در اینجا ما رایج ترین روش ها و تکنیک های فروشندگان اتومبیل را که این افراد برای فروش استفاده می کنند با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. این کار به شما اطمینان می دهد که آن ها در تلاشند چه کاری انجام دهند و به شما امکان می دهد پاسخ و عکس العمل خود را زودتر از موعد آماده کنید. با آن ها زیاد سخت نگیرید، آن ها فقط سعی می کنند به هدف خود برسند. هدف ما در اینجا اطمینان از عدم سوء استفاده شما و خرید یک ماشین جدید با بهترین قیمت ممکن است.
روش ها و تکنیک های فروشندگان اتومبیل
بسیاری از فروشندگان حرفه ای اتومبیل وجود دارند که زندگی صادقانه ای دارند. با این حال هنوز بسیاری از نمایندگی ها هستند که مانند آبمیوه گیری نمایندگی های خود را اداره می کنند. تلاش برای فشردن هر سکه ای که می توانند از هر مشتری که از در عبور می کند. همیشه بهتر است قبل از ورود به نمایندگی اتومبیل آماده باشید زیرا هنگام راه رفتن از در هیچ وقت نمی دانید با چه کسی برخورد خواهید کرد.
طعمه گذاری و تغییر تبلیغات
این زمانی است که خودرویی با یک قیمت تبلیغ می شود اما وقتی در نمایندگی حاضر می شوید دیگر در دسترس نیست. آنها می گویند “این یکی بسیار شبیه است” با اشاره به یکی با قیمت بسیار بالاتر.
این یک عمل ناامیدکننده است اما با توجه به اینکه فروشندگان بیشتری موجودی آنلاین خود را انجام می دهند اجتناب از آن آسان تر می شود. با خرید آنلاین اتومبیل خود می توانید از بیشتر این موارد جلوگیری کنید. به این ترتیب می توانید وسیله نقلیه خاصی را که می خواهید پیدا کنید سپس با تلفن یا ایمیل تماس بگیرید تا بررسی کنید که هنوز آن را در اختیار دارند. بله آن ها هنوز هم می توانند شما را روشن کنند اما سخت تر و کم احتمال تر است. بنابراین برای جلوگیری از قربانی شدن طعمه و سوئیچ کردن، موجودی کالا را در وب سایت آن ها بررسی کنید.
این همچنین نشان می دهد که چرا شما باید قبل از ورود به نمایندگی ، تحقیقات خود را انجام دهید. این اطمینان می دهد که شما می دانید قیمت مورد نظر شما است. اگر چنین است پیش بروید و بگویید “بله”. اگر بلاتکلیف هستید از انجام چند قدم به عقب نترسید. خرید ماشین یک تصمیم بزرگ است تصمیمی که نمی خواهید اشتباه کنید. به خاطر داشته باشید اشکالی ندارد که دور شوید.
ماشین فردا از بین خواهد رفت
بعضی اوقات منظور آن ها از ماشین است و گاهی اوقات معامله است. بله ممکن است وقتی هفته آینده برگردید از بین برود اما مگر اینکه پایان سال مدل باشد که خیلی بعید است. به همین ترتیب آن ها تقریباً مطمئناً هفته آینده همان معامله را ارائه می دهند یا معاملات بسیار شبیه آن.
کاری که آن ها می خواهند انجام دهند این است که شما را مجبور کنید درجا تصمیم بگیرید. آن ها نمی خواهند شما بدون خرید بیرون بروید بنابراین این چالش “اکنون یا هرگز” را به شما ارائه می دهند.
این همچنین نشان می دهد که چرا شما باید قبل از ورود به نمایندگی تحقیقات خود را انجام دهید. این اطمینان می دهد که شما می دانید قیمت مورد نظر شما است. اگر چنین است پس بروید و بله بگویید.
رسم روند خرید ماشین
یکی دیگر از تکنیک های فروش خودرو که رسم روند خرید ماشین است. او می گوید: “بگذارید با مدیرم صحبت کنم” قبل از اینکه شاید 20 دقیقه ناپدید شود. آیا او با مدیر خود صحبت می کند؟ احتمالاً، اما ممکن است او در حال بازدید از دستشویی نیز باشد، یک قهوه تازه گرفته و ایمیل خود را بررسی می کند.
ایده اینجا فقط خسته کردن شما است. او می خواهد شما را به جایی برساند که فقط برای بیرون آمدن از نمایشگاه و ادامه زندگی خود ماشین را بخرید.
چگونه می توان با آن کنار آمد، شما چند گزینه دارید؟ آیا تحقیقات خود را قبلاً انجام داده اید و بدانید که می خواهید چقدر برای ماشین هزینه کنید. یا اینکه می توانید بسیار صبور باشید تلفن خود را بیرون بیاورید و پیام های خود را بررسی کنید در حالی که فروشنده شما کارهای خود را انجام می دهد.