پاسخگویی همه روزه از ۸تا۲۴

پاسخگویی همه روزه از ۸تا۲۲

همین حالا تماس بگیرید

۰۹۱۲۰۲۶۹۷۵۴

پاسخگویی همه روزه از ساعت۸تا۲۴

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

همین حالا تماس بگیرید

۰۲۱-۲۸۴۲۷۱۸۰

پاسخگویی همه روزه از ساعت۸تا۲۲

قیمت خودرو

با توجه به رشد روز افزون و لحظه ای قیمت خودرو با توجه نوسانات قیمت ارز و تحریم های بین المللی در اینجا به این موضوع می پردازیم.قیمت خودرو در تهران : اگر تازه وارد در زمینه خرید اتومبیل هستید یا در سال های زیادی خریدی انجام نداده اید ، به احتمال زیاد نمی دانید که از کجا باید شروع کنید.

چگونه خودرویی را پیدا می کنید که دقیقاً متناسب با نیازهای شما برای سال های بعد باشد ؟ وقتی نوع ماشین مورد نظر خود را می دانید ، می توانید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید یک ماشین جدید بخرید ، یک ماشین جدید را اجاره دهید یا یک ماشین استفاده شده و دسته دوم را خریداری کنید . همچنین در این موارد قیمت خودرو یکی موارد بسیار مهم در انتخاب خودرو است .

قیمت خودرو در تهران

مرحله 1. نیازهای خود را در خرید خودرو ارزیابی کنید

خودرو مناسب به این بستگی دارد که شما چه کسی هستید و از یک ماشین چه انتظاری دارید و اینکه قیمت خودرو به چه صورت باشد . برخی دوست دارند برای تعطیلات آخر هفته به سراغ رانندگی های هیجان انگیز بروند.

برای خرید خودرو نیز میتوانید بر روی آن کلیک کنید.

اما برای کسانی که برای انجام کارهای روزانه به یک وسیله نقلیه و خودرو نیاز دارند ، عملکرد موتور و قدرت آن از اهمیت کمتری برخوردار است . در اینجا حتما باید به سوالات زیر پاسخ دهید :

چه تعداد سرنشین دارید ؟

چه نوع رانندگی انجام می دهید ؟ در درجه اول بزرگراه ، خیابان های سطحی ، خارج از جاده است ؟

 رفت و آمد طولانی دارید و به همین دلیل اقتصاد سوخت برای شما مهم است ؟

به دیسک تمام چرخ نیاز دارید ؟

چه ویژگی های ایمنی برای شما مهم است ؟ به عنوان مثال آیا شما می خواهید مانیتورینگ نقطه کور ، هشدار خروج از خط و ترمز اضطراری اتوماتیک ؟

آیا از صندلی های اتومبیل کودکان استفاده می کنید ؟

اندازه پارکینگ شما چقدر است ؟

مرحله 2. بودجه خود را متناسب با قیمت خودرو تنظیم کنید

مگر اینکه مبلغ نقدی برای اتومبیل خود بپردازید ، باید در مورد تأمین اعتبار خرید فکر کنید . واقعاً چقدر می توانید هر ماه به پرداخت خودرو بپردازید ؟ قاعده کلی این است که پرداخت ماهانه ماشین جدید شما نباید بیش از 15 درصد از درآمد ماهانه شما باشد . قیمت خودرو استفاده شده ارزان تر خواهد بود ، اما باید همین قاعده اعمال شود.

اگر به دنبال خرید قسطی هستید ، مبلغی را كه ماهانه كمتر از 10 درصد از پرداخت خانه شما است ، در نظر بگیرید . همچنین می خواهید 7 درصد اضافی از درآمد ماهانه خود را برای تأمین هزینه های سوخت و بیمه تأمین کنید . دانستن بودجه خود قبل از مذاکره در مورد قیمت خودرو بسیار مهم است.

کارشناسی خودرو خودرا به ما بسپارید.

مرحله 3. تصمیم بگیرید که آیا می خواهید قسطی خرید خودرو انجام دهید یا نقد

لیزینگ ( قسطی ) و خرید نقدی هر کدام دارای جوانب مثبت و منفی هستند و اینکه چگونه در مورد اینها احساس می کنید ممکن است به راهنمایی تصمیم شما در مورد کدام مسیر کمک کند .

به عنوان مثال ، قیمت خودرو در تهران به صورت لیزینگی و قسطی قاعدتا به پول کمتری نیاز دارد و پرداخت های ماهانه کمتری را ارائه می دهد . از طرف دیگر خرید اتومبیل به صورت نقدی نیاز به پول و هزینه بیشتری دارد .

اما هنگامی که وام را پرداخت می کنید ، صاحب خودرویی خواهید شد که می توانید تا زمانی که در حال پرداخت اقساط آن هستید و پس از آن نیز رانندگی کنید . اما باید به این نکته نیز توجه کنید که قیمت خودرو به صورت اقساطی بیشتر نیز می باشد .

در اینجا چند فاکتور دیگر در تصمیم گیری بین لیزینگ و خرید در نظر گرفته شده است :

لیزینگ خودرو در تهران

 

شما می توانید با هزینه کمتری یک ماشین گرانقیمت تر رانندگی کنید .

بیشتر تعمیرات تحت ضمانت کارخانه قرار می گیرند .

خرید نقدی  قیمت خودرو در تهران

خرید نقدی  قیمت خودرو در تهران

شما انعطاف پذیری بیشتری برای فروش خودرو هر زمان که بخواهید دارید .

می توانید ماشین را مطابق سلیقه خود تغییر دهید .

هزینه ماشین شما در دراز مدت کمتر خواهد بود به شرطی که پول ماشین را پرداخت کنید و مدتی آن را نگه دارید .

مرحله 4. سایر اتومبیل های موجود را نیز در نظر بگیرید

آیا ذهن شما (یا قلب) سوار بر یک ماشین خاص است ؟ بازار روز به روز در حال تغییر است و اتومبیل های جدید همیشه در معرض نمایشگاه هستند و مواردی که حتی در نظر نگرفته اید می تواند مناسب شما باشد . ما به شما امکان می دهیم اتومبیل های مشابه را تحقیق و مقایسه کنید تا خودرویی را پیدا کنید که به بهترین وجه مناسب شما باشد .

اگر در حال حاضر یک ماشین در ذهن دارید ، باید همچنان سایر وسایل نقلیه قابل مقایسه را در همان سطح مرور کنید تا مطمئن شوید که از انتخاب حتی بهتر خودداری نکرده اید . شما می توانید با انتخاب همان وسیله نقلیه و تنظیم پارامترهای مهم برای شما ، این کار را انجام دهید . هنگامی که شما در یک چشم انداز شایسته حل و فصل کنید ، می توانید به راحتی اطلاعات دقیق در مورد قیمت خودرو در تهران و سایر شهرها، مشخصات و ویژگی های آن را بررسی کنید . همچنین می توانید وسایلی را که انتخاب کرده اید مقایسه کنید تا با ویژگی ها و مشخصات راحت تر در تضاد باشید .

عوامل تعیین کننده قیمت خودرو چیست؟

اگر گذری به بازار معاملات خودرو کرده باشید مطمئنا با رنج قیمتی متنوع روبرو شده اید.

قیمت های تعیین شده به نسبت:

  • مدل خودرو
  • سال تولید
  • ایرانی و خارجی بودن
  • نوع سوخت خودرو
  • آپشن های موجود روی خودرو
  • قیمت روز دلار

در حال تغییر و نوسان است.

جدا از این موارد قیمت خودرو در ایران به علت نوسانات قیمت ها در مواد اولیه و قیمت بخش تولید با رنج صعودی در حال افزایش است. در نتیجه اگر قصد بررسی قیمت خودرویی را دارید باید کلیه موارد تاثیر گذار بر آن را در نظر بگیرید. با این حال برای تعیین حدود قیمت و همچنین قیمت خودرو های داخلی صفر ایرانی می توان به سایت های معتبر مراجعه نمود.

پایین ترین قیمت خودرو های صفر، قیمت کارخانه است با این وجود متقاضیان زیادی از بازار آزاد خرید و فروش می کنند هر چند که قیمت آن در مواردی ممکن است 50 درصد بیشتر از کارخانه باشد. علت این امر کاهش عرضه بر تقاضای بازار می باشد.

در نتیجه افرادی که شانس برنده شدن از طرح های فروش خودرو های کارخانه ای را دارند در صورت داشتن دیگر شرایط می توانند با مناسب ترین قیمت خودرو صفر مورد نظر خود را خریداری نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *