پاسخگویی همه روزه از ۸تا۲۴

پاسخگویی همه روزه از ۸تا۲۲

همین حالا تماس بگیرید

۰۹۱۲۰۲۶۹۷۵۴

پاسخگویی همه روزه از ساعت۸تا۲۴

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

همین حالا تماس بگیرید

۰۲۱-۲۸۴۲۷۱۸۰

پاسخگویی همه روزه از ساعت۸تا۲۲

ارزان ترین خودرو هیبریدی در ایران

ارزان ترین خودرو هیبریدی در ایران بررسی خودرو های هیبریدی و بازار خرید و فروش خودرو مسئله ای است که در این مقاله از تابش خودرو به آن پرداخت شده است.

افرادی که به دنبال کسب اطلاعات تخصصی و جامع در این زمینه هستند پیشنهاد می کنم تا پایان این بخش از مقاله با ما همراه باشند. خودرو های هیبریدی نسل جدید از خودرو ها هستند که برای اولین بار توسط شرکت تویوتا با تولید انبوه به بازار های جهانی معرفی شد. تفاوت این نوع خودرو ها در سوخت مورد نیاز برای حرکت است.

ارزان ترین خودرو هیبریدی در ایران

 

به صورت کلی اگر بخواهیم خودرو های موجود را دسته بندی کنیم شامل موارد زیر می باشد:

  • خودرو های بنزینی که رایج ترین نوع خودرو ها در کلیه کشور ها می باشد.
  • خودرو های برقی که این خودرو ها از نیروی برق برای حرکت خود استفاده می کنند.
  • خودرو های هیبریدی که این خودرو ها نیز در حد واسط بین خودرو های برقی و بنزینی می باشند.

انرژی مورد نیاز برای حرکت خودرو های هیبریدی از دو یا چند منبع متفاوت می باشد. تکنولوژی به کار رفته در طراحی و ساخت این گونه ماشین ها با توجه به شرکت سازنده اش متفاوت است. اما اساس کار کلیه آن ها تشکیل شده از دو موتور احتراق داخلی و خارجی می باشد.

این خودرو ها برای روشن شدن از موتور بنزینی کمک گرفته و برای حرکت از انرژی برقی استفاده می کنند که باعث حفظ سوخت های فسیلی و جلوگیری از ورود آلاینده های زیست محیطی می شود. امروزه انواع خودرو های هیبریدی را می توان در هر نقطه از جهان مشاهده نمود که به صورت حمل و نقل عمومی و یا خودرو شخصی مورد استفاه قرار می گیرند.

این رویه در کشور ما چندان رایج نمی باشد که علت این امر می تواند قیمت پایین بنزین و قوانین محدود کننده واردات این گونه خودرو ها باشد.

آیا خودرو هیبریدی ارزان است؟

یکی از مشخصه های اصلی در کشور های صنعتی و کشور های جهان سومی و در حال توسعه گسترش زیر ساخت ها می باشد. در کشور های صنعتی و توسعه یافته که دارای برنامه های بلند مدت می باشند توجه به زیر ساخت ها امری اساسی است.

آیا خودرو هیبریدی ارزان است؟

این در صورتی است که کشور های جهان سومی کمتر به این مقوله پرداخت می کنند و این خود دلیلی بر قیمت بالای خودرو های هیبریدی در کشور هایی همچون ایران است. را که جدا از قیمت خرید خودرو مراکزی برای شارژ موتور الکتریکی این خودرو ها را به ندرت می توان مشاهده نمود. با این وجود امکان خرید این خودرو ها در ایران نیز فراهم می باشد.

قیمت خودرو هیبریدی در ایران

خودرو های هیبریدی موسوم به خودرو های سبز که با افزایش قیمت بنزین و بالاگرفتن آلاینده های زیست محیطی با استقبال دولت ها و مردم روبرو شده است در ایران نیز خرید و فروش می شود. این خودرو ها نمونه خودرو های وارداتی هستند که به صورت انگشت شمار می توان در بازار کشور مشاهده نمود. از جمله خودرو های ارازن قیمت هیبریدی که می توان در ایران خریداری نمود به قرار زیر است:

تویوتا پروس

یکی از ارزان ترین خودرو های هیبریدی در بازار ایران تویوتا پروس می باشد که قیمت آن پایین تر از یک میلیارد در بازار ایران خرید و فروش می شود.

هیوندا سوناتا هیبرید

اگر می خواهید خودرو هیبریدی ارزان قیمت تهیه کنید و ظاهر تویوتا پروس را نمی پسندید هیوندا سوناتا هیبرید بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

تویوتا کمری هیبرید

این خودرو ها در سال های 2015 – 2016 به بازار ایران راه پیدا کردند.

لکسوس CT200H

این خودرو ما بین سال های 2014 تا 2016 به بازار ایران تزریق شد و پس از آن واردات آن قطع شد.

خرید ارزان ترین خودرو هیبریدی در ایران

خرید ارزان ترین خودرو هیبریدی در ایران

یکی از مجهز ترین و معتبر ترین مراکزی که می توانید برای خرید انواع خودرو های داخلی و خارجی از جمله خرید خودرو های هیبریدی اقدام نمایید، تابش خودرو می باشد. خرید از این مجموعه این امکان را به مشتری می دهد تا:

خودرو مورد نظر خود را به قیمت کارشناسی شده در اسرع وقت خریداری نماید. کارشناسی فنی و بدنه خودرو مورد نظر توسط کارشناسان متخصص و خبره با دستگاه های تخصصی را انجام دهد. خودرو خود را با مناسب ترین قیمت بفروشد و خودرو مد نظر را با بهتربن قیمت تهیه نماید. کلیه مشتریان گرامی می توانند برای خرید و فروش انواع خودرو از طریق سایت تابش خودرو اقدام نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *