پاسخگویی همه روزه از ۸تا۲۴

پاسخگویی همه روزه از ۸تا۲۲

همین حالا تماس بگیرید

۰۹۱۲۰۲۶۹۷۵۴

پاسخگویی همه روزه از ساعت۸تا۲۴

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

همین حالا تماس بگیرید

۰۲۱-۲۸۴۲۷۱۸۰

پاسخگویی همه روزه از ساعت۸تا۲۲

مرکز تشخیص رنگ خودرو در تهران

مرکز تشخیص رنگ خودرو در تهران تابش خودرو،یکی از مراکزی که متقاضیان خرید خودرو کارکرده و دست دوم در هنگام خرید خودرو به آن مراجعه می کنند، مرکز تشخیص رنگ خودرو می باشد.

در این مراکز خودرو مورد نظر توسط کارشناسنان مربوطه بررسی می شود تا مشخص شود رنگ بدنه خودرو فابریک می باشد یا رنگ شده است.

این مسئله در نگاه اول شاید به خودی خود زیاد مهم به نظر نرسد.اما می تواند پشت پرده کیفیت و سیستم فنی ماشین را برای خریدار باز گو کند.

زیرا کم نیستند خودرو هایی که به لحاظ ظاهری کاملا سالم بنظر می آینداما پس از اندک زمان استفاده عیب و ایرادات داخلی خود را نمایان می کنند.

به بیان دیگر رنگ ماشین جدا از زیبایی و نمود ظاهری می تواند نشانگر این باشد که خودرو مورد نظر تصادفی بوده یا خیر.زیرا فروشندگان در اکثر مواقع برای فروش

راحت تر وسیله نقلیه مورد نظر از بیاد عیب و ایراد ان خود داری می کنند.

در نتیجه مطمئن ترین راه در این موارد مراجعه به کارشناس مورد نظر و متخصص در این حوزه می باشد.اگر شما نیز به دنبال کسب اطلاعاتی در این زمینه هستید و

یا قصد خرید ماشین کارکرده را دارید پیشنهاد می کنم این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

رنگ خودرو را چگونه می توان تشخیص داد؟

همان گونه که اشاره شد تشخیص رنگ خودرو در هنگام خرید خودرو دست دوم بسیار مهم تلقی می شود. چرا که روشی عملی برای پی بردن به سیستم داخلی اتومبیل می باشد.

به وسیله چندین روش می توان متوجه شد که خودرو رنگ شده یا دارای رنگ فابریک می باشد که در این بخش به مهم ترین ان ها اشاره شده است.بررسی خطوط رنگ روی بدنه ماشین یکی از راه هایی که می توان متوجه رنگ شدگی خودرو شد خطوط رنگ می باشد. چرا که رنگ خودرو فابریک کارخانه کاملا صاف و یکدست می باشد.

این درصورتی می باشد که اگر بدنه ای بعدا رنگ شده باشد به راحتی می توان سطح ناصاف و خطوط رنگ را روی رنگ اصلی شناسایی کرد. مات بودن قسمت رنگ شده بدنه گاهی مشاهده می شود که بخشی از بدنه به نسبت دیگر قسمت ها مات می باشد.

این مسئله بیانگر رنگ شدگی بدنه می باشد.استفاده از آهنربااین روش به دقت و کمی تمرین نیاز دارد. برای این منظور یک اهنربای ضعیف را روی بخشی از خودر قرار دهید که مطمئن هستید رنگ نشده است و میزان چسبندگی ان را بسنجید.

در سمت های رنگ شده به علت دولایه بودن رنگ چسبندگی آهنربا کاهش می یابد. استفاده از کارشناسان بخش مربوطه از مطمئن ترین این روش ها مراجعه به کارشناس خبره و متخصص می باشد.

چرا که این افراد با کمک تجربه و دستگاه های دقیق می توانند به راحتی و دقت بالاتری بخش های رنگ شدگی خودرو را تشخیص دهند.

نحوه درخواست کارشناس خودرو

کارشناسی خودرو که یکی از مهم ترین بخش های این مرکز، مرکز تشخیص رنگ خودرو می باشد. مجموعه فعالیت هایی می باشد که خودرو مورد نظر را به لحاظ فنی و بدنه بررسی می کنند تا ظاهر و باطن ان اشکار شود. در نهایت برگه کارشناسی را برای متقاضی صادر می کنند که کیفیت خودرو مورد نظر را به صورت کامل شرح می دهد.

در برگه کارشناسی خودرو:

  • بررسی بخش فنی و موتوری
  •  رنگ و بدنه خودرو
  •  کارکرد و کیلومتر شمار خودرو
  • تست دیاگ
  • تست رانندگی
  • ارائه برگه گزارش کارشناسی

انجام و ذکر می شود. برای این منظور یکی از معتبر ترین این مراکز، مرکز تابش خودرو می باشد.

معتبر ترین مرکز تشخیص رنگ خودرو در تهران کدام است؟

تهران یکی از بزرگترین شهر های کشور می باشد و روزانه چندین هزار دستگاه خودرو دست دوم در این شهر خرید و فروش می شود.

این بازار نیز به نوبه خود سبب شده است که مراکز تشخیص و کارشناسی ماشین در این شهر به نسبت دیگر نقاط کشور برای رفع نیاز مردم ایجاد شود.

مرکز تخصصی تابش خودرو با مجموعه ای از متخصصین و کارشناسان خبره یکی از چندین مراکز فعال در تهران می باشد که در جهت ارائه خدمات بهینه به هم میهنان عزیز در تلاش می باشند.

در این مرکز:

  • ثبت درخواست خرید و فروش خودرو
  • درخواست کارشناسی خودرو
  • نمایشگاه خودرو

انجام می پذیرد.

کلیه عزیزان می توانند برای دریافت خدمات فوق از طریق راه های ارتباطی با همکاران ما در بخش های مربوطه در تماس باشند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *