری

طراحی تکراری و کمی کسل‌کننده، سیستم صوتی و تصویری قدیمی، طراحی داخلی یکنواخت و باز هم کسل‌کننده،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *