پاسخگویی همه روزه از ۸تا۲۴

پاسخگویی همه روزه از ۸تا۲۲

همین حالا تماس بگیرید

۰۹۱۲۰۲۶۹۷۵۴

پاسخگویی همه روزه از ساعت۸تا۲۴

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

همین حالا تماس بگیرید

۰۲۱-۲۸۴۲۷۱۸۰

پاسخگویی همه روزه از ساعت۸تا۲۲

نحوه دریافت نوبت کارشناسی خودرو

نحوه دریافت نوبت کارشناسی خودرو  :کارشناسی خودرو محدودیت زمانی و مکانی ندارد تا عزیزانی که کار خرید و فروش خودرو انجام می‌دهند یا اینکه می‌خواهند برگه کارشناسی دریافت کنند دچار مشکل نشوند. شما در هر زمان که به سایت تابش خودرو مراجعه کنید یا اینکه اگر تمایل به برقراری تماس داشته باشید در ساعات معین، می ‌توانید با کارشناسان تابش خودرو ارتباط بگیرید و یا از طریق سایت به صورت آنلاین یا اینکه از طریق تماس تلفنی نوبت کارشناسی دریافت کنید. به طور کلی نحوه دریافت نوبت کارشناسی خودرو کار پیچیده ای نیست و می ‌توانید به سادگی به صورت آنلاین این کار را انجام دهید.

همه چیز درباره کارشناسان

کارشناسانی که خودرو را مورد بررسی قرار می ‌دهند یک تیم حرفه ای هستند که با درصد پایینی از خطا ارزش واقعی خودرو را برآورد می ‌کنند. البته بهتر است پیش از انتخاب یک مرکز جهت درخواست کارشناس از معتبر بودن آن مرکز اطمینان حاصل کنید. همچنین توجه داشته باشید که کارشناسان پس از انجام کارشناسی حتما باید یک برگ سبز مبنی بر تایید سلامت خودرو نیز ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: مرکز تشخیص رنگ خودرو

نحوه دریافت نوبت کارشناسی خودرو
نحوه دریافت نوبت کارشناسی خودرو

مراکز کارشناسی

مراکز کارشناسی امروزه در تعداد بالا و تخصص های مختلف در حال خدمت رسانی به مردم می ‌باشند. با این حال پیشنهاد ما این است که قبل از مراجعه به هر مرکزی مطمئن شوید این مرکز مجوز های لازم را داشته باشد. زیرا در صورتی که یک کارشناس غیر حرفه ای باعث شود شما خودرو خود را با قیمتی بسیار پایین بفروشید یا اینکه خودرویی خراب با ایرادات بی اندازه بخرید اعتبار آن مرکز زیر سوال  خواهد رفت. و همچنین بهتر است به مراکزی که خدمات در محل یا دیگر امکانات را ندارند مراجعه نکنید.

نحوه دریافت نوبت

جهت دریافت نوبت کارشناسی خودرو شما باید به پرتال مرکزی که می ‌خواهید از کارشناس های آن کمک بگیرید مراجعه کنید و یا به صورت آنلاین یا از طریق تماس تلفنی نوبتی مبنی بر ۴رستادن کارشناس یا مراجعه به مرکز دریافت کنید. توجه داشته باشید که حالت های مختلفی برای ارتباط گرفتن با یک کارشناس وجود دارد که به طور مثال در تابش خودرو شما پس از گرفتن نوبت به شیوه آنلاین یا تماس تلفنی می ‌توانید انتخاب کنید که کارشناس به محل زندگی شما مراجعه کند یا اینکه خودتان جهت انجام کارشناسی به مرکز تشریف می‌آورید.

کارشناسی در محل

بسیاری از مراکز کارشناسی خودرو های نو یا قدیمی خدمات خود را در حالت آنلاین یا اینکه در محل انجام می ‌دهند. این یعنی مشتری پس از برقراری تماس با مرکز و درخواست کمک گرفتن از یک کارشناس، خودش انتخاب می‌ کند که در چه مکان یا زمانی کارشناسی خودرو انجام شود زیرا کارشناسان ما در تابش خودرو این امکان را دارند که به هر محلی از شهر جهت انجام کارشناسی مراجعه کنند.

زمان نوبت دهی به چه صورت است؟

زمان نوبت دهی هر مرکزی جهت کارشناسی خودرو کاملا بستگی به روند کاری همان مرکز دارد. با این حال اکثر مراکز در ایام تعطیل در مرخصی هستند و متاسفانه باید تا اتمام تعطیلات منتظر بمانید اما کارشناسان تابش خودرو همواره آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در ایام تعطیل یا غیر تعطیل می ‌باشند و شما میتوانید به صورت آنلاین در خواست خود را جهت فرستادن کارشناس به محل ثبت کنید.

این مسئله بدان خاطر است که کارشناسان تابش خودرو بدون هیچ محدودیتی از لحاظ زمانی یا مکانی می ‌توانند به صورت حضوری در محل یا مرکز تابش خودرو و همچنین در هر زمانی که مشتریان تمایل داشته باشند آماده خدمت رسانی به مردم عزیز هستند. با این حال اگر فرآیند نوبت دهی به شدت برای شما سخت و طاقت فرساست، بهتر است به صورت آنلاین اقدام به دریافت نوبت کنید.

نحوه دریافت نوبت کارشناسی خودرو
نحوه دریافت نوبت کارشناسی خودرو

سخن پایانی

همان طور که قبل از این توضیح دادیم کارشناسی خودرو به هیچ وجه کار ساده ای نیست و پیچیدگی های خاص خودش را دارد؛ بنابراین هنگامی که می‌خواهید از یک کارشناس کمک بگیرید مطمئن شوید مهارت لازم و کافی را در زمینه کارشناسی خودرو کسب کرده باشد و برگه سبز خودرو یا برگه ایرادات آن را همراه با مهر و موم در نهایت تحویل دهد. از طرفی کارشناسان تابش خودرو تست رانندگی نیز انجام می‌دهند و باید به صورت آنلاین با این عزیزان در ارتباط باشید و به یاد داشته باشید که نحوه دریافت نوبت کارشناسی خودرو بسیار ساده بوده و می‌ توانید از طریق سایت و نظرات قسمت های مختلف میزان اعتبار یک مرکز بین مردم را دریابید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *