پاسخگویی همه روزه از ۸تا۲۴

پاسخگویی همه روزه از ۸تا۲۲

همین حالا تماس بگیرید

۰۹۱۲۰۲۶۹۷۵۴

پاسخگویی همه روزه از ساعت۸تا۲۴

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

همین حالا تماس بگیرید

۰۲۱-۲۸۴۲۷۱۸۰

پاسخگویی همه روزه از ساعت۸تا۲۲

بررسی صفر تا صد رنگ خودرو

بررسی صفر تا صد رنگ خودرو و انتخاب آن می تواند نشان دهنده بینش در مورد ترجیحات و شخصیت شما باشد . تنظیمات رنگ در طول زمان متفاوت است و ممکن است بر اساس منطقه یا نوع وسیله نقلیه تغییر کند . شخصیت خودرو به همان اندازه شخصیت خریدار بسیار حیاتی است . طراحی ، سبک و برند خودرو می تواند بر انتخاب رنگ تأثیر بگذارد .

محبوب ترین رنگ اتومبیل در سراسر جهان

از اواخر دهه 90 ، رنگ سفید ، بهترین انتخاب برای خریداران خودرو بوده است . دلیل این امر چیست ؟ به این دلیل است که نور باعث پراکندگی نور می شود و اشیاء را بزرگتر از آن می کند .

علاوه بر این ، رنگ سفید چهره ای تازه به جهان می بخشد و نمایی مدرن و براق را نشان می دهد . داشتن ماشین سفید به معنای ارائه چهره ای جوان و تازه و مدرن به دنیای خارج است . به نظر می رسد ارزش فروش خودرو کارکرده برای خودروهای سفید این روزها رو به افزایش است .

طبق آمار ، رنگ سفید بیشترین رنگ اتومبیل در جهان است ، رنگ سیاه مقام دوم را کسب می کند و سپس نقره و خاکستری در این رده بندی قرار می گیرند .

با رنگ اتومبیلتان چقدر راحت هستید ؟

شاید کسی بداند که رنگ های تیره نسبت به رنگ های روشن تر گرما بیشتری جذب می کنند . بنابراین ، اگر در یک کشور گرمسیری زندگی می کنید ، رنگ های روشن تر نسبت به رنگ های تیره برای شما راحت تر خواهد بود . برخی از کارشناسان مراقبت از اتومبیل آزمایشی را انجام دادند که نتایج فوق العاده ای را نشان داد .

آنها از 2 اتومبیل هیوندای استفاده کردند – یکی مشکی و یک نقره و باعث شد که آنها به مدت 1 ساعت در نور بایستند . هنگام بررسی دمای داخلی هر دو خودرو پس از یک ساعت ، دریافتند که سیاه 10 درجه در داخل کابین گرمتر از نقره است . بنابراین ، این نشان داد که اتومبیل های با رنگ تیره تر از نظر تعمیر و نگهداری در طولانی مدت راحت و به صرفه نیستند .

چه رنگ های اتومبیلی بهتر برای تعمیر و نگهداری هستند ؟

در بررسی صفر تا صد رنگ خودرو متداول ترین سؤالی که از اکثر رانندگان می گیریم این است که وقتی سهولت تعمیر و نگهداری می شود ، چه رنگ اتومبیل بهترین است ؟ به عبارت دیگر ، رنگی که خراش را به راحتی نشان نمی دهد یا به راحتی کثیف به نظر نمی رسد . همچنین ، دانش و تخصص در صنعت خودرو است که رنگ یک وسیله نقلیه بر قیمت اولیه خرید ، نگهداری ، فروش مجدد و تعمیر آن تأثیر می گذارد ، امروز نگرانی های بیشتری وجود دارد .

به گفته کارشناسان خودرو ، اگر شما مایل نیستید که کار زیادی را در حفظ رنگ غیرقابل انعطاف اتومبیل انجام دهید ، باید از موارد تاریک مانند سیاه دوری کنید . به طور معمول ، خراش ها و چرخش های بیشتری روی رنگ های تیره دیده می شود . از طرف دیگر ، رنگ هایی مانند سفید ، نقره ای ، سایه های خاکستری و سایر رنگ های روشن ساده ترین مراقبت از آن هستند . روزها تا هفته های گرد و غبار به سختی در این رنگ ها ظاهر نمی شود .

اگر در مکانی زندگی می کنید که گل و لای ، خاک و آهک همیشه وجود داشته باشد ، بهتر است یک رنگ اتومبیل را انتخاب کنید که دیگر نیاز به شستشوی کمتری داشته باشد . این نه تنها با بودجه مناسب بلکه باعث صرفه جویی در وقت با ارزش شما نیز می شود .

رابطه بین رنگ خودرو و ایمنی در جاده

آیا رنگ خودروی شما به نوعی با ایمنی جاده ارتباط دارد ؟ رنگ در واقع می تواند تاثیری در آمار ایمنی داشته باشد . طبق آمار و ارقام ، انتظار می رود اتومبیل های سیاه بیش از سایر رنگ ها در تصادفات شرکت کنند . در همین حال ، اتومبیل های سفید تقریباً 10 درصد کمتر از وسایل نقلیه با رنگ کمتری مانند خاکستری ، آبی یا نقره ای در هنگام تصادفات درگیر در هنگام نور روز می شوند .

طبق آمار ، نقره محبوب ترین خریدار رنگی است که خریداران این روزها از نظر فروش وسایل نقلیه جدید خصوصی از نظر رنگی ایمن است زیرا درخشان است و در شرایط کم نور است. با این حال ، این رنگ در شرایط بارانی بسیار خوب می آمیزد و دیدن آن را سخت می کند . همچنین ، یکی از بهترین رنگ ها برای ارزش فروش مجدد است .

اما ، به جای اینکه بیش از حد به رنگ اتومبیل خود تکیه کنید ، باید کمی دقت کنید ، مانند استفاده از کلاه های فرمان ، مطمئن شوید که زنگ ماشین شما کار می کند ، و پارکینگ در محیطی با نور و روشن است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *