پاسخگویی همه روزه از ۸تا۲۴

پاسخگویی همه روزه از ۸تا۲۲

همین حالا تماس بگیرید

۰۹۱۲۰۲۶۹۷۵۴

پاسخگویی همه روزه از ساعت۸تا۲۴

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

همین حالا تماس بگیرید

۰۲۱-۲۸۴۲۷۱۸۰

پاسخگویی همه روزه از ساعت۸تا۲۲

خرید خودرو اقساطی در تهران

خرید خودرو اقساطی در تهران خودرو در ایران جدا از این که وسیله ای برای حمل و نقل محسوب می شود یکی از کالای مهم تجارت می باشد و افراد به عنوان سرمایه به آن نگاه می کنند.

افراد زیادی در ایران با سرمایه های خرد و کلان در حوزه خرید و فروش خودرو فعالیت دارند چرا که در صورت خرید و فروش اصولی و هوشمندانه می توانند سود قابل ملاحظه ای عاید خود کنند. خودرو های صفر و کارکرده هر کدام مشتری های خاص خود را دارند

با این وجود اگر قصد خرید خودرو صفر را دارید بهترین مرکز خرید آن خرید مستقیم از کارخانه است. چرا که در خرید بدون واسطه می توان پایین ترین و مناسب ترین قیمت را برای یک کالا پرداخت نمود. اما از طرفی به علت کمبود عرضه نسبت به تقاضای بازار امکان خرید از کارخانه به این راحتی مقدور نمی باشد.

خرید خودرو اقساطی بدون پیش پرداخت
خرید خودرو اقساطی در تهران

در این میان افرادی که قصد خرید خودرو صفر در مدت زمان اندک را دارند موظف به پرداخت هزینه بالا و خرید از نمایندگی ها و نمایشگاه های آزاد می باشند. اما عزیزانی که قصد خرید و فروش خودرو کارکرده را دارند می تواند از بازار های آزاد سراسر کشور اقدام به خرید نمایند. خرید خودرو کارکرده با اینکه قیمت بسیار مناسب تری دارد اما باید در انتخاب آن دقت کافی را داشته باشید چرا که در صورت اشتباه در معامله مستلزم پرداخت هزینه هنگفتی خواهید شد.

قیمت اقساطی انواع خودرو

با توجه به وجود نوسانات قیمت متریال اولیه و افزایش هزینه های تولید و قیمت ارز بازار خودرو نیز با رنج افزایشی قیمت مواجه است. به بیان دیگر قیمت ها روز به روز در حال افزایش می باشند که شیب آن در برهه هایی از زمان می تواند تند یا کند باشد. در نتیجه خرید خودرو به صورت نقد با قیمت مناسب تری عرضه می شود تا قیمت اقساطی آن. با این وجود برخی افراد برای سرمایه گذاری و یا برای خرید مصرف شخصی امکان پرداخت یکجا مبلغ توافق شده را ندارند.

در این میان بنا به توافق طرفین معامله به ازای پرداخت چکی و نقدی معامله انحام می شود. در سایت های معتبر خرید و فروش خودرو می توانید اطلاعات جامعی از انواع خودرو هایی که با شرایط اقساطی به فروش می رسند را مطالعه نمایید. لذا باید در هنگام خرید این گونه خودرو ها به موارد زیر توجه نمود:

  • در خرید خودرو صفر قیمت اقساطی آن نباید اختلاف فاحشی با قیمت نقد آن داشته باشد.
  • اگر قصد خرید خودرو کارکرده را دارید حتما قبل از اقدام به خرید آن را به کارشناس مربوطه نشان دهید
  • قیمت کارشناسی شده آن را پرداخت نمایید.

مرکز خرید خودرو صفر در تهران-تهران خودرو دست دوم

با توجه به کاهش میزان تولید خودرو های داخلی و به دنبال آن افزایش قیمت خودرو های صفر بازار خرید و فروش خودرو های کارکرده نیز بسیار پر رونق شده است. بر این اساس بهترین مرکز برای خرید این گونه خودروها مراکزی است که در کنار خرید و فروش خودرو خدمات دیگری از جمله:

  1. قیمت گذاری کارشناسی خودرو صفر و کارکرده
  2. کارشناسی خودرو
  3. تشخیص رنگ و بدنه خودرو

ارائه می شود.

تهران خودرو دست دوم
خرید خودرو اقساطی در تهران

یکی از معتبر ترین مراکز خرید و فروش خودرو صفر و کارکرده در تهران تابش خودرو می باشد. در نتیجه اگر خواهان خرید خودرو با شرایط ویژه و قیمت کارشناسی شده هستید این مرکز بهترین گزینه برای شما می باشد. در این مراکز بعد از کارشناسی و تعیین قیمت خودرو مورد نظر در سایت قرار داده می شود. این اطلاعات در سایت تابش خودرو در هر کجای کشور و در هر ساعت از شبانه روز که باشید در دسترس می باشند.

برای خرید اقساطی به کجا باید مراجعه نمود؟

خرید اقساطی خودرو یک امتیاز ویژه برای عزیزانی است که می خواهند صاحب خودرو خود باشند. لذا در هنگام خرید با این شرایط حتما از مراکز معتبر تهیه نمایید. فروشندگانی که خواهان خرید خودرو اقساطی باشند با ورود به سامانه تابش خودرو می توانند خودرو مورد نظر خود را تهیه نمایند.

خرید خودرو اقساطی بدون پیش پرداخت

در این سامانه یعنی تابش خودرو، ماشین ها بعد از کارشناسی در سایت بارگذاری می شوند و افراد می توانند در هر زمان و مکانی به آن دسترسی داشته باشند. همچنین افرادی که می خواهند خودرو خود را با این شرایط در کمترین زمان به فروش برسانند می توانند با ثبت نام در این سامانه به انجام آن اقدام نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *