پاسخگویی همه روزه از ۸تا۲۴

پاسخگویی همه روزه از ۸تا۲۲

همین حالا تماس بگیرید

۰۹۱۲۰۲۶۹۷۵۴

پاسخگویی همه روزه از ساعت۸تا۲۴

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

همین حالا تماس بگیرید

۰۲۱-۲۸۴۲۷۱۸۰

پاسخگویی همه روزه از ساعت۸تا۲۲

فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو صفر و کارکرده

فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو یکی از خودرو های پرفروش در بازار ایران محصولات ایران خودرو می باشد که به علت تقاضای بالا در بازار های آزاد بازار گرمی دارد.از جمله نمونه خودرو های تولید شده در این کارخانه می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • گروه پژو
  • دنا ودنا پلاس
  • رانا و رانا پلاس
  • انواع سمند
  • سورن و سورن پلاس و…

در حال حاضر خط تولید این خودرو ها در این کارخانه در جریان است. در نتیجه خرید خودرو صفر نمونه های اشاره شده امکان پذیر می باشد که می توان از طریق ثبت نام از کارخانه و یا بازار آزاد خریداری کرد. استقبال مشتریان از نمونه خودرو های تولید شده در این کارخانه باعث شده است که میزان عرضه بر تقاضا پیشی گیرد.

فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو صفر و کارکرده
فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو

 

نتیجه این امر اختلاف فاحش قیمت خودرو در کارخانه و مراکز فروش آزاد می باشد. با اینکه نمونه خودرو های صفر به لحاظ اطمینان از سیستم فنی و موتوری همواره ارجعیت بر خودرو های کارکرده دارند اما برخی افراد امکان خرید خودرو مورد نظر صفر را ندارند در نتیجه ترجیح می دهند خودرو کارکرده تمیز را خریداری نمایند.

این خودرو ها بر اساس موارد مختلفی از جمله:

  • وضعیت بدنه و رنگ شدگی
  • سال تولید
  • میزان کارکرد به کیلومتر
  • وضعیت موتور و شاسی ها

و… قیمت گذاری می شوند. اگر شما نیز از جمله متقاضیان خرید خودرو های صفر و کارکرده ایران خودرو هستید این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید.

قیمت محصولات ایران خودرو کارخانه و بازار

همان طور که در مقاله قبل که مربوط به قیمت محصولات ایران خودرو در کارخانه و بازار بود اشاره شد قیمت ها در کارخانه و بازار اختلاف فاحشی با هم دارند. اما چرا با وجود این اختلاف قیمت همچنان بازار خرید خودرو از بازار گرم می باشد؟!

محصولات تولید شده در ایران خودرو در سایت کارخانه قرار داده می شود و قیمت دقیق آن ذکر می گردد. لذا افراد متقاضی باید در سایت ثبت نام کنند که در صورت تقاضای بالا بین این افراد قرعه کشی صورت می گیرد. اما بسیاری از این بازار بی نصیب می مانند در نتیجه خرید از بازار در ازای پرداخت قیمت بالار ترجیح این افراد می باشد.

قیمت محصولات ایران خودرو کارخانه و بازار
فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو

اختلاف قیمت به نسبت کارخانه از خودرویی به خودروی دیگر و از مدلی به مدل دیگر متفاوت است. برخی از خودرو ها که تقاضای نسبتا کمتری دارند با اختلاف قیمت کمتری نیز مواجه می شوند. لیست قیمت روز خودو ها در سایت ایران خودرو موجود می باشد.

اما اگر به دنبال قیمت خودرو در بازار هستید می توانید از طریق راه های ارتباطی با تابش خودرو در ارتباط باشید. همکاران ما در اسرع وقت قیمت خودرو مورد نظر شما را در اختیارتان قرار خواهند داد.

سایت فروش خودرو کارکرده به قیمت کارشناسی

با اینکه می توان قیمت خودرو صفر را با اندکی جستجو بدست آورد اما تعیین قیمت در خودرو های دست دوم به این سادگی نمی باشد. هر خودرویی که تولید می شود در اثر کوچک نیز تاثیر مستقیم بر این قیمت دارد. لذا برای تعیین دقیق قیمت خودرو های کارکرده بهترین گزینه مراجعه به کارشناس می باشد.

در مراکز کارشناسی خودرو را به کمک ابزار های حساس و تخصصی بررسی نموده و قیمت عادلانه ان را بیان می کنند. در نتیجه هم فروشنده از فروش سریع تر خودرو خود را ضی می شود و هم خریدار با اطمینان خاطر مناسب ترین قیمت را پرداخت می کند. عزیزانی که خواهان خرید خودرو دست دوم به قیمت کارشناسی شده هستند می توانند به سامانه تابش خودرو مراجعه کنند.

این مرکز یکی از معتبر ترین مراکز کارشناسی خودرو در سطح کشور می باشد که برای تهران و حومه خدمات ارائه می کند. شما می توانید برای خرید و فروش از طریق این مجموعه اطلاعات خودرو خود و خودرو مد نظرتان را در سامانه ثبت نمایید. همکاران ما در کمترین زمان معامله را انجام خواهند دارد.

شرایط ثبت نام در سامانه خرید خودرو تابش خودرو

اگر خواهان خرید خودرو از سامانه تابش خودرو با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت هستید می توانید به طریق زیر اقدام نمایید.

  1. وارد سایت شده و به بخش خرید یا فروش خودرو وارد شوید.
  2. در این بخش اطلاعات خودرو مورد نظر برای فروش و یا خرید را تکمیل نمایید
  3. شماره تلفن و اطلاعات تماس متقاضی ثبت می شود
  4. در اسرع وقت همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *