کارشناسی خودرو جک S5 توربو

تشخیص رنگ S5

کارشناسی خودرو جک S5 توربو

کارشناسی خودرو جک S5 توربو : شما می توانید با درخواست کارشناسی خودرو تابش خودرو خریدی مطمئن داشته باشید و خودروی مورد نظرتان به صورت کامل و تخصصی (رنگ،بدنه و فنی) بررسی می شود. شما در هر جا که حضور داشته باشید می توانید با شرکت تابش خودرو تماس بگیرید یا درخواست کارشناسی خود را ثبت نمایید و کارشناسان تابش خودرو حدود نیم ساعت بعد به محل مورد نظر شما برای کارشناسی کامل خودرو اعزام میشوند. و کارشناسی شامل تشخیص رنگ و بدنه، بررسی موتور و گیربکس،بررسی سیستم تعلیق و فرمان و ترمز،بررسی تجهیزات الکتریکی و تست همه ی آپشن های خودرو و بررسی کارکرد خودرو می باشد و در پایان یک گزارش رسمی با مهر شرکت در محل کارشناسی توسط کارشناس خودرو تقدیم شما خواهد شد.

تاریخچه جکS5

با به کارگیری طراحان خوب بین‌المللی توسط کمپانی‌های کره‌ای، به نقطه بزرگی در تاریخ خودروسازی این خطه بدل شد و نتیجه‌ آن جهش میزان محبوبیت کمپانی های کره‌ای در بازارهای بین المللی بود.

همزمان با افزایش رضایت نسبت به محصولات کره‌ای، این خودروها در ایران نیز طرفداران زیادی پیدا کرده است و تا به الان بخش عمده بازار وارداتی‌ها را در ایران به خود اختصاص داده اند.

طراحی ظاهری یکی از مهمترین گزینه های موفقیت شرکت های کره‌ای محسوب می‌شود، بنابراین چینی‌ها نیز که به کپی برداری از روی محصولات دیگر خودروسازان، بیش از پیش روی آورده بودند شروع به الگو برداری از طرح ظاهری خودروهای مختلف کره‌ای نمودند که یکی از پرطرفدارترین این خودروها در ایران، مدل کراس اوور جک S5 است.

در اواخر سال ۱۳۹۳ شمسی بود که شاسی بلند جک S5 مجهز به گیربکس دستی توسط کرمان موتور نماینده رسمی برند جی ای سی در ایران، وارد بازار فروش کشورمان شد و به دلیل مشابه بودن ظاهری با مدل پرطرفدار هیوندای توسان، خیلی زود مورد توجه عموم مردم قرار گرفت. در حدود دو سال بعد، مدل گیربکس اتوماتیک این خودرو نیز به بازار ایران راه یافت.

همچنین به علاوه طراحی ظاهری، قیمت گذاری خوب بر روی جک S5 باعث شد تا در آغاز فروش بخش زیادی از مردم که در آن دوران در پی خرید مدل‌های شاسی بلند کراس اوور بودند اما توانایی مالی خرید خودروهای کره‌ای یا ژاپنی را نداشتند، بتوانند به آرزوی خود برسند و این خودرو چینی را جایگزین مدل‌های گرانقیمت تر نمایند.

طراحی ظاهری و بدنه جک S5

کارشناسی خودرو جک S5

کارشناسی خودرو جک S5 توربو : همانطور که بیان شد طراحی ظاهر این خودروی چینی شباهت زیادی به هیوندای توسان ix۳۵ نسل قبل دارد. در نمای روبروی این خودرو با چهره‌ای نسبتا اخم آلود مواجه هستیم. چراغ‌های جلو در دو جناح بالایی چهره سایز مناسبی داشته و از طراحی ساده اما مناسبی برخوردار شده‌اند.

یک جلوپنجره کشیده با فرم ذوزنقه مانند و پهنای نسبتا کم که بخش زیادی از آن توسط تزئینات کرومی و لوگوی ستاره‌ای جی ای سی به طراحی شده است، فضای مابین دو چراغ اصلی را پر کرده است.

ریل سقفی، دستگیره‌های کرومی، آینه‌های راهنمادار، اسپویلر تعبیه شده در بالای شیشه عقب و رینگ‌های پنج پره دوبل، از جمله جزئیات دیگر قابل مشاهده در نمای جانبی جک اس5 هستند. تغییر سایز رینگ‌ها از ۱۷ اینچ در مدل دستی به ۱۸ اینچ در مدل اتوماتیک و اضافه شدن سنسور پارک در سپر جلو برای مدل اتوماتیک نیز از جمله تفاوت های کوچک ظاهری میان دو مدل اس5 دستی و اتوماتیک است.

از نمای پشت، جک S5 شباهت با مدل معروف آئودی Q5 بوده و از هماهنگی کافی با سایر قسمت های بدنه برخوردار شده است. چراغ‌های عقب به صورت دو تکه طراحی شده و لامپ های LED درون آنها به کار رفته است.

طراحی داخلی و داخل کابین جک S5

فضای داخلی کابین جک S5 با وجود آن که چند سالی از طراحی آن می‌گذرد، اما همچنان نسبتا مدرن و امروزی به نظر می‌رسد. داشبورد این خودرو طراحی خوبی داشته و زیبا جلوه می‌کند. حضور صفحه نمایشگر LCD در میانه داشبورد به همراه مجموعه کلیدها و دکمه های اطراف آن ظاهر بهتری را به کابین جک S5 بخشیده است.

دریچه‌های تهویه به صورت ایستاده در دو ناحیه کناری صفحه نمایشگر کارگذاشته شده اند. دکمه فلاشر نیز با رنگ قرمز در ناحیه زیرین این قسمت تعبیه شده و به راحتی در دسترس قرار دارد.

غربیلک فرمان فرم و سایز خوبی داشته و خوش دست می باشد. پنل کیلومترشمار نیز از طراحی شش ضلعی با حالتی کاملا اسپرت و مهیج برخوردار شده که زیبایی خاصی به نمای داخلی این خودرو اضافه کرده است.

همچنین با توجه به ابعاد نسبتا بزرگ بدنه ، سرنشینان ردیف جلو و ردیف عقب، از نظر فضای پا، سر و زانوها مشکل خاصی ندارند. حجم فضای صندوق عقب این خودرو نیز معادل 505 لیتر است. متریال داشبورد و تودری‌ها نیز از جنس پلاستیک سخت بوده اما چندان هم بی‌کیفیت نیست.

موتور:             4 سیلندر 16 سوپاپه

حجم موتور:      1997 سی سی

تنفس موتور:     توربوشارژ

انتقال نیرو:       دیفرانسیل جلو

حداکثر قدرت:   174 اسب بخار در 5200 دور در دقیقه

حداکثر گشتاور: 235 نیوتن متر در 2000 دور در دقیقه

جعبه دنده:         دستی و اتوماتیک

شتاب:            0 تا 100          –

حداکثر سرعت: 180 کیلومتر در ساعت

وزن:               1505 کیلوگرم

اندازه:          (میلیمتر) 4475 طول – 1840 عرض – 1680 ارتفاع

فاصله بین دو محور:      2645 میلیمتر

مصرف سوخت و استانداردها

مصرف سوخت داخل شهر:        – لیتر در هر صد کیلومتر

مصرف سوخت خارج از شهر:   – لیتر در هر صد کیلومتر

مصرف سوخت ترکیبی:            7.8 لیتر در هر صد کیلومتر

حجم باک:         55 لیتر

استاندارد آلایندگی:        یورو 4

میزان تولید CO2:        – گرم در هر کیلومتر

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *