پاسخگویی همه روزه از ۸تا۲۴

پاسخگویی همه روزه از ۸تا۲۲

همین حالا تماس بگیرید

۰۹۱۲۰۲۶۹۷۵۴

پاسخگویی همه روزه از ساعت۸تا۲۴

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

همین حالا تماس بگیرید

۰۲۱-۲۸۴۲۷۱۸۰

پاسخگویی همه روزه از ساعت۸تا۲۲

خودروهای لوکس ایران

خودروهای لوکس ایران را بشناسید و اگر بالای یک میلیارد تومان پول برای خرید یک خودرو دارید این گزارش را از دست ندهید. با وجود بیش از ۱۰ مدل شاسی‌بلند صفر و کارکرده در بازار کراس‌اوورهای پریمیوم و کوچک، به نظر می‌رسد دست خریداران برای انتخاب خودروهای دلخواه در این رده باز است، منتها این عزیزان حتما باید بین ۷۵۰ میلیون تا ۵ میلیارد تومان پول داشته باشند.

در ادامه این گزارش فهرستی از خودروهای میلیاردی که در کف خیابان‌های ایران جولان می‌دهند جمع‌آوری شده است.

البته این نکته حائز اهمیت است که کارشناسی خودرو این گونه ماشین ها به مراتب سخت و بسیار تخصصی می باشد و حتما باید از یک کارشناس متخصص برای انجام امور کارشناسی خودرو استفاده کرد و به دو دسته تقسیم می شوند که یکی بدنه خودرو است و دیگری امور فنی خودرو که برای بررسی بدنه نیاز به یک مرکز تشخیص رنگ خودرو می باشد و برای فنی به یک کارشناس خودرو در انجام امور فنی کارشناسی ماشین خودروهای لوکس ایران نیاز می باشد و به این نکته هم باید دقت کرد که برای بررسی رنگ و بدنه باید به مرکز تشخیص رنگ خودرو مخصوص این گونه خودرو ها مراجعه کرد.

کلاس کراس‌اوورهای نیمه‌لوکس و کوچک در ایران را سال‌هاست دو برند «ب.ام.و» و «لکسوس» مال خود کرده‌اند؛ موفقیت بزرگی که بی‌دلیل به دست نیامده و این دو برند آن را به بهای پیروزی بر طیف وسیعی از رقبا به دست آورده‌اند. اما چرا خودروهایی مانند «ب.ام.و x۳» و «لکسوس NX» به ترند بازار خودروهای لوکس ایران تبدیل شده‌اند و بیش از حد در خیابان‌ها دیده می‌شوند؟ در ادامه به ویژگی‌های چند اتومبیل لوکس گران‌قیمت که می‌توانید برای خرید آنها اقدام کنید پرداخته شده است. تمام اتومبیل‌های گنجانده شده در ویترین این گزارش، بالاترین استانداردهای روز جهان از نظر مهندسی، ایمنی و کیفیت ساخت را پاس کرده‌اند و بسیار خوش رکاب هستند.

خودرو لوکس با قیمت مناسب

ارزان‌ترین خودرو لوکس که به شدت سریع و ایمن و مجهز است ولوو ۶۰ XC است. این خودرو سوئدی نمای داخلی گیرایی ندارد اما استهلاک آن مناسب و با استانداردهای روز دنیا تطابق دارد. موتور آرام این خودرو پسرک جسور سوئدی در کنار جعبه دنده شش سرعته دو کلاچه و سیستم چهار چرخ محرک از این خودرو یک گزینه کم‌مصرف و کم هزینه‌تر از رقبا ساخته که ابعادی هم‌اندازه ب.ام.و دارد. قیمت ولوو XC۶۰ که ۶۰ هزار کیلومتر راه رفته است، حدود ۷۵۰ تا ۸۰۰ میلیون تومان است. ظرفیت این خودرو ۵ نفره است. قدرت موتور این خودرو ۲۴۰ اسب بخار است و مصرف سوخت آن به ۴.۸ لیتر می‌رسد. همچنین موتور آن از نوع ۲۰۰۰CC است

خودرو لوکس با قیمت مناسب-خودروهای لوکس ایران را بشناسید

حلقه قدرت ژرمن‌ها

آئودی Q۵ محبوب‌ترین آئودی که جزو خودروهای لوکس ایران به شمار می‌رود که در یک دهه اخیر در بازار خودرو ایران آمده است. این خودرو لوکس نسبت به بنز و ب.ام.و استهلاک کمتری دارد و هزینه نگهداری پایینی برای مالکش به همراه دارد. ماشین‌های اروپایی و مخصوصا آلمانی‌ها، همیشه حرف اول را در تجهیزات و امکانات رفاهی و ایمنی می‌زنند و در این مقوله هم آئودی Q۵ کم نیاورده و اکثر سیستم‌های صنعت خودرو را درون خود گنجانده است. آئودی Q۵ از زمان عرضه در سال ۲۰۰۸ یکی از پرفروش‌ترین ساخته‌های این برند آلمانی در بازارهای دنیا بوده است. این خودرو با قیمت حدود یک میلیارد تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

خودروهای لوکس ایران را بشناسید

لاکچری با اصالت و با جزبه

کمپانی خودروسازی لکسوس با مشاهده فروش بسیار موفق مدل محبوب سری RX تصمیم گرفت مدل جمع و جورتر و شهری‌تری از برند لکسوس را در قالب سری NX تولید کند تا فروش محصولات خود را به‌طور چشمگیری ارتقا دهد و به نظر می‌رسد در این امر هم موفق بوده است. خودرو لکسوس Lexus NX۲۰۰ دارای طراحی خشن، جدی، با خطوط تیز و مدرن است. بهترین عملکرد فروش لکسوس در کارنامه ۲۵ ساله حضور این برند در ایران، همین سری NX۲۰۰T است. هر چه می‌خواهید در رابطه با ظاهر لکسوس بگویید، اما قطعا به دلیل شجاعتش امتیاز می‌گیرد . نوع F Sport مشکی شیشه دودی شبکه‌ای، چراغ‌هایی با نور پراکنده، سپر مشکی و چراغ‌های عقب، آینه‌های مشکی و چرخ ۱۸ اینچی موافقان و مخالفان بسیاری را کسب کرده است. نظرها بسیار متفاوت است اما بسیاری از ما موافقیم که بدنه بهتر شکل داده شده است و F Sport بهتر از NX۲۰۰t استاندارد به نظر می‌آید. در واقع این خودرو از آن ماشین‌هایی است که بدنه‌ای عالی با قیافه‌ای خوب دارد.

لاکچری با اصالت و با جزبه

محبوب‌ترین شاسی‌بلند

بعد از لکسوس پرفروش‌ترین خودرو این کلاس است و البته سابقه حضورش در ایران به بیش از ۱۵ سال قبل برمی‌گردد. ب.ام.و ایکس ۳ که محبوب‌ترین خودرو شاسی بلند و لوکس بازار ایران در دو دهه اخیر از نظر میزان استقبال بازار است، در مدل‌های ۲۰۱۶ یکی از استانداردترین سطوح رفاهی، ایمنی، آفرود، گنجایش و آپشن را یکجا با هم به خریدارانش ارائه می‌کند. طراحی مناسب و به روز اتاق هم مزید بر علت شده تا یکی از بهترین انتخاب‌ها با سطح متوسط پرداخت باشد. این خودرو با قیمتی بین یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تا یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون در بازار خودرو فروخته می‌شود.

مخوف‌ترین اشراف‌زاده آلمانی

مخوف‌ترین عضو گروه که خود را زیر پوست لطیفش پنهان کرده و بسیار سریع و قدرتمند است، مرسدس بنز GLK۳۵۰ نیوفیس است. البته این خودرو خیلی زود از بازار ایران حذف شد. از جمله دلایل این موضوع هم ظاهر زمخت، داشبورد پلاستیکی و ابعاد جعبه‌ای GLK بود که مشتری را در نسخه اولیه پس می‌زد. در مدل نیوفیس این نقیصه برطرف شده است. فرزند خلف بنز، کاملا در سطح ب.ام.و و ایکس ۳، لکسوس NX ظاهر می‌شود. از جمله ویژگی‌های برجسته این خودرو توان آفرود بالای آن است. این خودرو هم‌اکنون با قیمتی حدود یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

مخوف‌ترین اشراف‌زاده آلمانی

اسپورت دلربا

پورشه ماکانGIS ، اسپورت‌ترین عضو گروه از نظر توان رانندگی است. در بخش فضای داخلی هم، اتاق ماکان در حدود ۱۵۰۰لیتر جا دارد که به معنی کمبود حدودا ۱۰۰ لیتر فضا در مقایسه با ب.ام.و ایکس ۳ است. البته همین خودرو در مقایسه با کانتری من یا ایووک فضای بیشتری دارد که به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین خودروهای گروه، چندان امتیاز بالایی نیست. ماکان با قیمتی دو برابر آئودی و یک و نیم برابر ب.ام.و و لکسوس، جایگاهی ورای محصولات پریمیوم دارد و واقعا لوکس است. این خودرو ۲ میلیارد تومان قیمت دارد.

اسپورت دلربا-خودروهای لوکس ایران را بشناسید

گران‌ترین خودرو ایران

این انگلیسی مغرور تقریبا جزو ضعیف‌ترین محصولات این رده از بازار ایران است. رنجروور ایووک‌هامان که از یک پیشرانه کوچک چهار سیلندر، دو لیتری و توربو بهره می‌برد، به جعبه دنده ۹ سرعته خودکار مجهز بوده که این امر راننده را قادر می‌سازد با فشردن پدال گاز ظرف هشت ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت دست یابد. جدا از زیبایی و عملکرد خوب ایووک، هزینه نگهداری و استهلاک بالای این خودرو یک بحران واقعی است. این خودرو در بازار ایران با قیمتی حدود ۵ میلیارد تومان خرید و فروش می‌شود.

گران‌ترین خودرو ایران-خودروهای لوکس ایران را بشناسید

منبع: لایف ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *