کارشناسی خودرو کیا سراتو
برای انجام کارشناسی خودرو کیا سراتو در هر جای ایران می توانید با کارشناسان تابش خودرو تماس بگیرید. کارشناسان ما پس از درخواست کارشناسی خودرو توسط شما، 30 دقیقه بعد به محل مورد نظر برای کارشناسی و بررسی سلامت خودرو اعزام می شوند. کارشناسی خودرو توسط کارشناسان تابش خودرو شامل بررسی رنگ و بدنه، بررسی گیربکس، بررسی موتور، بررسی سیستم تعلیق و فرمان، بررسی تجهیزات الکترونیکی و آپشن های خودرو می باشد. پس از انجام کارشناسی خودرو، یک گزارش از نحوه عملکرد خودرو دریافت خواهید کرد و در نهایت قیمت دقیق مورد نظر شما توسط متخصصین تابش خودرو مشخص خواهد شد.
تست رنگ و بدنه سراتو
کارشناسی رنگ خودرو کیا سراتو توسط دستگاه های دیجیتال و در مقیاس میکرون انجام می شود که متخصصین تابش خودرو در محل مورد نظر شما حاضر شده و کار تشخیص رنگ خودرو را انجام می دهند. در این مرحله تعویضی بودن قطعات بدنه سراتو و حتی صافکاری بدون رنگ هم قابل تشخیص است و در صورت وجود هرگونه مشکل در این موارد کارشناسان ما به شما اطلاع خواهند داد.
تست فنی سراتو
اقداماتی که در این مرحله انجام می شود شامل تست موتور، تست قطعات الکترونیکی، تست سیستم تعلیق و فرمان و تست سیستم ترمز می باشد که در کامپیوتر خودروی شما و توسط دستگاه دیاگ تخصصی انجام می شود. تمام نواقص احتمالی خودرو به دلیل استفاده از دستگاه های تخصصی به راحتی قابل تشخیص است.
بررسی آپشن ها و تجهیزات سراتو
در این مرحله کیفیت قطعات و آپشن های خودرو بررسی می شود. تست گرمکن، سردکن صندلی ها و فرمان، سیستم تهویه، سنسورها، کروز کنترل و سانروف نیز انجام خواهد شد و در پایان ک گزارش کامل از خودرو تهیه شده و قیمت دقیق خودرو مشخص می شود.
نقاط ضعف کیا سراتو
در برخی موارد انگشت شمار نیز عیوب ناشی از عدم دقت در مونتاژ دیده میشود.به عنوان نمونه میتوان به نفوذ آب به داخل از قسمت بالای پدال ها، صدای ناشی از ترمز در سرازیری، استشمام بوی بنزین در کابین و برخی موارد جزیی دیگر اشاره نمود که البته برای یک محصول صد میلیون تومان ایرادات عجیب و تاسف باری به نظر می رسند.
همچنین عدم پایداری نسبی در قسمت عقب خودرو که به طور ویژه با حذف سیستم کنترل پایداری(esp) مرتبط است، کیفیت پایین تر رنگ آمیزی بدنه نسبت به نسخه وارداتی، شنیده شدن صدای نفوذ باد و آوای ناشی از تماس لاستیک با سطح جاده در کابین، استفاده از ترمزهای کاسهای در چرخهای عقب که منجر به کاهش قدرت ترمزگیری شده و صندلیهای نسبتا خشک با تنظیم دستی، از دیگر مواردی است که موجبات نارضایتی برخی از سراتو سواران را فراهم آورده است.