پاسخگویی همه روزه از ۸تا۲۴

پاسخگویی همه روزه از ۸تا۲۲

همین حالا تماس بگیرید

۰۹۱۲۰۲۶۹۷۵۴

پاسخگویی همه روزه از ساعت۸تا۲۴

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

همین حالا تماس بگیرید

۰۲۱-۲۸۴۲۷۱۸۰

پاسخگویی همه روزه از ساعت۸تا۲۲

هزینه کارشناسی خودرو در مرکز تشخیص رنگ چقدر است؟

هزینه کارشناسی خودرو در مرکز تشخیص رنگ چقدر است؟ در مرکز تشخیص رنگ خودرو توسط تیم متخصص و به کمک تجربه و ابزار آلات خاصی قسمت های رنگ شده خودرو را مشخص و تعیین می کنند. این کار شاید در نگاه اول چندان اهمیت نداشته باشد اما یک نشانه برای سلامتی قسمت فنی و موتوری خودرو است.

در برخی موارد ما شاهد این هستیم که فروشنده خودرو برای اینکه بتواند با مناسب ترین قیمت و در کمترین زمان خودرو خود را بفروشد اصولا از بیان عیوب جدی آن خود داری می کند. در این زمان کارشناس به ما کمک می کند که بتوانیم دور رنگ بودن خودرو را تشخیص دهیم.

رنگ شدگی خودرو نشانگر تصادفی بودن آن است که شاید جزئی و یا مهم باشد. چرا که در اثر تصادفات سنگین به قسمت موتور و تجهیزات داخلی خودرو آسیب وارد می شود. در نتیجه خودرو مورد نظر دچار ایراد جدی است که باید از قیمت اولیه آن کم شود.

برای تشخیص رنگ خودرو یکی از مهم ترین موارد استفاده از ابزار آلات دقیق و تجربه متخصص است. در این بخش از مقاله تابش خودرو شما را با رایج ترین روش های تشخیص رنگ خودرو آشنا می کنیم. این مقاله به شما کمک می کند بتوانید با اندکی تمرین این مهارت را در خود ایجاد نمایید. اما انجام دقیق این کار نیاز به تخصص و دستگاه هایی دارد ک باید به مراکز معتبر برای این منظور مراجعه نمایید.

نحوه تشخیص رنگ خودرو

مرکز تشخیص رنگ خودرو در تهران

برای این منظور هم می توان به صورت چشمی و هم با دستگاه ضخامت سنج آن را انجام داد. دستگاه ضخامت سنج نوعی دستگاه تشخیص رنگ خودرو است.که ضخامت رنگ را در بخش های مختلف بررسی و تعیین می کند. و از آن جایی که قسمت هایی از بدنه که رنگ شده اند ضخامت رنگ زیادی دارند با این دستگاه قابل شناسایی می باشد. اگر قصد بررسی قسمت های رنگ شده را به صورت دستی دارید می تونید این روش ها را انجام دهید.

  • بررسی چشمی

از آن جایی که رنگ فابریک کارخانه به نسبت رنگ های دیگر براق می باشد لذا با نگاه دقیق تر می توان این اختلاف را تشخیص داد.

  • سطح ناصاف قسمت های رنگ خورده

رنگ فابریک کارخانه کاملا صاف و بدون جهت می باشد. این در صورتی است که اگر ماشین رنگ شده باشد حالت موج داری روی بدنه دیده می شود. همچنین اگر با دست لمس کنید حالت زبری را در آن مشاهده خواهید نمود.

  • تشخیص به کمک اهنربا

برای این کار یک قطعه آهن ربای ضعیف را به قسمتی که مطمئن هستید رنگ نشده بچسبانید و بردارید. این عمل را چندین بار تکرار کنید تا قدرت کشش آن را تشخیص دهید. سپس آن را در قسمت های مختلف بدنه تست کنید. بخش هایی که رنگ شده اند به علت دو لایه ای بودن رنگ کشش ضعیف تری خواهند داشت.

هزینه کارشناسی خودرو و تشخیص رنگ

کارشناسی خودرو یک گزینه انتخابی برای خریدار و فروشنده است تا خودرو مورد نظر را آنالیز کنند. در این مرحله خودرو به لحاظ بدنه و بخش های فنی مورد بررسی قرار می گیرد.

هزینه کارشناسی بنا به توافق طرفین معامله می تواند به عهده خریدار و یا فروشنده باشد. در این میان یکی از بخش های مهم در کارشناسی خودرو تشخیص رنگ بدنه است. اگر اتومبیل خود را برای کارشناسی به مراکز مورد نظر ببرید هزینه اخذ شده برای کلیه مراحل کارشناسی می باشد. اما اگر تنها قصد تشخیص رنگ را دارید تنها هزینه آن را پرداخت خواهید نمود.

این هزینه بسته به مدل و نوع خودرو متفاوت است. و به صورت کلی اتومبیل های بروز و گران تر هزینه کارشناسی بالاتری نسبت به خودرو های ساده تر دارند.

مرکز تشخیص رنگ خودرو در تهران

مرکز تشخیص رنگ خودرو تابش خودرو از جمله معتبر ترین مراکز در تهران می باشد. در این مرکز کلیه خدمات ارائه شده به کمک تیم تخصصی و در اسرع وقت انجام می پذیرد. از جمله خدمات ارائه شده تشخیص رنگ خودرو برای خودرو های صفر و کارکرده در برند های خارجی و داخلی در این مرکز می باشد.

مرکز تشخیص رنگ خودرو

اما شاید برای شما نیز سوال باشد که آیا خودرو صفر نیاز به تشخیص رنگ دارد؟! تشخیص رنگ خودرو صفر بنا به خواست مشتری صورت می گیرد و اصولا برای خودرو های گران قیمت انجام می شود. چرا که این احتمال وجود دارد که حین حمل و نقل و یا در طی فرایند تولید اسیب به خودرو وارد شود و برای کاهش هزینه ها خودرو را رنگ و بتونه و کرده و به قیمت صفر قصد فروش آن را داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *