پاسخگویی همه روزه از ۸تا۲۴

پاسخگویی همه روزه از ۸تا۲۲

همین حالا تماس بگیرید

۰۹۱۲۰۲۶۹۷۵۴

پاسخگویی همه روزه از ساعت۸تا۲۴

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

همین حالا تماس بگیرید

۰۲۱-۲۸۴۲۷۱۸۰

پاسخگویی همه روزه از ساعت۸تا۲۲

راهنمای خرید بهترین اتومبیل

اگر چند ماه گذشته را در رویای سواری جدیدی در مسیر خود گذرانده اید احتمالاً به مدل های مختلف نگاه کرده اید و قیمت ها را با یکدیگر مقایسه کرده اید و به نحوه خرید ماشین فکر کرده اید. با راهنمای خرید بهترین اتومبیل همراه ما باشید.

همه گیر COVID-19 چالش هایی را برای صنعت خودرو ایجاد کرده است. به گفته چارلی چسبرو اقتصاددان ارشد در Cox Automotive، بازار خودرو “در دسترس بودن محصول بسیار اندک است و خریداران ممکن است نتوانند رنگ یا مدل مورد نظر خود را بدست آورند.”

6 نکته برای خرید بهترین اتومبیل :

1.مشخص کنید که چه چیزی از پس هزینه های شما برمی آید

ممکن است قلب خود را روی یک ماشین خاص تنظیم کرده باشید اما تا زمانی که توانایی خرید آن را ندارید نمی توانید آن را به خانه ببرید.

یک قانون خوب این است که بیش از 25 درصد از درآمد ماهانه خانوار خود را صرف همه اتومبیل های خانه خود نکنید. این رقم باید شامل پرداخت ماهانه وام خودرو شما و سایر هزینه های وسیله نقلیه از جمله سوخت و بیمه اتومبیل باشد.

2.تصور خود را از اتومبیل جدید روشن کنید

ماشین ممکن است برای شما جدید باشد اما این بدان معنا نیست که باید صفر کیلومتر و آن بوی تازه ماشین جدید را داشته باشد.

بدیهی است که اتومبیل های دست دوم ارزان تر خواهند بود اما باید مراقب سطح شرایط باشید.

گزینه های دارای مالکیت مجاز نیز می تواند راهی عالی به سمت خودروی جدید و هزینه کمتری باشد. این وسایل نقلیه باید مهر تأیید سازنده به معنای “گواهی شده” را داشته باشند بنابراین اطمینان از ضمانت نامه ای را دریافت می کنید که اگر در فکر چگونگی خرید خودرو از فروشنده خصوصی هستید

3.انتخاب های خود را محدود کنید

بعد از تعیین بودجه و تعیین نوع مالکیت مناسب برای عادت های رانندگی شروع به تحقیق درباره وسایل نقلیه مورد توجه شما کنید.

برای ارزیابی ویژگی هایی که برای شما مهم هستند به وب سایت های خودروساز و سایت های مستقل اطلاع رسانی خودکار مراجعه کنید. لیست های موجودی محلی را بررسی کنید تا ببینید چه چیزی در منطقه شما موجود است.

4.همه هزینه های جانبی خودرو را در نظر بگیرید

اتومبیل جدید شما قرار نیست فقط در بزرگراه همراه شما باشد. شما به اطراف سفر خواهید کرد و این کیلومترها به معنای هزینه های مالکیت بیشتر از جمله بنزین، بیمه، تعمیرات و نگهداری است. یک وب سایت تحقیق خودکار مانند Edmunds یا Kelley Blue Book می تواند نمای کلی از هزینه های مالکیت منطقه شما را ارائه دهد اما این اعداد بسته به شرایط شخصی شما متفاوت خواهند بود.

5.کلیه اطلاعات قیمت گذاری را بدست آورید

یکی دیگر از موارد مهم برای بهترین خرید اتومبیل آگاهی کامل در مورد قیمت گذاری است. تحقیقاتی که در وب سایت های مستقل خودروسازی انجام داده اید باید شامل قیمت فاکتور (برای اتومبیل های جدید) یا قیمت عمده فروشی (برای خودروهای دست دوم) و یا قیمت درخواستی فروشنده (برای کاربری) باشد.

در حالی که قیمت گذاری فاکتور در سایت های شخص ثالث کاملاً دقیق نیست این نشانگر خوبی است که فروشنده برای ماشین پرداخت کرده است. سعی کنید قبل از اعمال تخفیف در مورد قیمت فروش که نزدیک به آن است به توافق برسید.

هر زمان که برای یک وسیله نقلیه درخواست قیمت می کنید در اصل می خواهید تقسیم همه هزینه ها را بکنید تا بتوانید دقیقاً ببینید چه چیزی در آنجا است و اگر چیزی برای شما ناآشناست در صورت تمایل در مورد آن سوال کنید. موارد معمولی که می خواهید برای آن بپردازید مانند مالیات فروش، هزینه های ثبت نام و هزینه اسناد است که نمایندگی برای پردازش مدارک هزینه می کند.

6.پیش از همه تخفیف های احتمالی تحقیق کنید

اگر نمایندگی در حال تبلیغ هرگونه معامله برگشت وجه است پس از مذاکره در مورد قیمت این انگیزه ها باید دوباره کسر شوند.

به یاد داشته باشید که بسیاری از خودروسازان به دانشجویان، اعضای نظامی و حتی اعضای اتحادیه های اعتباری خاص تخفیف می دهند. این تخفیف ها را می توان انباشته و با تخفیف های برگشتی در مدل ترکیب کرد. وب سایت های خودروسازان را برای این مشوق ها بررسی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *