پاسخگویی همه روزه از ۸تا۲۴

پاسخگویی همه روزه از ۸تا۲۲

همین حالا تماس بگیرید

۰۹۱۲۰۲۶۹۷۵۴

پاسخگویی همه روزه از ساعت۸تا۲۴

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

همین حالا تماس بگیرید

۰۲۱-۲۸۴۲۷۱۸۰

پاسخگویی همه روزه از ساعت۸تا۲۲

راهنمای خرید اتومبیل کارکرده

خرید یک اتومبیل کارکرده مانند رفتن به محل یک گنج است. معاملات شگفت انگیزی در آنجا وجود دارد و با ظهور اینترنت به عنوان ابزاری برای خرید اتومبیل، شما این شانس را پیدا می کنید که در یک اتومبیل مناسب و متناسب با بودجه خود معامله خوبی پیدا کنید.

انگیزه های زیادی برای خرید اتومبیل کارکرده به جای اتومبیل نو وجود دارد. این در هزینه های شما در بیمه اتومبیل، ثبت نام، مالیات و استهلاک صرفه جویی می کند و این یعنی از دست دادن ارزش خودرو در اثر فرسایش در طول زمان.

چند نکته مهم برای خرید اتومبیل کارکرده :

بودجه خود را تعیین کنید

در واقع برای خرید خودرو فقط دو راه وجود دارد: پرداخت نقدی یا گرفتن وام. اگر پول نقد می پردازید پس بودجه بندی بسیار ساده است. اما همه پس انداز خود را خرج نکنید. به یاد داشته باشید که پول برای ثبت نام و بیمه و تعمیرات احتمالی آینده نیز مهم است.

بیشتر افراد وام خودرو می گیرند تا بتوانند از پس انداز خود محافظت کنند و مدل گران تری بخرند. پیش نیاز بودن برای وام خودرو بسیار هوشمندانه است زیرا فرآیند خرید را ساده می کند و شما را در موقعیت بیشتری در نمایندگی اتومبیل قرار می دهد. بعداً خواهید دید که چگونه پیش تصویب در این روند قرار می گیرد.

ماشین مناسب را انتخاب کنید

کمی وقت بگذارید و به چگونگی استفاده از این ماشین فکر کنید. به عنوان مثال اگر خانواده دارید پس فضای کافی برای همه به اضافه فضای بار کافی برای همه خواهید داشت. اگر ایمنی در اولویت اصلی است پس برای آزمایشات تصادف از موسسه بیمه ایمنی بزرگراه ها بازدید کنید.

قابلیت اطمینان و هزینه های مالکیت را بررسی کنید

ویژگی های هر اتومبیل کارکرده ای متفاوت است. برخی از آن ها مایل های بیشتری رانده شده و ساییدگی بیشتری دارند. اما به طور کلی شما می خواهید مطمئن شوید که مدل هایی را انتخاب می کنید که به قابلیت اطمینان معروف هستند.

خرید برخی از اتومبیل ها ارزان است اما به دلیل بیمه، تعمیر و نگهداری و استهلاک در دراز مدت هزینه های زیادی را متحمل می شوند.

اتومبیل های دست دوم خوب را پیدا کنید

وب سایت های زیادی وجود دارند که لیست اتومبیل های کارکرده را ذکر می کنند و به نظر می رسد هر سایت شخصیت خاص خود را دارد. در اینجا چهار مورد خوب برای بررسی وجود دارد:

دیوار

این سایت اتومبیل های دست دوم را به صورت رایگان لیست می کند. برای اتومبیل های ارزان قیمت در منطقه شما بهترین کار است اما مراقب کلاهبرداران باشید.

شیپور

در اینجا نیز فروشندگان به صورت رایگان می توانند خودروهای خود در معرض نمایش قرار دهند. سایت های پولی بهتر است از کلاهبرداران خودداری کنند و معمولاً لیستی از اتومبیل های متوسط ​​و سطح بالا را ارائه می دهند. وب سایت شیپور و دیوار به شما امکان می دهد تا بر اساس سال ساخت، مدل، دامنه قیمت و سایر ویژگی ها فیلتر کنید.

اکثر فروشندگان خودرهای دسته دوم و کارده خودروهای موجود خود را به صورت آنلاین در مغرض نمایش قرار می دهند. با این حال اگر کسی هستید که دوست دارید ماشین های مورد نظر خود را ببینید و لمس کنید تعداد بی شماری ماشین دست دوم در سراسر کشور وجود دارد که می توانید این کار را انجام دهید.

گزارش سابقه خودرو را بررسی کنید

قبل از اینکه برای دیدن اتومبیل مورد علاقه خود در سطح شهر رانندگی کنید گزارش سابقه خودرو را اجرا کنید. با استفاده از شماره شناسایی خودرو (VIN) می توانید گزارش مفصلی از تاریخچه اتومبیل را از سایت راهور 120 دریافت کنید. این یک راه سریع برای دانستن این است که آیا باید به طور جدی به خرید این ماشین فکر کنید.

کارشناسی خودرو

با فروشنده تماس بگیرید

یک گپ سریع به بسیاری از سوالات پاسخ می دهد و در وقت صرفه جویی می کند. ابتدا اطلاعاتی را که در تبلیغ می خوانید تأیید کنید. در اینجا چند سوال اساسی برای پرسیدن آورده شده است:

آیا شما اولین مالک هستید؟

آیا سوابق خدمات موجود است؟

چگونه قیمت درخواستی را تعیین کردید؟

آیا اطلاعات مهمی وجود دارد که در تبلیغ نبوده است؟

آیا می توانم ماشین را توسط مکانیک بازرسی کنم؟

برای راهنمایی بیشتر در این زمینه می توانید با کارشناسان تابش خودرو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *